Keski-suomen mammat :)

Keskustelun 'Laskettu aika 2017' aloitti Maiija, 4 loka 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Ninamommy^^ Ihastunut foorumiin Toukomammat 2017

Täytyy tapailla! Mullakin esikon aikaan jo katos kaveripiiristä ihmisiä, ja tais käydä niin tämän toisenkin kohdalla. Muutamia lapsiperheellisiä kavereita löytyy mut ei todellakaa liikaa..joten täälläkin kaipaillaan seuraa:happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Peik Peruskäyttäjä

Täällä nyt vähän reilu viikon ikäisen neitokaisen kanssa totutellaan elämään :)

Tulemme ehdottomasti mukaan tapaamiseen. Ehdottelenkin heti, kesäkuun alkuun puistotreffejä kangaslammen joutsenpuistoon.
    • Tykkää Tykkää x 4
  3. HuliVili Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Kannatan Peik: n ehdotusta! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Ninamommy^^ Ihastunut foorumiin Toukomammat 2017

Meillekkin passaa:happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Zin_i Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maaliskuunmammat 2016

Mekin varmaan päästäisiin!
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. Heinis. Tuttu foorumilla Syysmammat 2016

Me voitais myös tulla :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Sohwia Rakastunut foorumiin Marraskuunmammat 2015 Elomammat 2017

Hei onnea Peik sinulle pienen tytön syntymän johdosta! :Heartred

Tuo Kangaslammen joutsenpuisto kuulostaa hyvältä. Onko päivällä väliä tai kellonajalla? Meille kävisi parhaiten ihan arkipäivät ja aamupäivisin 9-11, toki myös iltapäivisin käy.:)
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  8. Zin_i Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maaliskuunmammat 2016

Aamupäivä kävisi meillekin parhaiten. Ensi viikko on meille vähän huono, on neuvoloita ja valmistujaisia. Mutta sitten kesä vailla suunnitelmia
  9. HuliVili Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Mulla ei aikataulun suhteen ole mitään esteitä ellei ole lääkäri yms menoja ja viikonpäivälläkään ei ole väliä. 7.6 on ainut meno mikä tähän tietoon on tiedossa.
  10. Peik Peruskäyttäjä

Olisiko vaikka tiistaina 6.6 n. klo 9.30
    Pidetäänkö piknik meiningillä,vilttiä ja evästä matkaan niin voidaan leiriytyä yhtenä joukkona, ja siinä höpistä ja puistoilla siitä käsin, tuo puisto on kuitenkin sen verran laaja että äkkiä kaikki leviää eikä enää tiedä ketkä kuuluu porukkaan.
  11. Heinis. Tuttu foorumilla Syysmammat 2016

Kuulostaa hyvältä :) Me ollaan ainakin näillä näkymin mukana.
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Zin_i Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maaliskuunmammat 2016

Ai hitsiläinen! En muistanut yhtään että meillä on vielä mukavin viimeinen kerta juuri tuolloin. Eli me ei päästä.
  13. Peik Peruskäyttäjä

Voidaan miettiä myös jotain muuta päivää , tuo oli vaan tuommoinen ehdotus ja muutenkin ehkä täytyy lähempänä katsoa vielä säätiedotusta, itse en ainakaan vesisateessa lähde vauvan kanssa.
  14. Kipsutin Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Onkos teillä kaikilla jo vauvelit mukana? :)
  15. HuliVili Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Täällä on 7kk lapsi ja toista odotellaan eli kyllä ja ei :D
  16. Kipsutin Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Kiva! Mulla ei vielä vaivelia ole ja päiväaikaan on vähän huono töiden takia. Ehkä liityn joukkoon sitten vähän myöhemmin äitiyslomalla.. :)
  17. Peik Peruskäyttäjä

Kipsutin, järkkäillään vaikka välillä iltatapaamista niin pääset mukaan jo aijemmin, ketjussa taitaa olla muitakin joille paremmin käy illat.
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Kipsutin Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Hyvä idea!
  19. Sohwia Rakastunut foorumiin Marraskuunmammat 2015 Elomammat 2017

Mites tuo treffipäivä, että onko se huomenna vai myöhemmin? Huomiselle on vissiin luvattu ihan hyvää säätä ja huominen käy edelleen meille. Mutta myös joku toinenkin päivä käy. :)
  20. Peik Peruskäyttäjä

Hei, me joudutaan nyt valitettavasti jättämään huominen puistoilu väliin.

Jaa tämä sivu