Täällä pk-seudulla on toki joitakin liikkeitä. Lähimpään on meiltä kuitenkin matkaa n. 20 km ja ongelma on se, että missään kaupassa ei ole kaikkea mitä tarvitsisin. Tulisi melkoisesti ajoa jos lähden hakemaan yhdestä kaupasta hoitoliinoja, toisesta kangasta jne. Näissä meidän "lähipuljuissa" on kestovaippakankaista tosi huonot valikoimat. Esim. Prismasta olen kyllä löytänyt mm. taskuvaippoja ja imuja, mutta ei sielläkään sen kummemmin ole ollut muuta kestoilutarviketta. Yhden uuden taskuvaipan Prismasta ostinkin kun oli hyvässä tarjouksessa.
Niin ja nyt kun olen saanut nuo bambuharsot kotiin niin täytyy kyllä hehkuttaa, että ovat kyllä aivan ihanan pehmoisia ja muutenkin hyvän tuntuisia. Kyllä äp:n harsot alkoi nyt tuntua aika onnettomilta kun noita hypistelen rinnalla. Aloin miettiä, että mahtaako ne äp:n harsot ehtiä imeä mitään kun ovat niin harvaa kudosta, vai meneekö pissi vaan läpi. Noh, pitää sitten laittaa ensimmäiseksi joku froteeimu tms. sinne, että ehtii imeytyä paremmin... Kyllä nuo äp:n harsotkin meillä käyttöön tulee. Olen nyt äp:n harsot pessyt 2 kertaa ja bambuharsot kerran. Voi olla, että jossain vaiheessa vielä pyöräytän nuo koneessa kertaalleen, että olis imukyky sitten parempi.