Keski-Suomen odottajat

Lilala, menkää vain kahvittelemaan, tulen sitten mielelläni seuraavan kerran mukaan :) Luulen, että kesäkuun alkupuoli on vähän haipakkaa menoa meillä. Mä olen joskus asunu jyväskylässä ja sillon en tykänny. Mutta silloin olin teinityttö. Jospa se näin aikuisena maistuisi paremmalta :)
 
Tervetuloa Mammu Jyväskylään! Minäkin olen vasta n.4 vuotta asunut täällä. Nuorempana en myöskään tykännyt kaupungista yhtään. Nyt en muuttaisi enää muualle :grin
 
Mäki muutin viime vuoden heinäkuussa jyväskylään.. oon kotosi muutaman kymmenen km:n päästä ja asuin 8vuotta muualla. Ku viime keväänä sain tietää ettei työt enää jatku,tiesin heti että suunnataan takas keski-suomeen.
 
Meiltähän puuttuu vielä paikka ja kellonaika. Jos vaikka nähtäisiin to 26.5. Klo 16:00 niin ei ole päiväunien jälkeen hirveä hoppu lähteä liikkeelle. Kerran tavataan vähän vähemmän ruuhkaisena ajankohtana, eikä pöytävaraukselle varmaan ole tarvetta, niin mennäänkö sinne jonkun viimeksikin ehdittamaan Sokoksen Pressoon? Missähän siellä kannattaisi treffata? Vatsat tietty auttaa tunnistamisessa. ☺
 
Mulle/meille sopii tuolloin. Mennäänkö siihen leikkinurkkauksen lähettyville niin poitsu voisi siinä leikkiä (vai onko siellä vielä se leikkinurkkaus kun en ole pitkään aikaan käynyt)?
 
Mulla on vähän tyhmä olo.. Mä oon ollut kokoajan tulossa huomenna näihin tärskyihin :'D äsken tulin katsomaan, et onko tarkempi kellonaika täsmentynyt niin tajusin, et sehän on vasta viikon päästä :D Olisin ollut huomenna yksinäni siellä ja ihmetellyt, missä muut masukkimammat on :D
 
Mulla on kanssa pää niin hattaraa ollut viime ajat, että ilman pomottavaa kännykän kalenteria en varmaan olisi ikinä missään oikeaan aikaan. Kiva, että huomasit erheen ajoissa. Olisi ollut aika mälsät fiilikset varmasti yksin odotella ja ihmetellä.
 
Iidana, mihin päin Jyväskylää muutatte?

Täällä on kohta kamat pakattu ja lauantaina muutto Palokkaan alkaa :)
 
Kiva :) Hauska tavata muita samassa elämäntilanteessa olevia.

Mammu83, asutaan Jyväskylän keskustassa. Ollaan viihdytty hyvin, mutta ainakin lapsiperheen näkökulmasta kaupunki on vielä aika vieras. Tsemppiä teille muuttoon! Siinä on aina muutama muistettava asia.. :)
 
Moikka! Minäkin tahdon ryhmäänne, ajatustenvaihtoon ja mahdollisiin tapaamisiin mukaan. ☺️

Olen 31-vuotias, asun Viitaniemen alueella ja odottelen ensimmäistä lastamme syntyväksi marraskuussa.

Jyväskylä on minulle vielä melko uusi kotikaupunki enkä toistaiseksi tunne täältä muita odottajia, joten tulette ehdottomasti tarpeeseen.

Yksityisviestiäkin saa laittaa!
 
Huomenna neljältä Pressossa! Mäkin yritän muistaa tulla, vaikka pää on ollut ihan hattaraa viime ajat. Maanantaina oli perhevalmennus, josta mies muistutti ainakin neljä kertaa. Silti en edes tajunnut olevani väärässä paikassa, kun valmennuksen alkaessa mies laittoi tekstarin: "Missä oot?" Vastasin vaan, että kotona päikkäreillä ja lähetin kauppalistan...
 
Huomasin vasta nyt, että olette sopineet aiemmin tapaamisen huomiseksi. Me olemme valitettavasti juuri tuolloin katsomassa mahdollista uutta kotia - sillä nyt saattaisi olla hyvä syy vaihtaa hieman suurempaan... Tosi kivaa tapaamista sinne, ensi kerralla tahdon mukaan!
 
Laitetaan vaan. Heinäkuun alku voisi olla ihan kiva ajankohta. Itse kullakin alkaa varmaan olla suunnitelmia pitkin kesäkuuta ja heinäkuun lopussa alkavat ekat olla jo loppusuoralla.
 
Jeps, sopii :) Meillä ei siihen heinäkuun alkuun ole sen suurempia suunnitelmia kun mieskin töissä..
 
Mulla viiminen työpäivä 1.7., sen jälkeen työt ei enää haittaa vapaa-aikaa :D viime treffit jäi multa saikun takia, meni pasmat täysin sekaisin kun normaali neuvola muuttui lääkäriksi ja sairaslomaksi.
 
Takaisin
Top