Ketä meitä on täällä?

Tytteli

Jostain jotain jo tietävä
Eli olisi mahtavaa, jos jokainen kirjoittaisi pienen esittelyn itsestään. :)

Mä oon 22v ja tää raskaus on mun toinen. Oon kihloissa ja asutaan rivitalokolmiossa miehen, esikoisen ja kissan kanssa. :) Esikoinen syntyi huhtikuussa 2013 eli kohta päästään pitämään 1v. synttäreitä!
 
Mulla on 30 v. ikää ja esikoista odotan. Pääkaupunkiseudulla asutaan rivarikolmiossa ja naimisissa kultaisen miehen kanssa. :) Miehellä on ennestään 8- ja 9-vuotiaat lapset.
 
Mulla ikää 28v ja esikoista myöskin odottelen. Oulun seudulla asutaan aviomiehen ja kahen koiran kera okt:ssa :)
 
No miksipä ei.. ikää olisi kertynyt 27vuotta ja nuoruuden rakkauteni kanssa ollaan oltu ikuisuus yhdessä ja naimisiin menimme viime kesänä. Asutaan Helsingissä kaksiossa, jossa kyllä mahtuu 1 lapsen kanssa asumaan vallan hyvin pari ekaa vuotta. Kotona häärää myös koira. Esikoista odota myös. ♡
 
Mun mittarissa on 32-v. Mies vuotta nuorempi. Mulla on kaks lasta 7- ja 5-vuotiaat. Miehellä 4-vuotias. Ekaa yhteistä ootellaan. Asutaan okt:ssa Itä-Uudellamaalla.
Perheeseen kuuluu lisäksi pari kissaa ja koiruus.
 
Mä olen 34-vuotias ja mies vuoden vanhempi, yhdessä ollaan oltu reilu 14 vuotta. Nyt siis odotellaan 3v esikoiselle kaveria. Menossa mukana on myös kolme koiraa ja kissa. Pienessä okt:ssa asutaan Satakunnassa.
 
Olen 33v. ja meillä on 3v. tyttö. Asumme Pohjois-Savossa rivitalossa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä taas kohta 23 v äiti ja kolmas lapsi... Pojat on pian 4 v ja 1½ v... Uuraisilta Keski-Suomesta
 
Mä oon 24 vuotias ja asutaan Jyväskylässä. Toinen lapsi on tulossa, esikoinen on syntynyt lokakuussa 2011. :)
 
Minäkin ilmoittaudun! Ikää on 26 vuotta ja toista lasta odotellaan. Asutaan Turun seudulla miehen ja 1v pojan kanssa.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
31 vuotta tulee itsellä mittariin tänä vuonna! Esikoispoika syntyi kesäkuussa 2013 (2 päivää ennen meikäläisen 30-vuotis synttäreitä) :). Valkeakoskella Tampereen nurkilla asutaan omakotitalossa miehen, nappulan ja parin koiran kanssa.
 
Asustelen jyväskylän kupeessa avopuolison(25v.) ja kahden koiran kanssa rivitalossa. Vahinko esikoinen olisi n. Rv 5+1. Itse täytyän kohta 23v. Jännityksellä odotellaan että päästäisiin ekaan ultraan ja näkemään että kaikki kunnossa :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Moi, olen 29 vuotta. Minulla on avomies ja poika 10/11. Asutaan helsingissä. Toiveena on saada toinen lapsi. Nyt menossa 4+4. Toista lasta haluttu jo kauan!
 
Hei! Olen 40-vuotias, asustelen miehen ja kahden tyttäreni kanssa Tre:en eteläpuolella. Ollaan uusioperhe, miehellä myös kaksi lasta edellisestä liitostaan, tämä tulokas on meidän ensimmäinen yhteinen. Tänään 5+0, la 7.11.

Perheeseemme kuuluu myös koira ja pari jyrsijää.
 
Täällä 24 vuotias avovaimo odottelee esikoistaan sormet ja varpaat kippurassa. Miehen kanssa ollaan seurusteltu yli 9 vuotta, asustellaan rivari kolmiossa ja jaloissa hääräilee koira. Lapsi on todella toivottu! Mulla on siis varhainen kkm takana, ja sen jälkeen yritystä 2 vuotta. Fiilis on tällänen,:happy093Vaikka tiedän että pitäis malttaa rauhassa odottaa ja katsoa että kaikki on ja menee hyvin.:smiley-angelic001
 
Tänään tuli haalea plussa testiin. Ikää 25- vuotta. Avomies saman ikäinen, kaksi koiraa jne. Seurusteltu kohta 9 v. Raskaus oli osin yllätys sillä yritys ei ollut vielä alkanut , hormonaalista ehkäisyä ei kuitenkaan ole käytössä :)
 
Heippa :)
Täällä pärähti myös vähän ylläri plussa tänään tikkuun. Iloinen ylläri kylläkin :) Ilman ehkäisyä ollaan oltu, mutta en olisi uskonut vielä aikoihin tärppäävän :)
Mun kierto on hyvin epäsäännöllinen, mutta luulisin LA:n olevan 11.11.14 :)
Asumme Satakunnassa, Olen 26v, minulla on entisestä suhteesta 9v tyttö sekä nykyisen aviomiehen kanssa nyt 1v4kk ikäinen tyttö. :)
 
Tänään tuli haalea plussa testiin. Ikää 25- vuotta. Avomies saman ikäinen, kaksi koiraa jne. Seurusteltu kohta 9 v. Raskaus oli osin yllätys sillä yritys ei ollut vielä alkanut , hormonaalista ehkäisyä ei kuitenkaan ole käytössä :)

Niin ja esikoinen tulossa :)
 
Ja jotain meistä :)

Täytän tänä vuonna 31-vee ja mies täyttää 32 vuotta. Yhdessä ollaan oltu melkein 5 vuotta, josta melkein vuosi kihloissa. Meillä on 09/2013 syntynyt esikoistyttö. Asutaan rivarikolmiossa kahden paimenkoiran kanssa :) Viime elokuusta lähtien olen ollut äippälomalla ja kotona olo nyt jatkuukin tämän kakkosen myötä :)

Hieman jännittää miten elämä sujuu kahden pienen kanssa. Ikäeroa sisaruksille tulee noin 1v 2kk :Heartred Viime raskaus ainakin oli helppo ja tyttö on ollut helppo vauva :) Toivotaan että hyvin menee tämän toisenkin kanssa!
 
Takaisin
Top