Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä testi oli nega [emoji24] Kp. 39 (27-29)
Kurkussa tuntu olevan valkoisia peitteitä, et liekkö joku pöpö nyt sitten ja estää menkkoja tulemasta :(

Hei,

Päätin seurailla tätä ketjua taustalla ainakin hetken. Meillä on kaksi lasta 04/15 ja 10/16, mutta kovasti kaipaisin vielä sitä yhtä. Siitäkin huolimatta vaikka kuopus on vasta 6kk. Yritystä ei ole sillä menkat ei ole synnytyksen jälkeen alkaneet ja mies pitää ehkäisystä huolta(ettei vahinkoa vaan tapahdu). Meillä on myös miehen kanssa pieni kädenvääntö asiasta, sillä minä haluaisin kolmannen myöskin pienellä ikäerolla(alle 3-4v) ja kun miehen mukaan meidän pitää odottaa vähintään 5-6v ennen kuin voi edes harkita... Miehellä on perusteena se ettei autoon mahdu kolmea istuinta ja ei halua mitään "lestabussia". Mulla on aivan järkyttävä vauvakuume ja sitä pahentaa miehen siskon vahinko raskaus. Jotenkin oon mustasukkainen ja katkera et hän saa vauvan ja minä en, vaikka järki sanoo että mullahan on tässä nyt viä vauva hoidettavana. Mutta minkäs sen kuumeilulleen voi.

Yllätys: meillä on kans kuopus 6kk, täyttää 7kk

Meillä ostettiin tuon syntymän jälkeen toyota corolla verso, jossa saa taakse penkit - toki ei sitten muuta mahdukkaan [emoji85]

Aloitettiin yritys sillä esikoinen on 6v ja 6vuotta me tuota esikoista yritettiin ennenkuin tärppäsi. Iän puolesta en halua enää montaa vuotta yrittää joten sillä pienet ikäerot haluan. Oman vanhan sairauden vuoksi en oo kouluja käyny kuin peruskoulun, joten hain kouluun nyt. Vauvahaaveet on rinnalla kokoajan ja tulee jos tulee.

Yllätys, meilläkin väännetään kättä, myös toi autokuvio tökkii. Auto pitäis vaihtaa, mutta... Mies tietää liian tarkkaan mitä haluaa seuraavalta autolta :) Nyt annan tuon tuumailla muutaman kuukauden, uskoisin että hänkin alkaa taipumaan kolmannen kannalle jos mulla jatkuu vaan osa-aikaisena työt. Toi katkeruuskin on ikävä kyllä tuttua, huomaan välillä ajattelevani ikävästi muiden onnellisista uutisista, ihan vaan kun harmittaa se tieto siitä ettei meille tule lisää ihan heti ainakaan, ehkä ei sitten lopulta ollenkaan, jos miehen pää ei käänny... Oikeasti olen jokaisen tutun raskaudesta ihan super onnellinen, mutta jotenkin on vaan välillä niin harmissaan tuon miehen täyskäännöksestä.

Täällä kp31(norm kierto 29) dpo16, eikä menkkoja näy. Juilii kyllä koko ajan. Aamulla olinkin varma et menkat alkaa mutta ei oo koko päivänä vuotoa näkyny. Aamulla tein sofi raskaustestin vaan se näytti negaa (paitsi iltapäivällä kotiin tullessa siihen oli roskishaamu ilmestyny) Saas nähä mikä nyt on, luulis jo että ois testissä näkyny jos raskaana olisin.. Hmm.. Auta ku ootella kuin käy..

Paljon onnea plussasta maijjjuuu :)

Itsellä vaan päivät matelee. Kumpa aika kuluisi hiukan nopeammin. Kp 16/25-26 yk 15 ja dpo 4.

Täällä eilen plussattu! :)

Liitteet

• IMG_1750.JPG
    IMG_1750.JPG
    313.7 KB · Katsottu: 179
Mä en nyt ihan ymmärrä tätä kiertoani. FF:n mukaan ovis sijoittu viime viikolle, ja ainakin limatilanne tukis tätä oletusta. Sit tän viikon alussa vasenta munasarjaa vihlo. Oon aina ennen yhdistäny ton tunteen ovikseen. En oo kyllä koskaan tikuttanu, että ihan mutuun perustan ton. No, kellistin miehen sit varmuuden vuoks vielä kipuilupäivänäkin. Saas nyt nähdä mitä käy. Stressitasot oli kyllä melkoset kiitos viime viikon matkan näiden kahen pienen kanssa, joten vähän epäilen ettei tästä kierrosta tärppää.

Tuntuuko muilla ovis vihlontana?

Mulla on nyt munasarjojen kohdalla vihlonut useamman päivän juuri ovis + lähtien. Tikkuun sain vahvat viivat, mutta varmuuden vuoksi tuli uudestaan talletettua.

Eipähän tarvinnut montaa päivää iloita :( eilen illalla tuli mahakipu ja alkoi tuhruttaan ja tänä aamuna sitten alkoi vuotamaan ihan kunnolla :'( se on jännä kuin sitä jo ihan parissa päivässä ehti asennoitua ja sisäistää ja sit se viedäänkin jo pois :( noh ei auta kuin kokeilla uudestaan kunhan taas tilanne normalisoituu :(

Eipähän tarvinnut montaa päivää iloita :( eilen illalla tuli mahakipu ja alkoi tuhruttaan ja tänä aamuna sitten alkoi vuotamaan ihan kunnolla :'( se on jännä kuin sitä jo ihan parissa päivässä ehti asennoitua ja sisäistää ja sit se viedäänkin jo pois :( noh ei auta kuin kokeilla uudestaan kunhan taas tilanne normalisoituu :(

Voi ei! Pahoittelut ja voimia sinne. <3

Takaisin