Kilot poksahtelee!

Nibs

Piirimestaruustason postaaja
Elomammat 2016
Kuten jo Poksis! -keskustelussa ehdotin, olis hyvä olla myös tuskien helpottamiseksi oma poksahdus-keskustelu kerääntyville painokiloille raskauden edetessä :D
 
Eli poks 4 kiloa (rv 9+3 tai 10+5). Apua mistä noi on tullu?! :?
 
Poks 1,5 kg rv7+1 :rolleyes: turvotusta?
 
Viikkoja 11+1 mutta kiloja ei muka ole tullut :rolleyes: maha on kauhee pallo niin senki takia en ihan ole varma luotanko tohon omaan vaakaan :confused:
 
Ihanaa! No käynpä heti vaa'alla!.... Viitisen kiloa, rv11+4:p
 
Rv 11+5 ja +1kg :P. Tänä aamuna tosin näytti melkein kahta kiloa plussaa lähtöpainoon, mutta en usko että olen sitä vuorokaudessa kerännyt vaan flunssa turvottaa.
 
Eilen eli ev 12+0 vaaka näytti -2,5kg. Ja koska on ylimääräistä, niin paino ei saisi raskauden aikana nousta ollenkaan. Odotan kesän helteitä ja niiden tuomaa turvotusta. Sitten varmasti lähtee paino nousuun :/
 
Plussaa 4,5kg siis.. Lähtö BMI 26, joten kiloja ei passais tulla paljon.
 
Miten voi turvotuksesta tulla näin paljon? Oikein pelottaa ja oon ihan masentunu tästä ulkoisesta ja sisäisestä olomuodosta. Vaikkakin siis raskaus on hyvä syy mutta se ei selitä tätä. Myönnän kyllä että pahoinvoidessa maistui roskaruoka ja suklaa, jotka varmasti edesauttoi kilojen tuloa mutta näin nopeesti ja paljon?! Iiks
 
Mulla tuli esikoisesta 18kg vaikka olin viimesen kolmanneksen dieetillä raskausdiabeteksen takia. En ennen sitäkään mässäillyt ja olen normaalipainoinen. Ja tosiaan puoleen väliin mennessä tuli 12kg!!! Jospa tahti olisi nyt edes vähän hitaampi... No hätä! Ei kaikille kiloille voi mitään, niitä vaan tulee. Joillain tulee jopa 30kg!
 
Mullakin tullut jo 8+6 2,5kg!! Johtuu siitä että treenien tehot ja kestot on vähentyneet ja siitä, että on ollut pakko napostella jotain aivan koko ajan pahoinvoinnin vuoksi. En ole kuitenkaan joutunut oksentamaan onneksi kertaakaan. Kyl tää tästä tasottuu, kun raskaus etenee.
 
10+3 +3kg eikä ois tarvinnut neuvolantädin mukaan tulla ollenkaan puoleen väliin asti :D ounou!
 
Mä en uskalla mennä vaa'alle ollenkaan, mua alkaa ahdistaa :sad001 neuvolassa käyn pakolliset, muuten koitan unohtaa vaa'an olemassaolon.
 
Vilkasin muuten viime raskauden painonkehitystä niin vielä rv14 olin alkupainossa ja silti tuli melkein 20kg :eek: o-ou..
 
Huh, kävin aamulla vielä varmistaan painon niin olikin vain +3 kiloa eikä +4 kg jonka olin mitannut illalla. Kuitenkin iltapaino heittää sen verran, jonka kyllä arvaakin kun turvotus ja kerääntynyt neste vaan lisäääntyy iltaa kohden. Silti jo vähän ahdistaa toi nousu :?
 
Tänään 10+0 ja -3kg. Kuvittelin että paino olisi noussut, kun omasta mielestä turvotustakin on tullut. Ehkä tämä pahoinvointi on verottanut sen verran ja kiloja tulee kohta niin että ropisee ^^
 
Takaisin
Top