Keski-suomen mammat :)

Keskustelun 'Laskettu aika 2017' aloitti Maiija, 4 loka 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mammatus92 Aloittelija

Tänään se tapahtui klo 9.05 meidän prinsessa saapui maailmaan sektion kautta. Pituutta 50cm ja paino 3430g olen pakahtua rakkaudesta.
    • Tykkää Tykkää x 10
    • Voittaja Voittaja x 1
  2. Mammatus92 Aloittelija

Me asutaan vaajakoskella :)
  3. Ninamommy^^ Ihastunut foorumiin Toukomammat 2017

Okei!:) ja kovasti onnea pienestä prinsessasta:dummy1::Heartpink
  4. Tazzy Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Onnea Mammatus92 :)

Mistä päin muut mammat olette? :)
  5. Ninamommy^^ Ihastunut foorumiin Toukomammat 2017

Kaakkolammella asustellaan =) esikko kohta kuus vee tyttö ja nyt pikkumies:Heartblue ite täytän 25 kesällä:happy:
  6. Heinis. Tuttu foorumilla Syysmammat 2016

Ninamommy aika lähellä meitä siis :) Me asustellaan Rasinrinteellä. Tuo lähellä oleva kangaslammen puisto on kiva ja siellä käydään toisinaan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Ninamommy^^ Ihastunut foorumiin Toukomammat 2017

Se on kyl kiva se joutsenpuisto, mekin siellä välin käydään:)
  8. HuliVili Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Lievestuoreella asustellaan :) Saako tazzy kysyä tarkempaa la ja missä päin itse asustelet? Meillä on 22.10 la :D
  9. Tazzy Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

HuliVili, me asustellaan lähellä keskustaa :wink Laskettu aika olis 27.10. :)
  10. Kipsutin Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Aika likellä on sitten meillä LA 6.11.. syksyä odotellessa
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Heinis. Tuttu foorumilla Syysmammat 2016

Okei, mut hei kunhan nää ilmat vähän lämpenee vois vaikka pitää joskus lasten kanssa puistotreffit, jos vaan seura kelpaa :) Mulle voi laittaa vaikka yv.
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Ninamommy^^ Ihastunut foorumiin Toukomammat 2017

Joo treffaillaan vaan =) kyllä tännekki seura kelpaa :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Sohwia Rakastunut foorumiin Marraskuunmammat 2015 Elomammat 2017

Heinis: Me muutettiin kolme viikkoa sitten Rasinrinteeltä tänne Keljoon. Voi kun ois tiennyt aikaisemmin, niin oisin ehdottanut puistoilu/ lenkkeilytreffejä. :)

Mutta siis me ollaan myös ehdottomasti mukana 1,5-vuotiaan neidin kanssa, jos aiotte vaikka puistotreffit järjestää jossain päin Jyväskylää. :) Tuo Kangaslammen joutsenpuisto on ainakin tosi kiva, kun siinä on paljon nurmikkoaluetta ja kivat keinut, liukumäet sunmuut lapsille. :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  14. Heinis. Tuttu foorumilla Syysmammat 2016

Joo laittakaa vaan muutkin ehdotuksia jos halukkaita löytyy treffata myös isommalla porukalla :)
  15. Tazzy Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Musta olis tosi kiva tutustua teihin muihin mammoihin ja etenkin teihin, joilla on tuo laskettu aika tuolla loppuvuodesta :) Tuntuu, että oon nyt jotenkin 'yksin' raskaana, kun ei nykyisessä tuttavapiirissä ole kukaan muu tässä tilassa :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. HuliVili Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Sama täällä tazzy... Mulla tuntui kaveripiiri katoavan jo kun esikoista aloin odottamaan (syntyi 10/16) enkä ole oikein löytänyt uusia tuttavuuksia. Kaverit joihin on yhteys pysynyt, asuu kauempana eikä tule niin usein nähtyä. Nyt vasta tänä keväänä oon alkanut liittymään erillaisiin keskustelu ryhmiin, missä vois tutustua samalla alueella asuviin ihmisiin :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Kipsutin Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Ehdottomasti jotain meetinkiä pystyyn täällä kanssa ksivattaisiin samassa tilanteessa olevien seuraa kun ei omassa kaveripiirissä niinkään nyt ole ja vasta muuttanut Jyväskylään.
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. Tazzy Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Kyfi1924440, missä päin sä asutkaan?
  19. saywhat Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Mä voisin kanssa ilmoittautua tänne :) Ei oo täällä keski-Suomessa ystäviä jotka olisivat samassa elämäntilanteessa, joten olisi mukava tavata teitä muita..
    • Tykkää Tykkää x 3
  20. Kipsutin Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Meitähän on sitten monta.. :)

Jaa tämä sivu