Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Heippa kaikille! Minä myös ilmoittaudun pikkukolmosesta kuumeileviin :) Meillä on tyttö 7/2010 ja poika 1/2014. Itselläni on ollut haaveissa kolme lasta, miehelle olis riittänyt aluksi 2, mutta suostuipa hänkin nyt kolmanteen, meillä tyttö tärppäs heti, kun alettiin yrittämään ja poikaa yritettiinkin sitten yli 6 kk ennenkuin tärppäs. Nyt kun malttais vaan rauhassa yritellä, eikä heti alkais stressaan jos ei tärppiä näy.. noh helpommin sanottu kuin tehty :D

Mitäs tänne kuuluu? :)

Mulla on nyt tosiaan yhdet menkat tulleet synnytyksen jälkeen ja nyt elellään ensimmäistä kiertoa. Nyt taitaa olla kp 34, kierto kaiketi hukassa.... Ovisoloa ei ole ollut ollenkaan eikä mitään menkkaolojakaan. Esikoisen jälkeen ekat kierrot oli lyhyitä, 25 pvää, ja nyt sit menee pitkäksi... Olisko sit se erona kun esikoiselta loppui yöimetykset varhain ja kuopusta nyt imetän vielä noin 2 kertaa yössä...

Ensi keskiviikkona ajattelin huvikseen tehdä raskaustestin :) Ei tässä kyllä yhtään ole mitään raskausolojakaan. Todennäköisesti imetys vielä jarruttelee kroppaa ja ottaa aikansa ennen kuin kierto kunnolla käynnistyy ja pääsee ovuloimaan...

Eipä tänne kummia! Kuume on edelleen kova, mut ehkä se kovin huippu on laskenut jälleen sinne "perustilan" tasolle. :D Terv. Krooninen vauvakuumeilija! No joo.. mä tosiaan päätin et maanantaina aloitan uuden elämän, ja asetin itselleni tavoitepainon, mihin on päästävä ennenku kolmosta aletaan yrittämällä yrittämään! Toki jos tärppää aiemmin, ni sit on tarkoitus niin.. :) Josko tää motivois ja tsemppais mut vihdoin tavoitteeseen. En näillä kiloilla tahdo enää raskaaksi tulla. :)

Heips. Me kuopattiin eilen ehkäsy ja ovulaatio ois sit kuun puolenvälin tienoilla. Eli loppukuusta si jännitän :-)

Ja aiempaan aiheeseen, mulla on 4sisarusta ja on pientä ja tosi isoo ikäeroo ja miehellä 2sisarusta pienillä eroilla. Molemmat ollaan yhtä mieltä siitä, että kolme on se meidän luku. Vaikka tässä kolmosessa aikamoinen ajatustyö oli ja paniikki meinaa viäkin välillä iskee :-D

täällä kans tänään cupcace alotettu painon"pudotus" palautumalla entisiin elämäntapoihin, lähinnä siihen hyötyliikuntaan sekä terveelliseen ruokailuun ja herkkupäivään kerran viikossa (korkeintaan) :) Samalla linjalla aion jatkaa vaikka tulisinkin raskaaksi. Vaikka toki tiedän että pahoinvoinnin saapuessa sitten on mätettävä mikä vaan hetken sisällä pysyy... mutta hyvä hyvä!

mulla on yht. ööööö..ööööö... kuusi sisarusta kun vanhemmat mun ollessa todella pieni, on eronneet ja perustaneet uudet perheet :) kaksi isompaa ja kaksi vuotta vanhempia, yksi on samanikäinen ja sitten on kuusi vuotta nuorempi, kahdeksan vuotta nuorempi, ja viimeinen sen kymmenen vuotta nuorempi :) ja se kolme on meille se meidän luku (tai niin monta kuin tämä tuleva toivottu raskaus nyt sitten lpulta antaa ;) )

Ja eikös välillä meille kaikille tule niitä hetkiä kun miettii että kaksikin on jo liikaa? ;) :D Ei vaan, meillä vaan nyt eletään hetkistä aikaa kun esikoinen täyttää just 2 v ja nyt on alkanut 8 kuinen liikkumaan ja ilmaisemaan mielipiteensä. Ja aatella että ens kesänä näitä saattaisi olla tässä kolme! :)

Meillä kaksi poikaa. Esikoinen täytti just 2 vuotta ja toinen täyttää kohta vuoden :) nyt siis kuumeillaan jo kolmatta ❤️ Menkat pitäis alkaa lauantaina ja tuntuu et oireita on ollu tässä mut voi olla kuviteltujakin vaan...

Moro! Mitä kuuluu? :)

Mulla kp 27/36? Ja nyt toinen kierto kakkosen syntymän jälkeen.
Nyt vaan näyttää siltä että tästä on tulossa kp 1..... Jännä että eka kierto oli pitkä (36) ja nyt jäämässä nysäksi (26), kun mulla normaalisti kai 29 pintaan.
Aika mahdoton tässä on mitään oviksia miettiä kun ei ole yhtään ovistuntemyksia ja noilla heitoilla ei pysty edes laskee...
Pitää sit ens kierto seurailla, ovulaatiotestit aioin kuitenkin hommaa :)

Eipä tässä seksiäkään ole juuri ollut, mutta kun kuopus sai alkunsa kierrosta jossa harrastettiin kaksi kertaa ja esikoinen yhdestä (!) kerrasta, niin kyllä sitä vähästäkin toiveita elättelee.... :)

Moikka! Tänne kuuluu ihan hyvää! Aloitin työt kuukausi sitten, niin aika hektistä on tää tän hetken elo.. :)

Vauvat pyörii mielessä, tuntuu et kuume on nostamassa päätään taas kunnolla. Mun hyvä ystävä on saamassa vauvan tämän kuun aikana, saa nähdä miten kuume räjähtää käsiin sitten sitä vauvaa nuuhkutellessa ja ihmetellessä! :D

Omaa kiertoa oon seurannut nyt ihan mielenkiinnosta pillereiden lopetuksen jälkeen. Mulla oli edellinen kierto n. 34 päivää, ja jos tämä pysyy samoissa niin menkkojen pitäis ens viikolla alkaa! Mulla oli kyllä tuossa puoltoista viikkoa sit todella selkeät ovis-oireet, et eiköhän ne vuotopäivät tässä ala ihan lähipäivinä..

Sandy, suosittelen niitä CB:n digitaalisia ovistestejä! Mä tilasin niitä halpis tikkuja, ja eihän niillä tehny ihan mittään. :D

Heippa pitkästä aikaa...
Mä täällä edelleen tuskailen ja odottelen kuukautisia! Kierukka poistettiin 2kk sitten ja edelleen ei mitään... Toki imetän kuopusta yhä, muttei oo enää ollu aikoihin yöimetyksiä ja päivälläkin vaan aika harvakseltaan. Ni Jotenki luulisin ettei se imetys enää niin vaikuttais että estelis niitä menkkoja... Imetyksen lopettaminenkin tuntuu tosi haastavalta ajatukselta, sen verran "vaativa" toi pikkujäbä on :D

Testannu oon paristi, kun on ollu juhlia tässä .. Mut negaa näytelly.

@cupcake Mulla vähän samaa täällä, elämäntaparemonttia TAAS vähän väliä "diettailen" ja sit taas lähtee lapasesta ja ollaanki pisteessä +-0 ...
Mut tänään taas kovalla tahdolla alkuun!
Ärsyttää kun on ollu tässä niin väsynyt ettei mistään taho tulla mitään. Ja nää tälläiset "oireet" saa pään sekasin ja sit sitä kuvittelee tuntevansa enemmänkin raskausoireita ja blaah!!!
Esikoista me siis yritettiin 3kiertoa, kuopusta n. 6. Ni miksi mä edes kuvittelen, että kolmas sais alkunsa ku taikaiskusta

Osallistun mieluusti tänne, kun ehdin jo tuolla toista haaveilevissa esittäytä, ennen kuin tämän löysin!
Olen siis 27v kahden tytön äiti ja kolmannesta haaveillaan! Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikonloppuna, jollei tässä kuussa ole tärpännyt. Tämä on ensimmäinen yritys sitten tammikuussa syntyneen jälkeen :) Esikoinen on 3v8kk.

Onko täällä väki kauan haaveillut/yrittänyt uutta vauvaa? :)

Täällä siis "oireillaan" kovasti, mutta osa saattaa olla mielukuvituksen tuotetta! ;)

Tervetuloa Minlex! Toivottavasti tärppi käy pian! :)

Täällä ei oo yritys käynnistymässä vielä aaaikoihin, mut haaveilua on nyt ollut jo monta kuukautta. :) Jotenkin sisimmässä se fiilis, et hyvä on näinkin mut kaipaan kyllä sitä kolmatta.

Ei menny ihan niin helpolla, kun menkat alkoivat. Mutta se ei haittaa, luotan kolmannen tuloon vielä ennen joulua :)

On se tunne siellä olemassa, jos haluaa kolmannen. Vaikka se oikea hetki ei vielä olisikaan käsillä. Meillä perhe on nyt jo riittävä kooltaan, mutta sydän sanoo että lisää mahtuu :)

Mä sain tikutettua oviksen, mutta ei hyödynnetty sitä mitenkään.... Mies oli pitkään töissä ja sängyssä ennen yhdeksää... No, kolme päivää ennen ovista oli touhua, ehkä sit on joku 1% mahdollisuus.... Sehän pitäis selvitä kahden viikon sisään.

Mulla on joku ihme ajatus että olis kiva saada kolme lasta kolmen vuoden sisään. Eli tämä vuosi olisi aikaa raskautua (noin 2 kiertoo vielä). Mut jos ei tärppää, niin sit alkuvuodesta ahkerampaa yritystä. Toinen "etappi" kun olis se että kakkoselle ja kolmannelle tulis max 2 vuotta ikäeroa, siihen olis huhtikuuhun asti aikaa raskautua. Enkä sit menis varmaan töihin tässä välissä ollenkaan.

Jos tässä onkin pidempi yritys edessä, niin sillehän ei sit mahda mitään. Sit pitää vähän välillä käydä töissä, keskittyä muihin juttuihin ja toivoa että se kolmas joskus saataisiin alulle ja maailmaan :)

No joo, on mulla vielä yks "rajapyykki"... Toivoisin nimittäin että kolmas saataisiin ainakin ennen kuin täytän 35 :) just tässä täytin 32 että luulisi nyt reilussa kahdessa vuodessa edes tärppäävän :)

Moikka!

Täällä yksi kolmannesta haaveileva ilmoittautuu... Aiemmin tytöt 2004 ja 2014. Vuosi yritystä takana. Nyt clomikierto 1 menossa. Aiemmatkin clomeilla. Dpo 4-5 menossa nyt. tikutin siis oviksen.

Jännääää!

Mulla Sandy on myös yksi sellainen "raja", eli haluaisin et kaikki muksut ois tehtynä ennenku täytän 30v. Tässä siis on vielä kolmisen vuotta aikaa.. :D

Cupcake täällä aivan sama homma! 30v on raja ku kolme lasta sais olla plakkarissa ja kolme vuotta aikaa! :)

Täällä yksi kolmannesta kuumeileva Meillä on pojat 3v ja 7kk. Mua on vaivannut kova vauvakuume jo kesästä, mutta vielä tarvii vaan odotella kun synnytyksen jälkeen ei oo menkkoja kuulunut... ehkä ihan hyväkin että tulee vähän enemmän ikäeroa mutta kun ei millään jaksais odottaa!!!!!!

täälläkin kuumeillaan kolmatta :) esikoinen syntynyt 1/12 ja kuopus 8/14. ikää mulla 36v ja miehellä kohta 38v. kumpikaan ei ole tärpännyt kovin helpolla, ekaa yritettiin 3,5 vuotta ja toistakin 1,5 vuotta. en siis usko, että kolmonenkaan tulee helpolla, jos edes tulee.. ehkäisyä ei olla käytetty missään vaiheessa.

Takaisin