Keski-Suomen odottajat

Sattuipa samalle päivälle :/ Mie pääsen vasta tosiaan tuolloin iltapäivällä kun miehellä on koulua. Voidaan kyllä sopia joku toinen päiväkin jos porukka on menossa aikaisemmin :)
 
Oon tätä pohtinut ja uuden ajan sopimisessa on aina oma sähläyksensä, joten kannattaisin suunnitelmassa pidättäytymistä. Ehtiihän sitä käydä noita muitakin moikkaamassa ennen kolmea, jos kiinnostaa.
 
Varasin meille lauantaiksi klo 15-16 pöydän Wilhelmiinasta. Pöytä on jompikumpi ihan perällä olevista pikkuhuoneista. Molemmissa on pyöreä pöytä viidelle hengelle + muistaakseni nojatuoli lisäksi. Nähdään suoraan pöydässä niin ei tarvitse jonottaa ryhmänä tai seisoskella nurkassa odottamassa.
 
Mä varmaan pääsen sitten ilman poitsua tulemaan, niin kerrankin saa tilata jotain herkkua ihan vaan itselle :p
 
Meiltä jääkin tänään treffit välistä kun en saanut hoitajaa lapselle ja jäpä päätti vasta nyt ruveta päikkäreille :/ järjestetään tapaaminen toisenkin kerran :)
 
Vinkkinä ensi sunnuntaina on Palokan koululla MLL lastentavara-kirppis ja ainakin ennen on ollut paljon porukkaa myymässä :)
 
Mui! Oletteko huomanneet että 23.4. On Lastenvaatekarnevaali tuolla Veturitalleilla? Siellä oli kaikkia Suomalaisia lastenvaatemerkkejä mukana. Vois olla jotain tosi ihanaa piiperolle.
 
Kiinnostaisiko järjestää uutta tapaamista vaikka toukokuun aikana? Viimeksi paikalle pääsikin vain Ilpis itseni lisäksi. Heittäkääs joku ehdotus päiväksi.
 
Mulla oikeastaan ainut vapaa vloppu on 20.-22.5 tai no mies on kyllä töissä, mut ei ole mitään muuta ohjelmaa.. Viikolla sopii sitten paremmin kun ollaan esikoisen kanssa kotona :)
 
Voihan nenä, mulla on justiin tuo viikonloppu reissu. Mulle sopii myös arkipäivät, kunhan ei kukaan kukonlaulun aikaan halua tavata. Iltamenotkin on tältä keväältä ohi.
 
Mua kovasti kiinnostaisi päästä tärskyille mukaan! Kävisikö ihan arki-ilta? Viikonloput on täynnä ohjelmaa, mutta viikolla pääsisin neljän jälkeen :)
 
Heitetääs sitten ihan päivämäärä ehdotus: torstai 26.5. Mulle sopii mikä vaan kellonaika, mutta mielellään ei heti aamusta. Jos meitä on vaan kolme tulossa, niin ei varmaan ole tarvetta varailla pöytää mistään, etenkään arkipäivänä. Paikka ehdotuksia?
 
Mulle sopii tuo päivä. Aamupäivällä poika on kerhossa klo 11.30 asti, eli sitä ennen sopii tai sit päikkäreiden jälkeen klo 15->
 
Hei, minäkin näyttäisin pääsevän tuolloin mukaan, jos ei tosiaan ihan heti aamusta nähdä :) Muutoin ei ajalla väliä.
 
Mammu, kiinnostaisko sua kahvittelu? Mehän voidaan vielä siirtää päivää kesäkuun puolelle, jos haluat samantien muuton keskeltä meitä tapaamaan.

Tervetuloa kaupunkiin! Mä olen ainakin tykännyt muutaman vuoden täällä asuneena paikasta kuin hullu puurosta.
 
Takaisin
Top