Kierrukan jälkeen raskaana?

Suht säännöllinen 28-30 päivää, tosin tässä kierrossa olin tuntevinani oviksen vasta ehkä to tienoilla. Sen tunsi/huomasi aina vaikka oli kierukka. Olen vain lukenut jostain että kierukka ei estä hedelmöittymistä, kiinnittymistä kyllä.

No siksi kai sitä täällä pyöritään ja kysellään tyhmiä kun kaikilla sama lopputuloshaave :D
 
Voi tiedän noi tunteet! Mä haaveilin jo kierukan aikana raskaudesta ja lueskelin todennäköisyyksiä tulla raskaaksi. :D Eli et ollenkaan kysele tyhmiä. Pitäähän ne mietteet jollekkin saada kerrottua.
 
Hyvä löytää kohtalotoveri, joskus sitä pitää itseään ihan pöllöjä ku miettii ja haaveilee :D joo eräänkin kerrat on lukenut kuinka kierukan kanssa voi tulla raskaaksi :D
 
Jokohan tuo ois itellä ovis hollilla? Limaa tuntuu erittyvän ja kyllähän tuo tekis mieli peittooki heilutella. Perhana ku ukko on kalassa.
 
No eipä ole tulossa maalisvauvaakaan... Menkat alkoivat tänään, kierto tasan 30 :sad001 Toiveet oli jo tosi korkeella, et jos kolmaskerta olisi todensanonut.
 
en oo tikuttanu, laskeskellu päiviä. Enkä kyllä ala tikuttaakaa, rahaa menee hukkaa ja koen että fiilis katoaa kun oikein väkisin yrittää.
 
Ei ole totta ku on ärsyttävää, menkat ei ala eikä mitään tuntoja enää että alkaisi, mihin menkkaoireet voi hävitä?? Kp. 29/26-28. Piti tehdä testi joka oli nega, voisikohan tuo kierukan poisto jotenki pistää kierron ranttaliksi :-/
 
Voi hyvinkin sotkea kierron.. :sad001 Minulla se lyhensi kiertoa paljon, mutta toisilla on kierron käynnistyminen ottanut yli kuusikin viikkoa.
 
Mulle on kerrottu että alku kuukausinaa imetys voi todennäköisesti ehkäistä raskautta, mutta se vaatii sen että olikohan vähintään neljän tunnin välein (myös öisin) imettää.
 
Pilvenhattara mä tiedän ton tunteen! Itekkin olin onnesta soikeena kun ekat menkat alko kierukan poiston jälkeen. :D

Oma napailua: Puottakaa mut maan pinnalle kun kuvittelen kaikkee ja tulkihhen oireita. Mulla pari päivää sitte alko että on lievästi maha sekasi, välillä tulee kauheita väsymys aaltoja ja tänä iltana ollu tosi kipeitä alamaha kipuaaltoja (esikoista odottaessa oli kovat kiinnitymiskivut). En oikein tiiä mitä pitäis aatella. Yhen laskurin mukaan ovis ois ollu 13. pv ja toisen mukaan 18. pv. Ite en yhtään tiiä millon se ois ollu. Ärsyttää tää tiedottomuus ja odottaminen. :sad001
 
Mulla lääkäri käski odotella yhdet menkat kierukan poiston jälkeen, koska limakalvo on niin ohut joten keskenmenon vaara heti poiston jälkeen. Toki lääkäri ei saanut kierukkaa pois, vaikka puoli tuntia yritti. Ei lankoja näkynyt missään, mutta ultralla näki kierukan olevan kuitenkin oikeassa paikassa. Nyt odotellaan aikaa poliklinikalle, joko nukutukseen tai puudutukseen :sad001 onko muilla kokemuksia tästä?
 
Kuulostaa kyllä Piia aika hurjalle! Täytyy kyllä todeta, että onneksi ei ole kokomuksia.
Onkohan se niin, että on ohut limakalvo ja keskenmenonriski myös vaikka kierukka on saatu normaalisti pois?
Ei nyt ole ajankohtaista eikä ehkä tähän kuulukkaan, mutta jos on tullut raskaaksi kierukan aikana, niin poistetaan se kierukka kuitenkin? Sehän voi poistullessaan raapia, toisaalta sen hormonaaliset vaikutukset sikiöön on myös olemassa jos se sinne jätetään....
 
Takaisin
Top