Kierrukan jälkeen raskaana?

Eilen tuli ovistestit tuli eilen mutta tais tulla liian myöhään. Tämän päivän testi on eilistä huomattavasti haaleempi. :sad001 Meniköhän tämäki kiertoki harakoille ku viimeksi viime torstaina heiluteltiin peittoa? :sad001 kp12/30?.
 
Tiarellalle onnee yritykselle :) mulla on kroppa sekasin olin varma koska ovis oli mutta enää en olekkaan varma :eek: oli uusiks samat kivut ku oviksessa testaan vasta loppu kuussa ettei tule pahaa mieltä nyt on si joko dpo 13-14 tai dpo 2 o_O voipi olla että stressi teki kepposen pitää suorittaa muutto pois alta josko sitten uskaltais testailla :)
 
On varmaan normaalia että tulee verta kun kierukka otetaan pois mutta tosiaan kuukautiset alkoi 1.8 ja vieläkin tulee. Kierukka otettiin tiistaina siis pois. Ja ovulaatio oli eilen vahvana ja yhä verta tulee. Onko siis normaalia ovulaation aikaan tulee verta? :D kierukan poistosta kyllä niin vähän aikaa jopa
 
En osaa sanoa kuin oman kokemukseni. Koskaan oviksen aikana ei ole verta tullut. Ja kierukan poiston aikana oli menkat ja ihan tavalliset 5 päivää, kierukka poistettiin kuukautisten kolmantena päivänä. Menkkojen jälkeen seuraava vuoto olikin seuraavat menkat.
 
Hyvä juttu piia.p88! :) Pääset sinäki sitten jännäämään raskautumista. :D

Miten muilla menee? :)

Täällä oon yrittäny ovista bongata tyhjin tuloksin. :sad001 Alan luulla, että ovis oli heti menkkojen jälkeen.
 
Niinpä. Olisi ennemmin pitänyt jo soittaa ku heti ajan antoi ku kysyin että voiko sitä hieman kiireellistää ku sanoi että tämä ei ole kiireellinen
 
Miä romahan!! Viime keskiviikkona, viimeistään perjantaina olisi pitänyt kuukautisten alkaa. No eipä kuulunut. Maltoin mieleni ja testasin maanantaina, negatiivinen. En tehnyt aamupissasta joten ajattelin, että odottelen vielä muutaman päivän jos ovis onkin ollut jotenkin myöhässä ja teen sitten uudestaan. No tänä aamuna alkoi menkat... :sad001
Kuukautiskiertoni siis oli 38 päivää, hieman outoa koska aina ollut 30-32 päivää. Vai oliko tässä kenties kiinnittymisyritystä? :smiley-angry017 ÄÄÄÄÄ
 
Kyllä täälä ainaki heitti kierrot häränpyllyy kierukan jälkeen oli 22päivän kiertoa ja 34 ja siltä väliltä mutta niin se yk 7 tärppäs :wink toki ihan alus mennään ja hcgt näyttää huonolta eli mahtaako pysyä matkassa
 
Mytty hirmusesti onnea plussasta! ❤ Toivotaan pienelle tehokkaita tarrasukkia matkaan!

noora92 pahoittelut menkoista. :sad001 Vähän kuullostaa siltä että oisko tosiaanki kiinnittymisyritys ollu vai voiko olla valemenkat?

Täälläkin on outo tilanne. Mulla alko menkat jo eilen. Vaikka ois pitäny alkaa vasta lauantaina. Mulla on ollu raskausoireita mm. oon ollu tosi kiukkunen (niinku viime raskaudessa), väsyny ja pissillä juossu vähä väliä. Nyt mies alko epäilemään nyt aamulla että oonko sittenkin raskaana. Tänä aamuna mulla iski pahoinvointi. Tuli tosi huono ja oksetti/oksettaa rajusti mutta mitään ei tule. Pissillä juoksen edelleen tosi usein ja pissiä riittää. Vieläkään menkat ei oo kunnolla alkanu. Ärsyttää kun ite alko elättelee toiveita taas. :sad001
 
Toiveet alkoivat olla aika suuret, kun huhtikuussa kierukka poistettii ja sen jälkeen koko ajan suht säännöllinen kierto ja nyt ei näkynytkään.
Ärsyttää kyl niin paljon, että tänää taitaa nyrkkeilyharkoissa säkki saada kyytiä:mad:
 
noora samaistun! Se on älytön se vitutus ja suru minkä menkkojen alkaminen voi saada aikaan. Hyvä että sulla on joku kanava mihin purkaa paha olo. Voimia hirveesti! ❤
Yritetään nyt yhdessä saada touko-kesäkuun vaihteen vauva aluille tässä kierrossa. :)
 
Apua se olis huomenna kierukan poisto, toivottavasti lähtöö helposti :) sit jännäilemään sen jälkee uutta raskautta
 
No ensiksi ne yritti sitä monella eri istrumentilla mutta se oli jotenki mutkan takana ettei ees lankoja näkynyt. Sitten päättivät kameran avulla sen sieltä poistaa ja nii vaan saivat lopuuksi pois. Se ronkkiminen ei tehnyt kipeää vaan oli ilkeän tuntuista. Mutta se tuli kipeää ku kierukka vedettiin pois mutta oli nopeaa ohitse :) tyhjennysvuoto alkoi saman tien ja menkatki mulla alkoi jo poistopäivän aamuna eli eilen. Eli menkat ja tyhjennysvuoto ovat nyt samaan aikaan sitten.
 
Minä menen poistattamaan Mirenan keskiviikkona! Jänskättää tosi paljon! Siitä sitten ensimmäistä yrittämään ja ollaan kuitenkin nuoria vielä, toivottavasti ei tule ongelmia eteen :)
 
hmmmmm... Taas on 38 päivää, kun edellsiet kuuakutiset alkoivat... JA uusia ei näy. Mutta tein raskaustestin torstai aamuna ja negatiivinen, tein testin sunnuntai aamuna ja negatiivinen...
potuttaa, jurppii, pännii! Ollako vai eikö olla?
 
Takaisin
Top