Meillä
Pitu tuntuu olevan täysin sama tilanne ja samat kysymykset mielessä tällä hetkellä. Päivällä poika ei huoli tissiä enää ollenkaan, pumppaan ja annan korviketta. Pullosta söis aivan huimia annoksia kerrallaan, jotenki oon vaan ollu arka antamaan "liikaa", vaikka ilmeisesti vauva ei söisi yli tarpeensa vielä tässä iässä... Yöllä onneks huolii vielä tissin, sitä varten onkin pakko lypsää päivällä että yöllä riittäis oma maito suoraan tissistä.
Perunaa menis ihan hirveitä määriä, vaan en vielä uskalla oikein antaa. Nyt oon antanu perunaa vaan illalla ennen iltavelliä (sitäkin menis enemmän kun yks purkki kerrallaan, ehkäpä uskallan antaakin enemmän kerta
Emilian muksukin vetää aivan hurjia määriä eikä tunnu missään:)). Ajattelin et jos nyt parin viikon ajan antaisin soseita vaan illalla yötä vasten ja sit alkaisin antamaan lisäks kerran päivässä. Näitä ohjeita en oo mistään lukenu, oon vaan ihan ite ajatellu et näin mennään. Joo, niinhän mä ajattelin et imetän poikaa ainakin puolivuotiaaksi ja sen jälkeen vielä pari kertaa päivässä, mutta poika olikin eri mieltä
Siitäs sain!
Neuvolassa meinaan nyt seuraavalla kerralla ekan kerran oikein kyselläkin jotain eli tästä ruokailuasiasta. Saas nähdä antavatko loppujenlopuksi minkäänlaista järkevää neuvoa, vai pitääkö tässäkin asiassa vaan luottaa omaan vaistoon. Se tuntuu nimittäin toimivan hyvin monessa asiassa toooosi hyvin.
Ekaks yritin vähän väkisin tissiä pojalle, edelleenkin tarjoon tissiä monesti päivässä, mutta kun ei huoli ni ei huoli. Tuntuu ihan kauheelta joutua luopumaan tissittelyssä jo nyt (näin ainakin musta tuntuu nyt, ymmärrän hyvin niitä, jotka ei oo voinu imettää ollenkaan...), mutta huomasin et parempi et annan asiassa periks kuin että väkisin yritän ja stressaan asiasta. Nyt oon ilman stressiä saanu pumpattuakin tosi hyviä määriä kerrallaan.
Näin tällä hetkellä, saas nähdä miten huomenna:) tai jopa parin tunnin päästä...