Emskuli
Jostain jotain jo tietävä
Kissakeskustelut olivat mielenkiintoisia. Meillä oli kolme kissaa ja kahdelle näistä hommasin uuden kodin, vanhin kissa jäi meille. Itse olen yksinhuoltajana joutunut kissanlaatikon kyllä siivoomaan, kun ei voi oikein noita lapsiakaan velvoittaa sitä tekemään... Mutta en ole ajatellutkaan ettei kissa saisi loikoilla esim sängyssämme.. siellä se on jalkapäässä nukkunut aina, ja siellä se kehräilee edelleenkin.
Ruokajuttujen suhteen käytän maalaisjärkeä, jos joskus tekee jotain mieli "mitä ei suositella" niin mielestäni se on joskus, ja voin kyllä tehdä poikkeuksen sääntöön Tuskin se on sen haitallisempaa, kuin esim. se että jotkut äidit polttaa tupakkaa koko raskausaikansa... Tämä siis minun mielipiteeni :) Jokainen tekee niinkuin itse parhaakseen ja sikiön parhaakseen kokee. Kylmäsavu tai raavikaloista en ole koskaan oppinut pitämään, joten ne jäävät kauppaan muutenkin.
Mukavaa odotusaikaa kaikille :) Terkuin Vippex 19+2
Ruokajuttujen suhteen käytän maalaisjärkeä, jos joskus tekee jotain mieli "mitä ei suositella" niin mielestäni se on joskus, ja voin kyllä tehdä poikkeuksen sääntöön Tuskin se on sen haitallisempaa, kuin esim. se että jotkut äidit polttaa tupakkaa koko raskausaikansa... Tämä siis minun mielipiteeni :) Jokainen tekee niinkuin itse parhaakseen ja sikiön parhaakseen kokee. Kylmäsavu tai raavikaloista en ole koskaan oppinut pitämään, joten ne jäävät kauppaan muutenkin.
Mukavaa odotusaikaa kaikille :) Terkuin Vippex 19+2