Kilojen seurantaa ja ihmettelyä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla nyt rv 21+1 ja -3-4kg ollaan lähtöpainoon verrattuna. Toki sairastan kroonista suolistotulehdusta, josta syystä tulee kausia jolloin MIKÄÄN ei imeydy elimistöön. Toki en pistä pahaksi vaikka niitä kiloja ei juuri tulisikaan. 170cm/66,9kg (eilen), eli en mä kuihdu ainakaan vielä :D Lääkäri kyllä ihmetteli ja sanoi, ettei painon saisi ainakaan pudota enää. Mutta hän ei ollutkaan sisätautilääkäri ja muilla on hyvin vähän tietoa kys sairaudesta.

Edit: Pakko vielä tulla sanomaan, että syön kyllä normaalisti ja vielä herkkujakin normaalin ruuan päälle.

Tänään 19+0 ja painoa tullu viikossa kilo!! Kokonaisnousu alusta lähtien +2,1kg.... Mittaan aina kerta viikkoon alasti aamulla, niin varmaan aika jämptiä tietoa. Mutta nytkö se ylämäki rysähti käyntiin oikeen toen teolla?! Tänään neuvolalääkäri. Se saa amupalan syönnin jlkn ja täysvarustus päällä mun painon.nousun näyttään virläki radikaalimmalta. :)

Mullakin on paino noussut kilon hyppäyksissä. Muutaman viikon välein paino nousee aina kerralla sen kilon ja sitten pysyy samana pitkään, kunnes taas ottaa sen seuraavan kilon loikan. :rolleyes:

Tuntuu kauhealta possulta olo kun lukee näitä teidän painonnousuja! Mulla oli eilisessä neuvolassa paino noussut jo reilu 10kg ja tässä 158cm varressa en vaan ymmärrä mihin ne kilot on menny :D En näytä siltä et olisin edes kasvanut muualta ku mahasta, mies ihmettelee samaa.. Niin missä ihmeessä noi 10kg on!! Ahdistavaa! :(

Mulla nyt rv 21+5 ja painoa tullu raskauden aikana +11kg ja jo ennen raskautta tuli +10kg :( todellakin ahdistaa ja varsinki ku bongasin tästä raskaudesta ekat arvet kyljistä ja reisistä :'( onhan mulla tota pituutta onneks 178cm mutta kyllä pelottaa mihin asti toi paino tosta vielä kipuaa kun vasta puolessa välissä mennään...

Cicado, mulla on kans tullu arpia reisiin, mahaan ei vielä yhtään. Muista rasvata ihoas usein :)

Pauliina ja cicado, oon ihan varma että täältä tullaan loppua kohti kiihtyvällä vauhdilla ja saavutetaan teitä. Isosisko hankki aikoinaan esikoisestaan 25kg ja lähtömitat samat ku mulla.... Yritän toki ettei ihan noi hurjaksi yltyis tuo painon nousu mutta pakkohan sen on jossain kohtaa lähtee lapasista kuitenki... Mulla on nyt vielä toi maha aika pieni kuiten että pystyn ehkä just ja just löysil vaatteil peittään sen. Ainakaan kukaan ei oo kehdannu töissä viel suoraan kysyä, että miks oon lihonu!

Tänään 18+6 ja painoa tullut 3kg. Kaikki on tullut ihan lähiviikkoina, taisi tulla vähän herkuteltua lomalla... No, samoihin aikoihin mahakin on pullahtanut ja oksentelu vähentynyt, joten näin sen vissiin kuuluukin mennä.

21+0, painoa tullut 2kg, vaikka tuntuu, että olisi voinut tulla enemmänkin. Sen verran maha pullahtanut ulos. :D

Pauliina ja cicado, oon ihan varma että täältä tullaan loppua kohti kiihtyvällä vauhdilla ja saavutetaan teitä. Isosisko hankki aikoinaan esikoisestaan 25kg ja lähtömitat samat ku mulla.... Yritän toki ettei ihan noi hurjaksi yltyis tuo painon nousu mutta pakkohan sen on jossain kohtaa lähtee lapasista kuitenki... Mulla on nyt vielä toi maha aika pieni kuiten että pystyn ehkä just ja just löysil vaatteil peittään sen. Ainakaan kukaan ei oo kehdannu töissä viel suoraan kysyä, että miks oon lihonu!

Toivottavasti saavutatte ;) Ei vaan, mutta siis kyllähän se painonnousu siitä kiihtyy! Mulla on tasaiseen tullu n. 800g per viikko vauhtia ja maha on kyllä jo tosi iso.. Kovasti monet ihmettelee et oonko oikeasti muka vasta 23. viikolla :D Ja kyllä tälle painonnousulle on niin hyvä syy ettei pitäis kyllä stressata!

Kävin eilen siellä neuvolassa niin neuvolan vaaka näytti -800g lähtötilanteeseen verraten. Neuvolantäti piti kuitenkin hyvänä asiana vielä tässä vaiheessa, kyllä sitä painoo ehtii vielä tulemaan..

Täällä tänään käyty puntarilla ja +5 kiloa lähtöpainoon joka muutenki oli siinä normaalipainon ylärajoissa :(
Nyt on tosin tullut herkuteltua ja syötyä tosi epäterveellisesti muutenki! Pakko alkaa kyllä kahtoo mitä suuhuni pistän! muutenha mua ei saa loppuajalta enää asunnota ulos ku vaan hajottamalla seinän :'D

mindiS :D :D Nyt hajosin! Täällä kyllä sama fiilis, tätä menoa oon loppuraskaudesta kyllä semmosessa kunnossa että oksat pois!
Ja Ninnukka mä oon kyllä joskus kuullut samaa että tyttöjä odottava keräis enemmän! Yksi kaverikin tuossa puhui että poikien aikaan tullut 10-15kg ja tytön 25kg :D Mulla on tullut painoa nyt jo joku 10kg..

Rv 22+6

Tyttö meillä kovasti toiveissa ja tää painon nousu vois siis olla lupaavaa. Lisäksi sykkeet ollu vauvalla koko ajan korkealla ja oon tosi perso kirpeälle(makea on kyllä maistanu aina muutenkin).ennen raskautta kuitenkin iha normaali paino nii ei varmaan oo syytä huoleen tässä vaiheessa

Takaisin