Ketä meitä on täällä?

Jos nyt laitetaan jotain esittelyä myös meijän sirkuksesta. :)

Eli tänä vuonna mulla paukahtaa 31vee mittariin.
Nyt viikoilla 11+5 ja uusioperheen kuopuksen arvellaan syntyvän 7.11.14. Eka ultra ens tiistaina joten sit viisampia mis mennään.
Mulla ennestään 12&10 vuotiaat pojan klopit Ja miehellä 6v poitsu :Heartred Joten toivommekin että uusin tulokas Lilliputti olisi tyttö.
Mutta jos on poika niin ainakin olisi jo kokemusta vaahteramäen eemeleistä :)

Asutaan pääkaupunkiseudulla kera koirien,käärmeiden,kissan ja fretin kanssa.

Ihanaa hormooni huuruista odotusta kaikille!

Sent from my HTC Desire using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa!

Mulla vähän erilaisempi tarina, kuin teillä muilla. :D Oon 24-vuotias, RV 10+2 tällä hetkellä, täysin vahinko oli tämä raskaus, tulevan lapsen isän (25V) tapasin vasta viime halloweeninä, eli hänkin vielä suht tuore tuttavuus, mutta tuntuu, kuin oltaisin tunnettu jo paaaljon kauemmin. :)

Vauvakuumetta mulla oli jo edellisessä suhteessa, mikä päättyi viime vuoden syyskuussa kestettyään suurin piirtein neljä vuotta.

Nyt jännittäen eteenpäin, mitä tapahtuu. Kaikki vaihtoehdot on punnittu, mutta päädyttiin siihen että pidetään. :)

Ainiin ja eka ultra olisi 08.05.-14 päivä ennen RV 12. :) Siitä sitten saa tietää lasketun ajan tarkemmin, tällä hetkellä se on 20.11.-14. Ja katsotaan se niskaturvotus..

Ja äijä on turkulainen, minä itse lähistöltä. :)
 
Heippa! Täällä kirjoittaa 21-vuotias ensimmäistä lastaan odottava nuori neitonen! Viikolla 12+4 mennään ja niskaturvotusultrassa kävimme perjantaina (Laskettu aika siis 5.11). Sieltä saimme konkreettisia todisteita tuosta pienestä, joka siellä mahassa heiluskellee :HeartbigredAsun siis avomieheni ja kahden kissan kanssa kaksiossa.
Kesällä olisi tarkoitus työskennellä puutarhatöissä juuri kuudennella ja seitemännellä kuulla, joten saa nähdä miten voimat siihen riittävät, kun yliopisto-opiskelutkin vaativat veronsa.. :) Olen kuitenkin varma, että tulen yllättämään viime vuotiset työkaverini ilmestyessäni töihin!
Odotan innolla, että masu alkaa kasvaa.. Mieskin jo odottelee, että pääsee rasvaamaan masua :wink Onnea kaikille muille odottajille, hienoa saada juttuseuraa! :smiley-bounce022
 
Tervetuloa mukaan kaikki uudet! Kisuliini, masun rasvaaminen kannattaa aloittaa jo nyt! Iho venyy pikkuhiljaa ja varsinkin nuorilla raskausarpia tulee herkemmin. Suosittelen kookosöljyä tai bepanthenin raskausajalle tehtyä voidetta (jota itse käytän). Mukavaa odotuksen aikaa.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo siis tarkennan vähän, masua on rasvailtu jo nyt, mutta mieheni siis odottaa ns. oikean masun ilmestymistä! :D Kiitos samoin ja kiitoksia vinkistä! Pitääpäs käydä etsimässä tuota bepanthenin voidetta, olen käyttänyt toistaiseksi normaalia kosteusvoidetta. Ihoni on vieläpä sellainen, että esimerkiksi lihaskasvusta tulee melkoisen helposti raskausarpia... Luulen että tämä ilmiö pätee myös raskauden tuomiin muutoksiin :D
 
Hei, esittelen minäkin itseni. :) Täällä -83 syntynyt "tytteli", asutaan aviomiehen ja lasten (5v ja 6kk) kanssa Vantaalla. Kolmas siis tulossa, ehkäisystä piittaamatta ja laskettu aika on 28.11 kierron mukaan. Tuo meidän kakkonenkin syntyi marraskuussa, joten ikäeroa nuoremmille tulee vuosi ja muutama viikko. o_O Hieman on kauhunsekaiset tunteet, kun lapsiluvun piti olla täysi, mutta tälläkin jokin tarkoitus lienee. :) Vähän on vaikeaa uskoa tätä todeksi pahoinvoinnista ja turvonneesta mahasta huolimatta, joten ekaa ultraa odottelen malttamattomana. :D
 
Mäkin voisin itseni esitellä, eli tänä vuonna tulee 28 vuotta täyteen. Lahessa asutaan omakotitalossa. Kolmas lapsi tulossa. Poika on 6v ja tyttö 3v. Ja perheeseen kuuluu myös aviomieheni, joka on saman ikäinen kuin minä.
 
Ohoi! Olen 20v ja kotoisin olen keski-pohjanmaalta pienestä tuppu kylästä lienekkö vajaa 3000 asukasta sielä nykyään. Sittepä muutin äidin kanssa 5vuotta sitten pohjois- savoon hieman suurempaan kylään missä on jo huimat 9000 asukasta :D
Ukkelin(29v) kanssa ollaan oltu 2 vuotta yhessä (1v kihloissa) ja asutaan nätissä paritalossa jossa on ihanat naapurit :-) Meille vauva oli täys yllätys, mutta kuitenkin molemmat ollaan innoissaan ja huomannut miten ukkeli on muuttunu minua kohtaan vähä höseltäjäksikin mikä nyt on vain suloista raavaalta mieheltä :wink meillä on kisuli ja se on Maine Coon karvakasa joka on jo 10vuotias :) (minun kissa)
Niin ja rv:tä on 13+3 ja eka ultra tuli ja meni mutta semmonen asia minkä muistaa lopun elämän :-)
Nopiasti ollaan ukkelin kanssa edetty, mutta kaikki on menny juuri niin kuin on pitäny! En vaihtais mistää hinnasta :-) vaikka välillä ärsyttääki ;D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervehdys kaikille!

Ehkä on myös aika hiukan kertoa itsestäni, koska jonkin aikaa olen taustalla heilunut lukemassa teidän mukavia tarinoita. Elikkä täällä onnesta soikeana ja elämänmullistusta odottelee 37-vuotias helsinkiläisnainen ja "tyypin" kanssa mennään vkolla 14.
Sen verran taustastani, että vuosi sitten tein itseni kanssa henkisesti erittäin raskaan luopumisprosessin yhdestä elämän tärkeimmästä unelmasta, omasta lapsesta. Parisuhteeni oli kariutunut muutamia kuukausia aikaisemmin, maaliskuussa 2013 vihdoin sain oman pienen pesäni ja aloin rakentamaan itseäni ja elämääni uudelleen kohti uusia unelmia tavoitteita. Vuosi kului mielenkiintoisten tapahtumien merkeissä, kunnes 14.2 tapahtui jotain mitä en olisi voinut koskaan uskoa.
Tämä pieni "tyyppi", joka masussa kovasti kasvaa sai siis alkunsa vaikkakin kovasti yritin vaikeuttaa hänen alkuhetkiään jälkiehkäisypillerillä. Ja kuten arvaatte, se ei sitten toiminut...taitaa "tyyppi" olla yhtä sinnikäs kuin äitinsä ja itsepäinen :).
Elikkäs täällä kasvatetaan masua "yksin" ja erittäin onnellisena. Kaikella on tarkoituksensa. Tällä hetkellä ns. isä tietää tilanteesta, mutta ei ole valmis (kuulemma). En tule vaatimaan häneltä tällä hetkellä mitään, hän tekee omat valintansa. Mie rakennan nyt elämää "tyypin" kanssa ihanan ja mahtavan tukiverkoston kanssa. En voisi parempia ystäviä ja perhettä tuekseni toivoa. :Heartred
 
Oonkin jo hetken kirjotellu täällä, mut ajattelin tulla esittäytymään :)

23-vuotias(24 tulee pian mittariin) kahen pojan äiti oon ja nyt siis kolmatta lasta ootellaan. Lasten isän kanssa olen naimisissa. Laskettu aika oli alkuun menkoista laskettuna lokakuun lopussa. Alkuraskauden ultrassa siirtyi marraskuulle ja np-ultrassa takas lokakuun loppuun :D eli laskettu aika on 29.10.

Kovasti ootellaan vauvaa ja vanhempi pojista ymmärtää jo asian hyvin, niin hänelle saa jo kovasti kertoa vauvoista :)

Nää palstat on mulle vertaistukea, jos joku vaivaa niin yleensä on joku jolla on kokemusta ja ihanaa kun saa tulla kaikki iloiset asiat jakamaan samassa tilanteessa olevien kanssa :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Heip!
Minäkin ilmoittaudun mukaan ... olen 42-vuotias toista lasta odottava. Esikoinen on kohta 3 vee. Laskettu aika 7.11. Tätä kakkosta on yritetty esikoisen syntymästä lähtien ja edelleen välillä olen ihmeissäni, että tämä vihdoin onnistui.. pienen varjon antaa se, että ikäni puolesta "jäätiin kiinni" ensimmäisen kolmanneksen seulassa, nyt ollaan menossa lapsivesitutkimuksiin ensi viikon perjantaina. Lääkäri oli kyllä hyvin toiveikas, kaikki muut asiat niskaturvotus yms. oli kunnossa, ikä oli ainut joka hälytti.
Mutta iloisella mielellä mennään kaikesta huolimatta eteenpäin!
 
Täällä toista lastaan odottaa 26-v nainen Keski-Suomesta. Esikoinen on reilu 1,5-v eli ikäeroa noille tulee vähän reilu kaksi vuotta.
Naimisissa olen teinirakkauteni kanssa, yhteiseloa takana kohta 12 vuotta. Asustellaan rivitalokolmiossa ja koirakin meiltä löytyy


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Moikka :) Olen 25-vuotias tyttö ja viikoilla 13+0. Asun onnellisessa avoliitossa Helsingissä parin kissan kanssa. Alkuvuoden reissussa taidettiin ottaa rennosti kaiken suhteen ja nyt pieni matkalla, ei vielä ollut tarkoitus mutta tosi ihanalta tuntuu ja jänskättää :) duunit maistuu, arjessa rakkautta ja kesä tulee! Tosi hyvä olo. Mitään oireita ei mulla oikeestaan oo ollu muuta kun turvotusta ja hillitön kusihätä koko aika.
 
Moikka!

Ikää on 31v. ja Pohjois-Pohjanmaalla asustellaan ok-talossa isännän ja kahden poikamme kans (07&09).
Meidän jokainen ipana on pitkän kaavan hedelmöityshoidon tulos :Heartbigred
Kohtalotovereita?

Jotenkin on niin epäuskoinen olo tästä onnistumisesta etten vieläkän usko olevani raskaana enkä ole kertonut ystäville enkä pomolle...
ja LA siis 12.11 ja suoraan elektiiviseen sektioon eli päätetään tuo syntymäpäivä sitten erikseen :) Viikot nyt 14+6
 
Ah, minulla on tämä topicci mennyt jotenkin huti..

Mielenkiintoista lukea kaikista!

Minä olen 33-vuotias Helsingissä ukkoni ja 2v9kk pojan kanssa asuva rouva.
Tämä toinen lapsi tulee, jos kaikki hyvin menee, marraskuun 21.päivän tienoilla.
Molemmat lapset on kovasti toivottuja ja "suunniteltuja" vaikka koskaan ei ole hyvä hetki.. Olen siis tällä hetkellä opiskelija, joten en voi väittää että tässä olisi mikään talouden kohdilta suunniteltu veto. Mutta elämä on nyt ja perhettä on kovasti toivottu, joten näillä eväin mennään. Onneksi puoliso sentään on työllistetty freelanceri. Olen kiitollinen että meillä on nämä raskaudet alkaneet heti kun on annettu lupa ja siksipä yritän säilyttää nöyryyden tätä odotusaikaa kohtaan, kun tiedän ettei nämä ole itsestäänselvyyksiä. Onnea siis kaikille vauvojen kasvatukseen! :Heartpink
 
Helou!

Täällä 22-vuotias savolainen, jolla yhteistä taivalta 28-vuotiaan avomiehen kanssa takana lähemmäs neljä vuotta. Asumme maaseudulla kolmen koiran kanssa ja tulossa oleva pienokainen on erittäin toivottu :Heartred.

Laskettu aika meillä on 29.11., ultran mukaan 27.11., mutta sitä ei lähdetty pienen eron vuoksi muuttamaan. Onnellista odotusaikaa kaikille, marraskuussa saadaan sitten pienet syliin :love7.
 
Heip, esittäydyn minäkin :) Olen 28v ja mies 40v, odotetaan esikoistamme. Ollaan oltu yhdessä kohta 3 vuotta. Asutaan Kainuussa maalla omakotitalossa, meillä on 4 hevosta ja koira.. Odoteltiin varsaa syntyväksi nyt kesällä, mutta juuri aamulla kävi ell. toteamasaa että tammalla kohtu tyhjä, hyvin on tamma siis syönyt puoli vuotta kun on kuitenkin levinnyt! Mies totesikin, että molemmilla emännillä sama homma, kun itsellänihän viime syksynä ekassa ultrassa todettiin että sikiötä ei ollut ollenkaan.. Nyt viikkoja 15+3 ja edelleen pelottaa/jännittää onko kaikki hyvin.. Ammatiltani olen lähihoitaja ja työskentelen kotihoidossa.. Itse olen ajatellut että haluaisin olla töissä mahd. pitkään, mutta kun nyt jo kumartelut hankalia niin saa nähdä miten pitkään pystyy olemaan... La: 9.11!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa,

Olen kohtapuoliin 26 vuotta täyttävä Pohjois-Karjalasta ja odotan ensimmäistä lisäystä. Ei ollut mitenkään suunniteltu mutta eipä kyllä aktiivisesti estettykään raskaaksi tuloa joten nyt sitten ollaan viikoilla 13+6. Laskettu aika on 20.11 eli talvivauva tulossa ihan niinkuin isänsäkkin on, olen sitten yksinään edustamassa kesävauvoja meidän perheessä. Miekkonen on ihan innoissaan ja vauvakuume on häntä vaivannut jo kauan, itse olin vähän sekalaisilla tunteilla kun plussaa tuli testistä. Välillä on päiviä kun olen vaan että oi kun ihanaa mutta sitten on myös päiviä jolloinka miettii että mitähän sitä nyt tulikaan tehtyä.
Nyt on kahdesti jo käyty ultrassa ja kaikki näyttää ihan normaalilta ja ainakin kätilön yrittäessä ottaa kuvia niskasta ei pieni oisi halunnu millään kääntyä ympäri kun oli varmaan niin mukavassa asennossa siellä. Taitaa olla yhtä itseppäinen kuin isä. :)
 
Minäkin täällä esittäydyn, vaikka vasta liityin porukkaan :)

Ikää on vasta 24, mutta kolmatta jo odotellaan. Tyttö syntynyt 6/2011 ja poika 6/2012, tällä kertaa tulee hieman enemmän lasten ikäeroksi kun la. on 5.11 :)
Avioliitossa elellään ukon kanssa ja myös koira löytyy meidän perheestä.
Jotenkin on epäuskoinen olo että kohta meillä on taas vauva, vastahan nuo edelliset syntyivät :) Vähän jänskättää arki kolmen pienen kanssa kun vanhin on vasta 3,5-vuotias vauvan synnyttyä :)

Sent from my PadFone 2 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top