Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Jospa miuk vihdoin pääsisitte eteenpäin <3

Mulla eilen aamulämpö tipahti ja tänään taas ollaan normaalilukemissa. Vaikea olla piinailematta vaikka toisaalta mietin että voiko mun lämpökäyriin luottaa.. Tänään dpo7. Onneksi on jouluviikko niin en ehdi liikaa miettiä :D Kun vaan pystyisi olemaan rennosti loppukierronkin!

Latasin kans itelle ton fertility friendin, mutta toimii tosi tahmeesti, jos siis toimii ollenkaan :/ Kuinka tunnollisesti mittailette lämpöjänne? Mulle oli ihan uutta koko lämpövaihtelu, itellä aina oviksen aikaan on limatilanne niin selkee merkki, ettei oo tarvinnu ovistestejäkään tms. "poppakonsteja", mutta nyt kiinnostais seurailla tilannetta kun viimestä raskautta suunnitellaan. Saiskin itelleen kunnon tiedeprojektin kun jaksais merkkailla kaiken lämpöjä myöten ylös, ja vielä tikuttaa ovikset. The making of vauva :,D

Gnome, mittailen joka aamu mutta eri aikaan (herään kun lapset herää). Ensi kierrossa olen ajatellutkin alkaa päivälämpöjä mittaamaan aina samaan aikaan, täällä jotkut on saaneet oviksen niin paremmin kiinni :)
FF merkkas mulle ovulaation kyllä vaikka onkin melkosta käppyrää meikäläisen lämpökäyrä :D
b7ad3921731e4d98154fe3356c6e580f

Kun punaiset viivat on tolleen katkonaiset niin jotain epäselvää on ilmeisesti oviksen paikannuksessa mutta näillä mennään. Jospa päivälämmöistä saisi vähän selkeämmän kaavion :)

Mulla on muuten kans "poppaskonstit" vaan lisäntyny, ekan kanssa ei ollu mitään eikä vielä toisenkaan kanssa mutta nyt sitten seurailen kaikkea :D

Miuk toivottavasti nyt pääset normaaliin kiertoon!

Jään nyt kyllä taustalle oottamaan sitä kp1.. (tai ainakin yritän :D ) ajatukset pyörii taas liikaa tässä oviksen metsästyksessä jne. No onpahan todistettu et ff (ja lämmöt) ei oo kovin luotettava tässä ennen ekoja menkkoja.

Tärppionnea teille muille :)

Miuk,jospa nyt saisit tilanteen normalisoituimaan:Heartred

Omaa napaa..Nyt kp 14.Ovistesti eilen suht vahva muttei vielä plussa.Jos kierto samanlainen kuin yleensä niin ovis kp16-17. Eli jouluna talletellaan. Tai on tässä talleteltu muutenkin onneksi.

Työstressi on vähän helpottanut,lähestyvä joulu ehkä tekee sen :) Toivon,että se vaikuttaa yrittämiseenkin positiivisesti.

Kamala flunssa alkoi viime perjantaina mutta onneksi loppui kuin seinään sunnuntaina kun kävin lauantaina ystävän kanssa viinittelemässä.

Joku (en jaksa skrollata kun olen kännykällä) oli miettinyt miten kahden pienen kanssa jaksaa. Meillä reilu 1,5v ikäeroa lapsilla ja mennyt "helposti" ja nyt kun ovat jo 4 ja 5 niin olen tosi iloinen pienestä ikäerosta. Meillähän kolmas jännittää sitten millaista on isommalla ikäerolla kun siitä ei ole kokemusta :p Mutta musta on ihana ajatus että saisi kokea vauva-ajan taas niin ettei ole toista "pientä" vaan jo vähän isommat isoveljet vauvalla.Miten muilla on?

Kata_ meillä tosiaan vähän alle puolitoista vuotta ikäeroa näillä kahdella ja vanhempi täyttää kohta kolme. Olen tosi tyytyväinen ollut tähän ikäeroon vaikka välillä tietysti on rankkaa. Ja kiva nyt kolmaskin (ja tod. näk. viimeinen) tehdä samaan syssyyn niin ovat sitten toivottavasti tiivis kolmikko myös tulevaisuudessa :) Vaikka kyllähän se välillä mietityttää miten sekaisin pakka taas menee jos tähän vielä vauva saadaan, mutta kaikesta selvitään varmasti <3

Täällä meneillään nyt dpo8 ja olen yrittänyt parhaani mukaan olla kyttäilemättä oireita tai miettimättä mitään muutakaan mahdolliseen raskauteen liittyvää. Saapa nähdä olenko taas ensi viikolla tulisilla hiilillä, ainakin maanantaihin asti tsemppaan ilman testejä! Onneksi on joulu välissä :D

Ai hitto mulla kiehuu. Ovis ihan näinä päivinä (veikkaan että huomenna). Mies tehnyt kahta vuoroa töitä ja vähän siinä välissäkin. Sitten kun on vapaalla makaa puoli unessa hetken sohvalla. Tänään hänellä vapaa ilta, ni eikö sitten lähde kavereiden kanssa urheilemaan. Voi hittojen hitto. Eka selkee kierto kahteen kuukauteen ja mies menee missä lystää. Meni kyllä niin totaalisti kuppi nurin, ettei mitään järkeä (lähti ehkä vähän lapasesta). Ja siis ihan pelkästään jo siksi, että mulla on kauhee ikävä sitä ja halusin viettää aikaa. Sekä tietty vielä sekin että ovis olis niinkun Nyt. Tästä kierrosta on ainakaan ihan turha odottaa yhtään mitään. Vituttaa jo valmiiks sekin, kuinka paljon mahtaa harmittaa kun menkat alkaa. Vaikka nyt mies viettäis joulua meidän kans kotona, ni se ei tua takas sitä että missattiin kokonaan tää kierto ja kyllä se mua harmittaa vaikka koittaisin ajatella miten päin. Sanakin tuolta mieheltä raskaus haaveista tai toiveista ni hyppään silmille ihan just. Kaks kuukautta odottanut tätä ja näin tää tietty meni.... kiitos ja anteeksi.

Danonina, että miehet osaakin olla urpoja! >:( :'(

Jos ovis on tänään niin kimppuun vaan kuin sika limppuun jos mahdollisuus tulee! Ja jos kehtaa jotain väittää vastaan niin jauhot suuhun heti ;)

Danonina eikä :( kimppuun vaan!

Meillä kanssa näillä kahella ikäeroa 1,5v ja miusta se on just hyvä. Tokan ja kolmannen väliin toivosin 1-2v ikäeroa, ehkä mielellään lähelle sen 1,5v :)

Violina, onneks maanantai tulee nopeesti ;)

Niinku näkyy, hyvin kestän poissa :D no kiertoa ei ole, mut jouluaattona pitää testata se pakollinen nega pois ;) kun jos..

Oon muuten miettiny, et nyt kun oon tässä aina välillä dippaillu noita o-testejä, niin melkein aina ollut vahva viiva tai melkein plussa :o kun miulla normaalissa kierrossa yleensä ei-ovisaikaan on vaan ihan tosi haalee haamu.. mikähän siinä on?

Jaa-a mannikka, mulla ei noista ovistesteistä ole kokemusta. Sen verran kuullu että saattais nekin raskautta näyttää ;)

Meillä kakkosen ja kolmosen väliin jää nyt vähän päälle 2 vuotta mikä on mielestäni ihan ok, kahden vuoden ikäeroon tähtäilinkin. Oon taas ihan varma siis että nyt tärppäs ja kummasti alkaa testit poltella kaapissa :D Aina pitää korkeelle kivuta näiden raskaustoiveiden kanssa ja sitten rysähtää kun menkat alkaa.

Sorruin! Dpo9 ja raskauskeijun "herkkä" onestep tehty :D monet on haukkuneet noita testejä niin ajattelin että samahan se sitten on tikkuun pissata, ei ainakaan harmita KUN nega tulee. Ja tulihan se :D ehkä luonnonvalossa hyvin tarkkaan tihrustamalla näkyi hyyyyvin haalea viiva mutta nega mikä nega. Jospa jaksaisin reippaana vaan ootella ensi viikkoon :D

Ovis varmaan oli ja meni. No maanantaina oltiin. Ovis oli varmaan eilen tai toissapäivänä. Mulla näkyy kaikki aina tosi heikosti tikuissa. Siis raskaudet näkyy myöhään ja sen yhden oviksen minkä sain tikulle kuopuksen kanssa näkyi vaan joitain tunteja testissä. Illalla en saanut enää testistä sillon plussaa vaikka aamulla oli selkee. Nyt huvikseni tein noita testejä, mun pitäis varmaan tehdä niitä aamuin illoin, et tietäisin xD toissapäivänä oli vahvin viiva. Aika paljon tarvitaan kuitenkin tuuria, että sieltä maanantailta olisi joku selvinnyt ja ja ja... ärsyttävä mies. No koitan hengitellä rauhassa ja keskittyä jouluun. Ärsyttää silti :D

Hyvää joulua teille kaikille <3

Onnea matkaan Violina!!! <3

Mä sain kanssa äsken kaks viivaa testiin, ovis testiin! Toi FLO sovellus oli tosiaan laskenut sen päivälle 21.12, mut viime kierto oli outo sen km jäljiltä ja tosi lyhyt. Arvelinkin oviksen olevan myöhemmin. Nyt oon perehtynyt Ah niin ihanaan lima aiheeseen ja mikäli nettiin on uskominenluulin oviksen senkin mukaan jo menneen. Ehkä me tehtiinkin tietämättämme itsellemme joululahja, katsellaan :D

Onnea vielä Violina, niin ihanaa vaik ei tunnetakaan :D tulee hyvä mieli muiden puolesta :)

Kiitos ♡
Laskureiden mukaan olisi syyskuun 6. päivä LA. Ihanaa, onnea sinullekin elaffy! :) parhaat joululahjat tosiaan! ♡

Oho, meidän kakkosella oli 6.9. laskettu aika :D

Onnea myös elaffylle!!

Takaisin