...Kilojen karistus...

Mulla oli paino -10 kg lähtöpainosta ja nyt imetyksen vähennyttyä alkaa painoa selkeästi kertymään takaisin. Harmi vaan, että menetetyt kilot oli lihasta ja tilalle tulee jotain ihan muuta.. :rolleyes: Mitkään vaatteet ei sovi, kun housutkin näyttää siltä, että toisen vaatekaapilla olis käyny. Jotain tarttis tehdä, että ne housut täyttyisi sitten niillä lihaksilla :p mutta mullekin on jäänyt herkkutatteja päälle ja töissä ollessa tulee syötyä huonommassa rytmissä kuin kotona ollessa.
 
Kevät on muuten mulla yleensä aktivoitumisen aikaa liikunnassa ja itsestään huolehtimisessa. Viime kevät meni synnytyksen jälkeisissä huuruissa, nyt intoa on (aina kun olen saanut riittävästi unta, univajeessa ei jaksa tämmöisiä ajatella), mutta aikataulutus on haastavaa.
Luultavasti töihinpaluu tulee olemaan mulle jopa helpotus. Pimeimpiä kuukausia lukuunottamatta olen aktiivisempi työpäivien jälkeen kuin kotona ollessa, varsinkin keväällä. Tietysti sitten pitää jakaa vuoroja miehen kanssa, saada lastenhoitoapua (kuten nyt mun vanhemmilta) tai keksiä tekemistä, jossa tommoset pikkunaskalit voi olla mukana.
 
Takaisin
Top