Kokemuksia oireettomuudesta

Mä juttelin eilen oman äitini kanssa, ja hänen molemmat raskaudet on olleet helppoja ja oireettomia. Olisihan tämä ollut huojentavaa kuulla aikaisemmin, mutta itsepähän panttasin uutisia :grin Ihanaa kuitenkin, että tästä lähtien saa vaan nauttia hyvästä olosta. Toivottavasti sitä kestää loppuun asti :)
 
Onko muilla vielä oireettomuutta? Jos ei mulla vatsa ja rinnat kasvaisi niin en tietäis, että oon raskaana!:woot: Joten ei siis mitään oireita. Neuvolassa kuitenkin pikkutyyppi liikkui kovasti sydänäänistä päätellen...vauvan liikkeitä odotellessa.
 
Täällä on kans yksi oireeton! :) tosin oon ollu erittäin vähäoireinen koko alkuraskauden ajan.. Tuntuu myös ettei vauvavatsaa vieläkään juuri ole, mutta viime päivinä olen kuitenkin huomannut, että farkut onkin alkanut painamaan, eli siellä se kasvaa sittenkin! :D
 
Monilla vähäoireisuus jatkuu loppuunkin saakka, jos on silleen alkanut. Mua huvitti, kun esikoisia samaan aikaan odotettiin yhden ystävän kanssa, jolla ei ollut mitään oireita ja mulla taas kaikki mahdolliset. No, ehkä viikko ennen laskettua aikaa tää ystävä sanoi, että nyt hänellä on raskausoireita..vauva painoi virtsarakkoa, kävely vaikeutui ja välillä vihloi vatsaa..heh, ilmoitin hänelle, että taitavat olla enemmän synnytysoireiksi kuin raskausoireiksi laskettavia. :wink
 
Viides lähes oireeton raskaus menossa. Vähän jännitin, että miten menee nyt kun lähestyn jo 40v ikää, mutta samalla tavalla voin kun 20v ja 30v raskauksissanikin. Koskaan ei ole ollut huonoa oloa, hurjia tunnemyrskyä tai kremppoja. Ainoa mikä harmittaa on se, etten jaksa treenata enää täysillä vaan olen joutunut höllentämään tahtia ja jättämään raisuimmat vedot yms pois. En ole ikinä keksiny syytä helppoihin raskauksiin. Kunpa tietäisikin, niin voisi auttaa muita. Harmittaa monen huonosti voivan puolesta. Ja ihan on molempia sukupuolia tullut, eli en sukupuoliteoriaankaan usko.
 
Täällä kans edelleen oireeton. Maha mulla on kasvanut, että se on kai luokiteltava oireeksi. Mä oon aina voinut fyysisesti hyvin raskaana. Yhdestä olin töissä viikolle 41+5 ja silloinkin jouduin lopettaa työt, kun menin käynnistykseen. Että toisilla vaan on helpompaa, kuin toisilla. Mä en varmaan olis neljättä kertaa tässä jamassa, jos noi raskaudet olis olleet "liian raskaita"
 
Takaisin
Top