Keski-suomen mammat :)

Kaakkolammella asustellaan =) esikko kohta kuus vee tyttö ja nyt pikkumies:Heartblue ite täytän 25 kesällä:happy:
 
Ninamommy aika lähellä meitä siis :) Me asustellaan Rasinrinteellä. Tuo lähellä oleva kangaslammen puisto on kiva ja siellä käydään toisinaan.
 
Lievestuoreella asustellaan :) Saako tazzy kysyä tarkempaa la ja missä päin itse asustelet? Meillä on 22.10 la :D
 
HuliVili, me asustellaan lähellä keskustaa :wink Laskettu aika olis 27.10. :)
 
Heinis: Me muutettiin kolme viikkoa sitten Rasinrinteeltä tänne Keljoon. Voi kun ois tiennyt aikaisemmin, niin oisin ehdottanut puistoilu/ lenkkeilytreffejä. :)

Mutta siis me ollaan myös ehdottomasti mukana 1,5-vuotiaan neidin kanssa, jos aiotte vaikka puistotreffit järjestää jossain päin Jyväskylää. :) Tuo Kangaslammen joutsenpuisto on ainakin tosi kiva, kun siinä on paljon nurmikkoaluetta ja kivat keinut, liukumäet sunmuut lapsille. :happy:
 
Joo laittakaa vaan muutkin ehdotuksia jos halukkaita löytyy treffata myös isommalla porukalla :)
 
Musta olis tosi kiva tutustua teihin muihin mammoihin ja etenkin teihin, joilla on tuo laskettu aika tuolla loppuvuodesta :) Tuntuu, että oon nyt jotenkin 'yksin' raskaana, kun ei nykyisessä tuttavapiirissä ole kukaan muu tässä tilassa :)
 
Musta olis tosi kiva tutustua teihin muihin mammoihin ja etenkin teihin, joilla on tuo laskettu aika tuolla loppuvuodesta :) Tuntuu, että oon nyt jotenkin 'yksin' raskaana, kun ei nykyisessä tuttavapiirissä ole kukaan muu tässä tilassa :)

Sama täällä tazzy... Mulla tuntui kaveripiiri katoavan jo kun esikoista aloin odottamaan (syntyi 10/16) enkä ole oikein löytänyt uusia tuttavuuksia. Kaverit joihin on yhteys pysynyt, asuu kauempana eikä tule niin usein nähtyä. Nyt vasta tänä keväänä oon alkanut liittymään erillaisiin keskustelu ryhmiin, missä vois tutustua samalla alueella asuviin ihmisiin :)
 
Ehdottomasti jotain meetinkiä pystyyn [emoji4] täällä kanssa ksivattaisiin samassa tilanteessa olevien seuraa kun ei omassa kaveripiirissä niinkään nyt ole ja vasta muuttanut Jyväskylään.
 
Takaisin
Top