Kilojen seurantaa ja ihmettelyä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis jos bmi 22 niin kiloja sais tulla noin 16 kg. Minulla nimittäin bmi 22 ja jostain taulukosta lääkäri minulle tätä esitteli :)

Mulla ei painoa ole vielä tullut lisää ollenkaan ensimmäisen käynnin (8+0) ja nyt eilisen käynnin (15+5) välillä. 300g oli painoa vähemmän nyt eilen kun mitä sillon ensimmäisellä käynnillä.. Mut mun BMI on tietenkin korkea (34.6 eli merkittävä lihavuus) joten painon ei tarvitsekaan heti lähteä nousemaan, eikä missään vaiheessa tarvitse nopeasti noustakkaan tän ylipainon takia..

Kääk! Mu normaali paino on 50-53kg ja koko alkuraskauden paino pysu 54.7kg:s, nyt kun oli mennyt puoltoistaviikkoa painon mittaamisesta nii vaaka näytti 57.2kg!! Puolitoisaviikkoa ja paino rähähtäny käsiin :0 nyt eilen polilla valitin painostani kätilölle joka on sairaalloisen lihava.. tuli vähän nolo olo.. ja oon siis 157cm pitkä että ylipainoa siis tuli..

Ootteko mihin aikaa vuorokaudesta mitannut painon? Kuuluuhan sen painon alkaa nouseekin ja eikä toi Lilith-Mist oo paha paino mun mielestä.:happy: Millä viikolla olet?

Mulla on aamupaino noussut noin 2,5 kiloa, mutta illasta paino saattanut näyttää jo 4-5 kiloa normipainoa enempi. Painoin ennen raskautta noin 66kiloa (170cm pitkä) ja suhteellisen lihaksikas, mutta osa lihasmassasta on varmaankin muuttunut aivan muuksi massaksi :p Pari päivää sit kävin illasta vaa´alla niin näytti yli 70 kiloa ja tänään aamusta 68,5 kiloa eli kroppa taitaa aika hyvin kerrytellä nestettä ja turvotusta itteensä päivän aikana :hilarious: Rv 17+3

Löysin netistä tollasen painonnousu laskurin, jolla voi seurata painonnousua viikoittain oman lähtöpainon/pituuden mukaan eli http://www.calkoo.com/?lang=5&page=59

Aamupaino on juu luotettavin. Naisella paino voi vaihdella päivän aikana suurestikin ja joka päivä on turha mitata, kun paino voi heittää parilla kilolla... Neuvolassa aina haluavat punnita, mutta tayssilla luottavat enemmän aamulla kotona mitattuun painoon.

Hah haahaha :D Ei se oo se näkö, se on se mitä halusit siitä lukea ;)

Niin paljonkos teille on tullut painoa nyt jotka ovat n rv 19? Mulla lähtöpaino 62kg (olin just tiputtanu pari kiloa) ja nyt on paino 66.2kg. Oon kyllä syöny ku hevonen, mutta oon kyllä liikkunutkin. Katsotaan montako kymmentä kiloa sitä koko raskauden aikana tulee :D
Rv 18+5

Timbe siis oon vasta 15+5 ja mun lähtöpaino oli 62kiloa (ittekki olin just tiputtanu sen pari kiloa ja tarkotus oli tiputtaa vielä lissää) ja nyt sit aamupaino 65kiloa!! :O

Täällä rv 18+5 ja noin viisi kiloa mennään miinuksella. Pahoinvointia oli aluksi, mutta oksentanut en kertaakaan. Ruoka maistui silloinkin joten kuten ja nyt maistuu vähän liiankin hyvin :D Alkupaino reilu 70kg ja nyt 65,7kg (170cm). Ehkä se alkaa nousee pian :D

Vilijonkk4 18+5

Mulla on nyt rv 20+0 ja paino oli ennen raskautta jonkun 59kg, nyt 66kg. Mä en turhia sitä stressaa, liikun ja syön hyvin niin ei ne kilot näy et olis ylimääräistä kertyny :)

Mä oon nyt 17+3 ja paino on noussut nyt reilut kaksi kiloa. Lähtöpaino oli normaalipaino, tosin lähempänä ylä- kuin alarajaa.

Mulla on noussut koko raskauden aikana nyt yhden kilon verran. Ekat kolme kk paino oli 63kg ja tänään lääkärintarkastuksessa aamulla 64,5kg, nyt vko16 + 4. Kotona ei ole vaakaa niin ei tuu paljon ressailtua. Tosin välillä aamulla ja illalla peilikuvat on kuin kaksi eri henkilöä.

Hei, paljos on tullut kiloja tähän puolivälin tietämille mennessä? oma aamupaino näytti noin 70kg eli nelisen kiloa on tullut lisää. Rv 20+0

Mulla taitaa olla nyt 21+1 ja nelisen kiloa on tullu, paino junnaa tuossa 66.6kg..

Takaisin