Mä imetän ennen kuin annan kiinteitä. Aamusin syö ihan tavallista kaurapuuroa mustikkasopalla ja sitä menee pari tee lusikallista, jos on hereillä kun syödään lounasta niin annan sormiruokailtavaks jotain siitä mitä me muut syödään, välipalan kanssa sama homma sillon yleensä jotain hedelmää sormiruokaillen tai sitte jotain hedelmäsosetta esim. ruusunmarjaa kun se on niitä harvoja jotka on purkista meillä, päivällisellä saa samaa kuin me muutkin syödään ja syö itse sormin, laitan vaan eteen erilaisia vaihtoehtoja ja syö niistä mitä syö, illalla puuroa tai pelkkää tissiä. Maitoa saa aina kun haluaa. Mä en osaa syödyistä määristä sanoa yhtään kun tosiaan pääosin sormiruokailee, sillon kun syötetään jotakin sosemuodossa tai puuroa niin se määrä on ihan maksimissaan puolikkaan pienen pilttipurkin verran. Poika tuntuu olevan tyytyväinen ja kylläinen.
Tähän mennessä on syönyt: Kauraa, ohraa, ruista, paprikaa, kurkkua, porkkanaa, perunaa, bataatia, sipulia, herneitä, täysjyvä makaronia ja spagettia, kanaa, joulukinkkua, riisiä, mandariinia, omenaa, päärynää, avokadoa, ruusunmarjaa, vadelmaa, mustikkaa, kukka ja parsakaalia, maissia ja Talk-muruja. Mä alotin pojan kans sormiruokailun kun oli 5kk eli nyt on syöny kiinteitä 1,5kk.