Ketä meitä on täällä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tytteli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikkelis! Täällä 23v mamma odottelee toista lasta :) Esikois tyttömme on syntynyt elokuussa 2013, eli on nyt puoli vuotias. Aloimme toivoa toista lasta kun esikoisemme oli 4kk ja tässä sitä nyt taas kerran plussailtiin. :p Olemme olleet 25 vuotiaan mieheni kanssa 7:ttä vuotta yhdessä ja siitä 4v kihloissa . Asumme Pohjois-Pohjanmaalla okt:ssa kolmen kissan kanssa. :wink

Muokattu viimeksi:
Ja jotain meistä :)

Täytän tänä vuonna 31-vee ja mies täyttää 32 vuotta. Yhdessä ollaan oltu melkein 5 vuotta, josta melkein vuosi kihloissa. Meillä on 09/2013 syntynyt esikoistyttö. Asutaan rivarikolmiossa kahden paimenkoiran kanssa :) Viime elokuusta lähtien olen ollut äippälomalla ja kotona olo nyt jatkuukin tämän kakkosen myötä :)

Hieman jännittää miten elämä sujuu kahden pienen kanssa. Ikäeroa sisaruksille tulee noin 1v 2kk :Heartred Viime raskaus ainakin oli helppo ja tyttö on ollut helppo vauva :) Toivotaan että hyvin menee tämän toisenkin kanssa!

Sandy! Mulla kans samat fiilikset kun meilläkään ei ikäeroa tule kun se n. 1v ja 2kk! Haluttiin lyhyt ikäero, mutta nyt kun se on totta rupesi hirvittämään. Meillä tyttö ei ollut ensimmäisee 3kk helppo ja jos sattuukin tulemaan toinen ns. erikois tapaus joka huutaa 24/7 sitten ollaan helisemässä! :rolleyes: Kuitenkin uskon ja luotan, että täälläkin pärjätään! :)

Moi, täällä 24-vuotias odottaa esikoistaan :) Avomiehen kanssa oltu 3v yhdessä ja lapsi on todella toivottu <3 Täytyy vain toivoa, että kaikki menee hyvin, jännittää kovin!

Täällä 29v. toista lasta odottava pääkaupunkiseutulainen. Asutaan avomiehen ja esikoisen kanssa rivitalo neliössä.
Masuasukin laskettuaika on 13.11, kun viimeisistä menkoista lasketaan. Ikäeroa lapsille tulisi siis 1v. 7kk.
Esikoinen syntynyt 4/2013.
Oon todella innoissani tästä uudesta raskaudesta! Ihanaa päästä kokemaan kaikki uudestaan :)

Hei vaan. Täällä kirjoittelee Oululainen uusperheellinen kohta nelikymppinen kahden lapsen äiti. Esikoinen, edellisestä liitosta, on jo rippikouluikäinen ja nuorempi syntyi kesäkuussa 2013, miehellä on edellisestä suhteesta jo reilusti täysi-ikäinen lapsi. Viime sunnuntaina tein testin mikä näytti yllätyksekseni plussaa (la 11.11.14) ja nyt tuskailen sen kanssa, että miten ihmeessä jaksan kun ovat noin pienellä ikäerolla.

Tiistaina plussattu ja jos pikkuinen tarraa kunnolla kiinni ja pysyy matkassa loppuun asti on hän perheemme esikoinen. 35 vuotta jo mittarissa, ja taustalla epäonnista yrittämistä (2 keskenmenoa). Pikkuinen olisi toooodella tervetullut ja rakas, mutta täysin varauksemattomasti en osaa vielä iloita ennen kuin ollaan "varmemmilla" viikoilla. :)

Heippa, täällä 27 vuotta täyttävä Etelä-Savolainen odottelee esikoistaan avomiehensä kanssa onnesta soikeena. Yhteistä taivalta takana 4 vuotta ja pikkanen on oikein odotettu. Toiveissa olis päästä muuttamaan takasin mun synnyinseudulle Etelä-Suomeen, mutta nähtäväksi jää onnistuuko ennen pienen tuloa. Tällä hetkellä asustellaan koiran kanssa rivarikaksiossa. :)

Moikka kaikki ihanat kanssasisaret. Tänään sain siis tietää olevani raskaana, viikot 5+1. Mie olen 27 vuotias ja tämä on ensimmäinen ja erittäin toivottu raskaus. En tiedä vielä näistä vauvahommista oikein mitään, joten innolla ammennan kaiken mahdollisen tiedon :)

Moikka kaikki ihanat kanssasisaret. Tänään sain siis tietää olevani raskaana, viikot 5+1. Mie olen 27 vuotias ja tämä on ensimmäinen ja erittäin toivottu raskaus. En tiedä vielä näistä vauvahommista oikein mitään, joten innolla ammennan kaiken mahdollisen tiedon :)

Hei kaikille!

Täällä kirjoittelee 33-vuotias yhden 7-vuotiaan äiti. Avomiehen kanssa toivotaan kovasti ensimmäistä yhteistä lasta. Sain keskenmenon 10.2.2014 ja sen jälkeen raskauduin heti uudestaan. Verikokeesta mittasivat keskenmenon jälkeen, että hcg oli laskenut nollaan. Uusi plussa tuli testiin 10.3., tasan kuukausi keskenmenosta. Laskettuaika tarkistunee ultrassa, mutta voisi olla 18.11.

Pienokainen olisi niin toivottu ja toivonkin, että nyt pysyisi matkassa. <3

Asustellaan Helsingissä kerrostalossa. Yhteistä taivalta avomiehen kanssa vajaa kolme vuotta, vaikka tuntuu, että olisin tuntenut hänet aina.

Synnyttämään menemme, jos vain sinne asti pääsemme, luultavimmin Kättärille.

Iloista ja onnellista odotusta kaikille :)

Hei marraskuun mammat :)

Olen 24-vuotias ja asustelen Oulussa rivitalossa avomiehen ja koiran kanssa. Plussasin 14.3. noin neljän kuukauden yrittämisen jälkeen, eli kovin kauaa ei tarvinnut odotella... :) Raskaus on nyt noin viikoilla 4+6, eli ihan alussa ja tuokaan ei tarkka tieto, vaan perustuu omaan arviooni kuukautiskerron pituudesta ja ovulaatiosta :) Kovasti jännittää miten raskaus etenee ja mitä tunteita se herättää itsessä ja muissa.

Moi! Minä oon 31v esikoisen odottaja. Tampereella asustelen, avomiehen, kahden koiran ja kahden käärmeen kanssa :) Nyt mennään viikoilla 7+0, varhaisultran mukaan, tosin en voinu uskoa kun ajattelin että olis hiukan pidemmällä. Meidän vauva ilmoitti tulostaan e-pillereiden ohi, mutta hän on kuitenkin kovin odotettu ja rakastettu, ja innolla odotamme tulevaa. Yhdessä mun miehen kanssa ollaan nyt keväällä oltu yhdeksän vuotta, että vauva kyllä sopii kuvioon. Uuden vuoden tinasta saimme kumpikin lohikäärmeet, joiden merkitystä katsoin silloin ja se oli "uusi, yhtäkkinen muutos" :)

Hei kaikille! Koitti sitten tämäkin päivä että tänne saan kirjoitella :wink! Raskaustesti kun näytti helmikuussa plussaa, oli se niin suuri ja iloinen yllätys että täytyy tunnustaa että tein kolme lisätestiä ennen kuin uskoin että, kyllä kaksi viivaa niissä kaikissa näkyy! Ikää minulla on jo 36 mittarissa ja mieheni kanssa yritetty lasta yli kaksi vuotta... Luovuin jo toivosta viime syksynä joten kun testi näytti plussaa oli tunne kyllä mitä mahtavin( ja epäuskoisin...)! Nyt on mittarissa 7+5 ja ensi viikolla eka ultra. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja meillä syksyllä sitten viimeinkin esikoinen sylissä <3 Laskettu aika on mulla 1.11. ja asumme Pohjois-Savossa maalla, meillä on myös koiria, kissoja ja hevosia.
Onnea kaikille odotukseen! :)

tttiuhti ja tirppis täällä huutelee :) ikää on 25 ja ensimmäinen olisi tuloillaan, marraskuun 22pv seutuun näin äkkiseltään menisi la, toki neuvolassahan se sitten varmistuu. :)

Täällä varovaisen onnellisesti liitytään joukkoon :) Omien laskujen mukaan olis menossa rv 4+4 ja la 24.11. Yksi lapsi pyörii jo täällä kotona, poika mallia 06/12, elikkäs ikäeroa tulisi aikalailla 2,5v. Selkeet oireet on kyllä, aamupäivisin oksettaa ja ruoka ei maistu, närästää, selkä kipee ja turvottaa, ah ihanaa ;) Onnea kaikille kanssaodottajille! :)

Huomenta kaikille, uusi käyttäjä liittyy joukkoonne :) Pieni esittely itsestäni....Miehen kanssa ollaan molemmat 32v ja meillä on ennestään pojat vuosimallia 02 ja 05. Iltatähteä odotellaan :p Alkuhässäkän ja tuulimunaepäilyn, sekavien kiertojen ym jälkeen kaikki näyttäisi olevan hyvin. Eilen ultrassa 6+3 näkyi pieni papu ja syke. La aika siirtyi 2vko:lla eteenpäin. la aika olisi 12.11. Onnea muillekkin :)

Heippa! Olen pian 25-vuotias ja mieheni vuoden nuorempi. Menimme naimisiin viime kesänä ja yhdessä olemme olleet vuodesta 2011. Meille on tulossa hartaasti toivottu ja odotettu esikoinen! Raskaustesti näytti maanantaina kahta viivaa, eikä tätä meinaa vieläkään uskoa todeksi! <3
Ihanaa, että täällä on muitakin kohtalontovereita ja saa jakaa kaikkia tärkeitä asioita.

Heippa väelle!

Olemme syksyllä -87 syntynyt aviopari Satakunnasta. Olemme tunteneet toisemme yläasteella ja yhdessä oltu 7 vuotta, joista naimisissa 4,5 vuotta. Asumme omakotitalossa ja meillä on koira. Ylläriraskaus ilmeni 9/2010 päättyen keskenmenoon 11/2010. Vuoden yrittämämme esikoisneiti syntyi vakavan raskausmyrkytyksen ja epäonnistuneen synnytyksen käynnistymisen johdosta kiireellisellä sektiolla 3/2013. Molemmilla vakityöt. Minä olen vielä puolisen vuotta osittaisella hoitovapaalla ja mies pitää päivän viikossa siihen saakka isävapaata.

18.3. plussasin sekä digin tein 20.3., jonka mukaan silloin menossa oli 2-3vkoa hedelmöittymisestä. Kuukautislaskurin mukaan LA olisi 19.11.2014 ja viikkoja nyt menossa rv 5+5. Uskon kuitenkin LAn myöhentyvän parilla päivällä, koska ovis on saattanut olla myöhemmin. Neuvolan kautta saan ar-ultran, koska ilman sitä en pääse seulontoihin.

Onnea kaikille odotukseen! <3

Moi!

Oon 21-vuotias ensimmäisen lapsen odottaja, ja LA ois 12.11. Avomiehen kanssa asustellaan omakotitalossa Etelä-Savossa parin kissan kanssa. Tänään käytiin ultrassa (6+6), ja siellä näkyi pieni kovasti sykkivä sydän :)

Takaisin