Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meillä molemmat pojat saaneet alkunsa helposti, saa nähdä miten kolmannen kanssa sitten käy. Tällä hetkellä tuon nuorimmaisen kanssa saa valvoa yöt, se kummasti hillitsee tätä vauvakuumetta.. :)

Mutta niin kauan kun imetän niin tarvii vielä menkkoja odotella. Vaikka kovasti on jo syötöt vähentyneet, niin silti ei näy eikä kuulu. Ekan raskauden jälkeen alkoi reilu 2kk synnytyksestä...

Ja meilläkin kolmas tulee olemaan se viimeinen!!

Meillä alkoi jälleen jännät päivät ja se aika kuusta kun mielikuvitus alkaa luomaan erinäisiä oireita! Ovis siis oli ilmeisesti pari päivää sitten :) Sormet ristiin ja parasta toivomaan!

Mä oon luvannu miehelle etten tee hirveetä hässäkkää tästä kolmannen yrityksestä niin pitää sitten tänne tulla teille purkamaan tunteita :joyful:

Meidän lähtötilanne on se että alkuun ei ollut varmaa saadaanko lapsia ollenkaan. Muutaman vuoden luomu yritysten ja 1,5v hoitojen jälkeen saatiin Pikku-prinssi meidän elämään IVF hoidolla (08/13). Mini-prinssi yllätti meidät täysin tulollaan (todella toivottu yllätys) täysin luomusti yrittämättä ja syntyi 12/14. Minulla on ikää 36v ja miehellä 39v niin ihan hirveen pitkään tässä ei enää oikein ole järkevää lisääntyä :hilarious:

Minulla on todella todella kova vauvakuume. Samoin kyllä mies haluaa kovasti kolmannen. Mies haluaisi myös kovasti tytön kun on jo kaksi poikaa. Minäkin kyllä kovasti tyttö haluaisin mutta jotenkin tuntuu etten oikeasti (ääneen) uskalla tyttö toivoa kun tuntuu että sitten jotenkin "rankaistaa" enkä saa enää lasta ollenkaan tai jotain... Tiedän, tyhmää ajatella niin mutta minkäs teet... Poika olisi kyllä aivan yhtä rakastettu,toivottu ja haluttu mutta silti olisihan se kiva se oma pikku rinsessa jolle sais pukea mekkoja :dummy1:

Ehkäisyä ei olla koskaan käytetty. Kierto on ollut suht säännöllinen. Ekan raskauden jälkeen menkat alkoi 3kk synnytyksestä ja nyt toisesta 8kk synnytyksestä vyöhyketerapian jälkeen.

Miten te kenellä on tyttöjä, onko ne tullu sattumalta vai oletteko käyttänyt joitain "vippaskonsteja"? Pitääkö ne paikkansa että 5-7pv ennen ovulaatiota kun harrastaa seksiä niin pitäisi tulla tyttö jne.. Nyt on toinen kierto kun yritetään ja yritin muka laskea päiviä tuon "legendan" mukaan, mutta siltä kyllä tuntuu et huomenna menkat alkaa :confused:

Seuraavaan kiertoon varmaan ostan ovistestin. Jotenkin en haluais siihen lähteä mutta kai se pitää tällä meidän historialla kokeilla. Huomaan vaan että kaikenlainen säätäminen raskaaksi tulemisessa on jättänyt jälkensä mieleen kun tuo esikoisen yritys oli niin säätämistä ja päivien ja kellonaikojen seuraamista... Nyt molemmissa yrityskerroissa olen raskaustestin tehnyt (malttamaton :happy:) ja pettymys on ollu suuri kun on ollut nega. Täysin luonnon armoillekaan en uskalla heittäytyä kun en luota että kaksi kertaa voisi meidän tapauksessa noin vain tärpätä...

SANDY, meillä on aika sama tilanne kotona kuin teillä lasten suhteen :dummy: :dummy:

Meillä ei ole mitään aavistustakaan miten tyttöjä tehdään, koska meille ne kaksi on vain tupsahtanut! :D pojan tekoon puolestaan täällä voitaisiin ottaa vinkkejä ;) Sen kertoi yksi lappalainen, että tyttö huulilta ja poika pohjalta. Siihen tässä on tukeuduttu parin kierron ajan! :D

Hahaa , Minlex, pitääpä kokeilla seuraavassa kierrossa :grin Lappilaiset on aika fiksuja :hilarious:

Mä oon kuullu monelta että poika-siittiöt on nopeampia ja tytöt kestävämpiä. Eli jos puuhaa just ovis päivänä niin tod näk poikaan on suurempi. Jos tyttö-siittiöt odottelis siellä "nurkilla" valmiina kun ovis tapahtuu niin tyttö sais alkunsa. Eli pitäis puuhailla muutama pv ennen ovista. Mutta mistäpä näistä tietää..

On se joo melko arpapeliä! Mutta huikeeta spekulaatioo aina rakenneultraan asti ;)

Pipanat, en mäkään kyl yhtään tiedä miten toi tyttö tupsahti meille :) kaiken järjen mukaan ois pitänyt tulla poika, kun miehen edellisetkin on poikia, mutta niin sieltä vaan tupsahti pieni prinsessa. en osannut edes odottaa raskautta enkä osannut tajuta heti oireistakaan mitään. luulin et oon vaan töistä väsynyt ja siksi myös urheilutreeni kulki huonosti ja stressi taas piti menkat poissa. plussatestin tajusin tehdä vasta n. rv 7, kaverin yllytyksestä. kai se ovis sit osui jotenkin oikealle kohdalle.. en tikuttanut mitenkään, kun en uskonut luomusti raskautuvani eikä mitään tuntemuksiakaan ollut. poika sitten taas, ovis oli ehkä kp 16 ja hyödynnettiin, mutta hänenkin kohdallaan ei osannut edes odottaa raskautta, mutta sillä kerralla osasin arvata, että tärppi on käynyt.. oireet oli niin tutut.

nyt.. haluan kyllä toisaalta vielä yhden, mutta en enää niin palavasti kuin nuo kaksi halusin. ei ole pakkotahtiyritystä, mitä nyt suurinpiirtein oviksen aikaan on sohvatreffit :) lopputulos on aina yhtä jännä, mut tiedän jo nykyään oudoista oireista et menkathan sieltä tulee. en pety edes yhtä pahasti kuin ennen, kun mietin, että ehkä hyvä näin, nuo kaksi kasvaa isommiksi ja ei haittaa, vaikkei tulisikaan :) nuo kaksi on enemmän kuin uskalsin edes toivoa :)

Täällä kans yks kolmosta toivova/haaveileva! Mulla ei ole ikinä vielä ollut ns vauva kuumetta, ennen kuin nyt... Vaikka lapsia kaksi onkin niin edes silloin ei kuumetta varsinaisesti ollut, mutta nyt... Huh! Voikun voikun tärppäis pian ja jaksaisi mukana koko raskaus ajan! :Heartred

Ansaki, iltatähti teillä tilauksessa :dummy1::dummy: Onnea yritykselle! Mä oon kyllä kokoajan potenut vauvakuumetta mutta se on ollut aina erilaista kuin nyt. Esikoinen saatiin hoidoilla niin ajatukset keskittyi niihin siihen aikaan, kakkonen ilmoitti yllättäen itsestään niin ei ehditty edes yrittää vaikka kuumeilinkin. Nyt sit kova yritys päällä ja kuume nousee.

Onnea täältäkin vielä. Teillä vissiin on raskautumiset tapahtunut kaikki helposti?! Jospa se nyt ois poika....

Joo tää oli pisin "yrityskerta" ku viime kierrosta keksittiin tää puolivälissä. Aiemmat tärpännyt jo siitä ekasta (yllärinä) :D

Onnitteluja kaikille jo plussanneille! :) Kyllä me muutkin täällä vielä tullaan kertomaan hyviä uutisia!

Onnea Velmu ja Minlex ja paljon tarrasukkia kummankin pienelle!

Mulla on täällä taas menkat :/ kierto jäi 22 päivään ja menkat tuli ihan puskista ilman mitään ennakkokipuja. Luulin ensin joksikin esituhruksi, kun tiistaiaamuna töissä vessakäynnin yhteydessä tuli tuhrua, mutta sittenpä se runsastui ja vähän jo vihloikin. Vuodon määrä oli vähäisempi kuin yleensä, kun vuodan kuin jotakuta tapettaisi. Mutta tällaisia menkkojen kuuluisi olla, jos ne on pakko olla!

Viime kierron yritykset taisi jäädä peräti yhteen kertaan :/ Ei tällä pelillä kyllä kolmosta saada ikinä. Varasin ensi kuulle ajan ns. oikealle lääkärille (mulla on endo niin tää lääkäri on yksi sen alan spesialisteista) ja katellaan sit, onko enää edes realistista yrittää, vai ottaako hormonaalinen ehkäisy käyttöön. Nyt olen kyllä vaihtanut työpaikkaakin ja aloitan ylihuomenna uudessa, joten en välttämättä edes toivoisi raskautta, ainakaan vielä. Esikoisen kohdalla kävi nimittäin sillai, että ehdin aloittaa ja olla uudessa työpaikassa kaksi viikkoa, kunnes testasin plussan ja jäinkin melkein heti koeajan jälkeen mammalomalle :smiley-ashamed008 nyt en toivoisi samaa, mutta eihän lasten saamiseen oikein pysty vaikuttamaankaan, tai minä en ole ainakaan pystynyt.

Takaisin