Keski-Suomen odottajat

Keskustelun 'Laskettu aika elokuussa 2016' aloitti Ilpis, 31 tammi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Iidana Uusi käyttäjä

Tännekin sopii heinäkuun alku hyvin :)
  2. Korppunen Peruskäyttäjä

Heinäkuun alku käy täälläkin :)
  3. Mirtzu Uusi käyttäjä

Mulle kävis 7. päivän jälkeen mikä päivä vain. :)
  4. Mymmelintytär Aloittelija

Oho! Huomasin just, että tää on elokuisten ryhmä. Saako tulla mukaan, vaikka lapsi olisi tuloillaan vasta marraskuussa? ☺️
  5. Ilpis Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Ei mua ainakaan haittaa :) Mukaan vaan!
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. nempsu87 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Marrasmammat 2016

Hih. En minäkää ollu tajunnu et on elokuisten ryhmä :D marraskuussa täälläkin LA.
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. m82 Peruskäyttäjä

Hei. Mulla la jo heinäkuussa mut tulen mielelläni mukaan jos käy...
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Lilala Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Kaikki vaan mukaan. Heittäkääs joku päivämäärä ja aika ehdotus heinäkuun alkuun. Mun mukaan pääseminen on epävarmaa. Oon vuodelevossa suppareiden takia, tosin heinäkuussa on jo yli 34 viikkoa kasassa, minkä jälkeen vois jo varmaan liikkua vapaammin, vaikka supistelisi vielä.
  9. Ilpis Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Heitänpä ehdotukseksi ke tai to (6. Tai 7. Päivä)? Iltapäivä sopisi mulle/meille parhaiten :)
  10. Naksutin0816 Peruskäyttäjä

Mä oon varovainen mukanaolija. Jos tuolloin on hyvä päivä niin tuun mukaan, mut jos sattuu olemaan huono niin en pysty kotoa lähtemään mihinkään. Tässä kun pyörtyilen keskiarviolta kerran päivään niin rajoittaa elämistä aika paljon. :/ Molemmat päivät siis käy tänne jos vain olot sallii.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  11. Mymmelintytär Aloittelija

Molemmat sopisi tänne myös, tosin vasta puoli viiden maissa töistä päästyäni. :)
  12. Iidana Uusi käyttäjä

Minulle sopisivat myös molemmat päivät, eikä kellonajallakaan ole väliä. :)
  13. Lilala Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Alkaa näyttää siltä, että mäkin voisin uskaltautua ens viikolla tämän verran liikkeelle. Molemmat päivät sopii. Oiskohan tuo 16:30 vielä Ilpiksellekin sopiva aika niin ehtii töissäolijat mukaan? Kerran molemmat päivät käy kaikille sovitaan 6.7. ke, että homma etenee. Jos nähdään vasta puoliviideltä, osa varmaan kaipaa ihan ruokaa. Presson vieressä olisi tietty buffet, mutta tee oli suoraan sanottuna tiskivettä. Plussana tietty myös leikkipaikka, jos osalla on taapero mukana. Monessa kahvilassa taitaa ruokavaihtoehto rajoittua salaattiin ja/tai patonkeihin.
  14. Ilpis Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Mulle/meille sopii ke klo 16.30-> ja tosiaan sellainen paikka pitäisi olla mistä saa jotain sapuskaa että tuo pojan vesseli pysyy tyytyväisenä :) Mites olisi esmes Pannukakkutalo? Tai de cafee? Voidaan myös treffata kaupungin ulkopuolellakin jos jollain on vaikeuksia päöstä paikalle :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Lilala Tuttu foorumilla Elomammat 2016

En olekaan kokeillut vielä pannukakkutaloa koskaan, vaikka on ollut tarkoitus. Ääni sille.
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. Naksutin0816 Peruskäyttäjä

Ääni päivälle, kellolle ja sijainnille. :)

Mmmmmmmm.. pannukakkua... mun vatsani kutsuu sitä :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Iidana Uusi käyttäjä

Kuulostaa hyvältä :)
  18. Anniika Uusi käyttäjä

Moikka :) huomasin tän ketjun vasta. Muutin viime viikolla Jyväskylään ja tulisin mielelläni mukaan jos mahtuu :) laskettu aika syyskuun alussa mulla
    • Tykkää Tykkää x 4
  19. Ilpis Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Tervetuloa Jyväskylään ja mukaan vaan! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Ilpis Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Nostellaas tätä että ketkä olisi tulossa? :) Paikka Pannukakkutalo ja klo 16.30->
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu