Keskiraskauden oireita ja olotiloja

Olin aluks innoissani et tissit kasvaa, mutta kohta ilmesty raskausarpia niin ei enää ollukkaan hauskaa:D maha arpia ootellessa.. Maaliskuu et ole yksin sellarien kanssa et ei hätää! Ne on täälläkin masentava näky..
 
Onko jollain muullakin tullut ulkoreiden puutumista, meralgia parestheticaa? Lisänä mulla myös mukavat aamuiset rannekanavaoireet...
 
Onko jollain muullakin tullut ulkoreiden puutumista, meralgia parestheticaa? Lisänä mulla myös mukavat aamuiset rannekanavaoireet...

Mulla on ollut tuo vaiva molemmissa jaloissa jo viikkoja. Nyt on oikeastaan alkanut helpottaa, tai sitten siihen on vain jo niin tottunut.
 
Mä (alusta asti rutiinilla) vejän helmat korviin ja ojennan rasvapurkin miehelle nukkumaan mennessä suihkun jälkeen :D... No ihan joka kerta ei ole palvelu pelannut ja oon ihan ite vetässy rasvat nahkaan. Vastavuoroisesti rasvailen miehen selkää.

Mulla oireili nilkka tässä vähän aikaa sitten. Se vaan meni jotenki, ettei pystynyt astumaan kunnolla. Nilkuttelin parin päivän aikana useampia sellaisia 10 min pätkiä. Iskias vaivaa myös yhä...
 
Ootteko kuullu et venyykö/kasvaako rinnat jo raskauden aikana kuinka paljon verrattuna sit imetysaikaan? Vai jääkö suurin venyminen imetykseen ja maidon kertymiseen?
 
täällä ainaki on rinnat jo kasvanut melkein 3 kuppikoolla aikamoiset raskausarvet molemmissa ja kokoajan tuntuu että lisää kokoa vain! että ihan kauhulla odotan sitä että maito nousee niihin...
 
No kun itelläni ei oo rinnat kasvanu yhtään nyt odotusaikana, korkeintaan silleen kiinteytyneet/rauhaset vähä "kovettunu"/kasvanu.
 
Kolme kuppia tullut täälläkin lisää :) tuntuu että kaikki tulleet kilot livahti mahaan ja rintoihin.
 
Rintojen muuttuminen raskausaikana on täysin yksilöllistä. Eipä minullakaan juuri muuta muutosta ole tullut kuin ovat muuttuneet täyteläisemmiksi ja hieman ovat turvonneet.
 
Viimeksi mulla suurin muutos tuli 2-4 viikkoa ennen synnytystä, ja sitten kun maito alkoi nousta (2-3 pv synnytyksestä).
Mutta eipä mulla ole rinnat olleet myöskään arat kylmälle, eikä maitoa ole odotusaikana herunut. Eli yksilöllistä on.

Ja rintojen koko kasvoi ehkä yhdellä kuppikoolla? Tietysti riippuu kupin muodosta, osa menee isompiin rintoihin, osa pienempiin vaikka samaa kokoa väittävät olevan.
 
Mä rasvailen joka kerta suihkun jälkeen Ceridalilla. Vielä ei oo mitään arpia tullut ja toivottavasti ei tulekaan.

Rinnat on kasvanut yhden kuppikoon, mutta se tapahtui jo aika alussa. Nännit on kyllä suurentuneet ja tummuneet.
 
Takaisin
Top