Kierrukan jälkeen raskaana?

Piia, minä tein myös plussatestin kierukan kanssa ja neuvolasta laittoivat heti verikokeisiin. Verikoe oli kuitenkin negatiivinen, joten liekö ollut joku kiinnittymisyritys tai jotain..
 
Joo tänään alkoi menkat :sad001 mutta ehkä hyvä niin koska tosiaan tuo kierukka edelleen on sisälläni :) Aikaa polille odotellaan kuumeisesti...
 
Elaffy, oliko sulla oireita jonka vuoksi teit testin? ku mulla oli ihan selkeät oireet joista järkyttävin oli väsymys ja menkat myöhässä ja sen takia testasin. Lieneekö sitten ollut testissä vain viivanpaikka jota luulin haamuksi
 
Ökkis uutta yritystä vaan täälä on 6kk sitte poistettu kierukka eikä plussaa näy eikä kuulu ovis tikkuja en oo käyttäny enkä niitä tarpeelliseks koe petipuuhien takia harvoin jää iltaa väliin.. Kuinka tätä vauva kaipuuta saa helpotettua? :banghead:
 
Van kyllä tästä noustaan. ☺ Vaikka kyllähän se harmittaa ettei tullu huhtivauvaa. No jospa me saatais taas toukovauva. Esikoinen on syntyny kans toukokuussa minun lisäksi. Vauva kaipuu on ärsyttävä ja sit kun haave menee kuukausi kuukaudelta pitemmälle. :sad001 No onneksi on tuo esikoinen jonka kanssa touhuta niin vähän helpottaa vauvakaipuuta.
Nyt on alkanu tuntua siltä että kallistun ovistikkuihin ens kierrossa. Tähän asti oon ajatellu että ihan turhia vempeleitä. Mutta tällä hetkellä on olo että ottais tikut avuksi niin saa petit puuhat ajotettua oikeelle kohalle. Pakko muuten mainita että on oudot menkat. Ei oo niin runsaat ku ennen ja nyt jo on loppumassa ku yleensä on lähemmäs viikon kestäny. o_O

Muuten monennetta lasta te ootte tällä hetkellä yrittämässä? :) Täällä yritetään toista lasta.
 
Kolmatta yritetään :) josko lyhkäset menkat vihjais et nyt äkkiä uus yritys :happy: ota ihmeessä tikut jos edes vähä auttais.. Mua on aina harmittanu ihan hirveesti kun kaks lasta tuli ekasta yritys kierrosta ja toiset yrittää ihan hirveesti nyt sitte tiedän miltä se yrittäminen tuntuu ja koka kuukautinen pettymys ja paha mieli.. Täälä taas varmaan kohta petytään kierto ollu 22 päivää ja ovis oireet meni jo molemmat aikasemmatki kyllä alkanu heti alku kierrosta eli täälä vaa ovuloidaan heti kun vuoto loppuu :) mikäs kierukka teillä on ollut?
 
Elaffy, oliko sulla oireita jonka vuoksi teit testin? ku mulla oli ihan selkeät oireet joista järkyttävin oli väsymys ja menkat myöhässä ja sen takia testasin. Lieneekö sitten ollut testissä vain viivanpaikka jota luulin haamuksi
Minulla oli lopulta ensimmäinen kierto kierukan kanssa 75 päivää, joten ihan puuttuvien menkkojen takia testin tein. :) Ei ollut mitään oireita.

Meillä kuumeillaan myös kolmatta, edelliset kaksi syntyivät samalla kertaa. Yk2 meneillään nyt. Tyttöjä yritettiin melkein puolitoista vuotta, että mitään ihmeraskautta nopeasti en odota..
 
Meillä kuumeillaan neljättä. Esikko ja keskimmäänen olivat suunniteltuja mutta kolmas ilmoitti tulostansa kun olin jo viikolla 17+ ja pillereitä syönyt sinne asti eli ylläri oli tää viimeinen :-D
 
Mulla esikoinen sai heti alkusa kun jätin pillerit pois. Toki myönnän että nyttenkin odotin raskautuvani heti. Mutta kyllä tässä kerkee. :) Kuhan ei hirveesti toi ikäero kasva lapsilla. Kova halu ois saaha pienellä ikäerolla lapset. Pienemmällä ku 2 vuotta mutta se ei enää oo mahollista.
 
Takaisin
Top