Keski-suomen mammat :)

Ajateltiin hyödyntää tuo OP:n syntymättömälle lapselle vakuutus kun saa ekan vuoden ilmaiseksi ja muutenkin on lainat+vakuutukset siellä. Otetaan se joskus toukokuussa kun ottamishetkestä lähtee käyntiin se eka vuosi. Nythän sen jo sais kun rakenneultra takana.
 
Mä vloppuna täytin Op:n sivuilla vakuutushakemuksen ja nyt se on jo hyväksytty! Tiedot näkyy jo nettipankin kautta..

Saa siis vuodeksi ilmaiseksi oplta vakuutuksen syntyvälle lapselle :)
Toukokuussa laskettuaika, niin otin nyt viimein sen, kun tiiä millon tää päättää pian syntyä :woot:
 
No mä katoin kanssa op:n kautta kun kaikki muutkin sitä kautta. Siinä vaan ei tullut hintaa näkyviin paljonko on tuon ilmaisen vuoden jälkeen maksut?
 
Täällä Keski-Suomen vierestä esikoista odottava 27 vuotias lähihoitaja, isännän kummipoika asuu Palokassa et tulee siellä jonkun verran käytyä niin ajattelin liittyä tähän ryhmään mukaan. Laskettu aika heinäkuun alussa meillä.
 
OLikos meillä täällä jotkut treffit suunnitteella? Toukokuulle?
 
Täällä odotellaan koska H-hetki koittaa, nyt mennään 38+2 joten voipi olla että minä en tapaamiselle nyt pääse. Mutta mukana ehdottomasti mikäli vaan vointi antaa myöten/ehditään toipua :)
 
Täältä ilmoittautuu myös 26 vuotias kahden pojan äiti. Esikoinen 6 vuotias ja nyt tämä pienin 7kk ikäinen. Kivaa olisi löytää leikkiseuraa lapsille ja äitikavereita itselle :)
 
Mammatus92, tsemppiä sektioon! Meijänki poika tuli sektiolla, tosin ei suunnitellusti..loppu hyvin kaikki hyvin kummiskin:dummy: asutko missä päin jkl? Ois kiva saada vauva seuraa :happy:
 
Takaisin
Top