Keski-Suomen odottajat

Mulle sopii kahvittelut, mutta yleensä mulla on mukana tuo 2,5v poitsu tai ainakin sen aikataulun puitteissa voidaan tulla :)

Kehtaisin väittää, että tässä porukassa ei 2,5 vuotias aiheuta kuin korkeintaan ihastuneita äännähdyksiä.
 
Kyllä mullekin sopii hyvin kahvittelut ja tutustumisetkin kun en kauheena tunne täältä porukkaa kun toisesta kaupungista olen tänne muuttanu..
 
Kehtaisin väittää, että tässä porukassa ei 2,5 vuotias aiheuta kuin korkeintaan ihastuneita äännähdyksiä.

Nooh, täytyy nähdä silloin kun on hyvä päivä, eikä uhmis näytä hampaitaan :wink
 
Työssäkäyville lienee vaihtoehdot joko arki-ilta tai viikonloppuna. Muutaman viikon päähän, jos yritetään sopia aikaa, niin ei varmaan vielä ole kiinnostuneilla kalenterit liian täynnä. Heittäisin keskustelun avaukseksi satunnaiset ehdotukset: la 12.3. iltapäivällä tai ti 15.3. illalla.
 
Täällä myös odotellaan toista syntyväksi syyskuun alussa. Kuokkalan suunnalta.
 
Työssäkäyville lienee vaihtoehdot joko arki-ilta tai viikonloppuna. Muutaman viikon päähän, jos yritetään sopia aikaa, niin ei varmaan vielä ole kiinnostuneilla kalenterit liian täynnä. Heittäisin keskustelun avaukseksi satunnaiset ehdotukset: la 12.3. iltapäivällä tai ti 15.3. illalla.

Aavistuksen huonosti sopii molemmat :/ Tuntuu että touhua on ainakin pääsiäiseen asti..
 
Minäkin mielelläni tuun ja samaa kuin Ilpilsellä, että mies kun on viikot muualla niin tuo kohta 2,5v kuuluisi pakettiin :) tuo 12.3. Ei käy, mutta muuten oikeastaan sopii. Ke illat on myös vähän huonoja meille.
 
Kerran nuo alkuehdotukset ovat vähän turhan aikaisin, niin heitetään keskustelu pääsiäisen jälkeiseen aikaan. Miten olisi vaikka lauantai 2.4.?
 
Mites aika ja paikka? Mies on tuolloin koulussa, joten olen poitsun ehdoilla. Aamupäivällä meille sopii ennen päikkäreitä (klo12) ja päivällä sitten klo 15 eteenpäin.
 
Meillekin käy joko ennen klo 12 tai klo 15 jälkeen. Mikä paikka olis suht järkevä? Mennäänkö käymään kahvilla? Presso Sokoksella on suht rauhallinen ja siellä olis mahdollisille taaperoille leikkipaikka. Vai halutaanko johonkin pois keskustasta?
 
Sovitaanko klo 15, niin ei tarvitse heti aamusta säntäillä? Keskusta olisi mun kannalta kivoin, kun liikun vielä toistaiseksi fillarilla ja taidan asua ihan eri suunnalla kuin te muut. Presso sopii kyllä. Itse pohdin Wilhelmiinaa Nikolainkulmassa. Sieltä voisi varata tunniksi pienen huoneen ilman erillismaksua. En usko, että kukaan tulee ajamaan pois tunnin jälkeen, mutta pöytää ei pidetä sen kauemmin tyhjillään ilman maksua. Huoneeseen mahtuu viisi pöydän ääreen ja huoneessa on tilaa taaperrella, mutta leikkipaikkaa ei ole erikseen. Meitä taitaa juurikin viisi olla.
 
Hei tuo Wilhelmiina kuulostaa hyvälle! :) en ookaan tiennyt, et sieltä on mahdollista varata. Oon pari kertaa käynyt ja aina ollut ihan täynnä.
 
Hei tuo Wilhelmiina kuulostaa hyvälle! :) en ookaan tiennyt, et sieltä on mahdollista varata. Oon pari kertaa käynyt ja aina ollut ihan täynnä.
 
Haluaako joku vanhoja kaksplus-lehtiä? (2014-2015) oon laittamassa lehtikeräykseen :)
 
Huomasin, että kohtauspaikassa ovat sopineet samalle päivälle tapaamisen Jyväskyläläisille mammoille klo 13. Tämähän voi vaikuttaa meidän suunnitelmaan tai olla vaikuttamatta, jos niin päätetään. Vaihtoehtonahan on tavata isommalla porukalla tuolloin ja siirtyä kolmeksi jonnekin (Wilhelmiina taisi saada hippasen enemmän kannatusta pöytävarauksella) elokuun porukalla, tosin siinä tulee iltapäivälle jo mittaa. Voimme tietysti myös siirtää meidän porukan tapaamista toiselle viikonlopulle.

Tietty osa voi mennä jo yhdeltä ja loput saapua vasta kolmelta. Ilpiksellä taisi olla pojan päikkärit rajoittamassa menemistä alkuiltapäivästä.
 
Takaisin
Top