Mä sain tikutettua oviksen, mutta ei hyödynnetty sitä mitenkään.... Mies oli pitkään töissä ja sängyssä ennen yhdeksää... No, kolme päivää ennen ovista oli touhua, ehkä sit on joku 1% mahdollisuus.... Sehän pitäis selvitä kahden viikon sisään.
Mulla on joku ihme ajatus että olis kiva saada kolme lasta kolmen vuoden sisään. Eli tämä vuosi olisi aikaa raskautua (noin 2 kiertoo vielä). Mut jos ei tärppää, niin sit alkuvuodesta ahkerampaa yritystä. Toinen "etappi" kun olis se että kakkoselle ja kolmannelle tulis max 2 vuotta ikäeroa, siihen olis huhtikuuhun asti aikaa raskautua. Enkä sit menis varmaan töihin tässä välissä ollenkaan.
Jos tässä onkin pidempi yritys edessä, niin sillehän ei sit mahda mitään. Sit pitää vähän välillä käydä töissä, keskittyä muihin juttuihin ja toivoa että se kolmas joskus saataisiin alulle ja maailmaan :)
No joo, on mulla vielä yks "rajapyykki"... Toivoisin nimittäin että kolmas saataisiin ainakin ennen kuin täytän 35 :) just tässä täytin 32 että luulisi nyt reilussa kahdessa vuodessa edes tärppäävän :)