Mä olen ollu omissa mitoissa jo jonkun aikaa. Tosin ei tullutkaan, ku 10kg ja siitä jäi yli puolet laitokselle.
Syön mitä sattuu ja liikkuminenkin on alkanu vast nyt maistua.
Toivoisin, et tää imetys veis vähän näitä muita ylimääräsiä ja ton iän ikuisn röllömahan. Mut sit täytyis varmaan vähä alkaa kattoo syömisiä.
Oon aina ollu normipainon ylärajalla tai vähä yli, ni oishan se kiva välillä olla vähä timmimpi. Sinut olen makkaroideni kanssa, mut en mä niitä kaipaamaan jäis. En o vaan ikinä ollu liikunnallinen ihminen.
Syön mitä sattuu ja liikkuminenkin on alkanu vast nyt maistua.
Toivoisin, et tää imetys veis vähän näitä muita ylimääräsiä ja ton iän ikuisn röllömahan. Mut sit täytyis varmaan vähä alkaa kattoo syömisiä.
Oon aina ollu normipainon ylärajalla tai vähä yli, ni oishan se kiva välillä olla vähä timmimpi. Sinut olen makkaroideni kanssa, mut en mä niitä kaipaamaan jäis. En o vaan ikinä ollu liikunnallinen ihminen.
jotain tarvis kyllä tehdä kun toukokuun lopussa pitäis vko keikistellä bikineissä altaalla... Huono omatunto tulee kun täällä jo niin moni urheilee ja ite on vaan kunnostautunut ottamaan rennosti sen minkä vaipan vaihdolta kerkiää!
5kg ois vielä lähtöpainoon.
Ennemminkin kiinteytys tuottaa tuskaa, on vuelä pitkä matka kroppaan jonka haluan takaisin.
kyllä on vielä paljon treeniä edessä ennen "kesä kuntoa".