Mulla torstaina todettiin yksityisellÀ ultrassa keskenmeno, kehitys oli loppunut 8+1 ja viikkoja olisi pitÀnyt olla 9+5. Ei tullut itselle yllÀtyksenÀ, kun pientÀ veristÀ vuotoa oli ollut tuossa kohtaa muutama pÀivÀ, en oikein itse tiedÀ luokitellaanko kkm vai km.
KÀvin eilen aamupÀivÀllÀ naisten polilla, missÀ lÀÀkÀri varmisti keskenmenon ja sain siellÀ esilÀÀkkeen. Mulla alkoikin sitten eilen alkuillasta tyhjentyÀ kohtu rytinÀllÀ, myös alkio tuli todistettavasti ulos (haudattiin tulitikkuaskissa meidÀn pihalle kukkien kera

). Kivut loppui ja nyt vuotoa tulee enÀÀ ehkÀ normi menkkojen verran.
Mulle sanottiin polilla, ettÀ vaikka tuntuisi ettÀ kohdusta on tullut jo raskausmateriaali ulos, niin kannattaa silti ottaa cytot sunnuntaina, ettÀ varmistetaan kohdun tyhjeneminen kunnolla. Nyt musta vaan tuntuu, ettÀ oikeasti sieltÀ varmaan tuli kaikki jo eilen ulos, niin mietin ettÀ tÀytyykö mun tosiaan aiheuttaa huomenna itselle tietoisesti kipuja ottamalla ne cytot? Hankala kun ei tÀtÀ voi viikonloppuna oikein mistÀÀn kysyÀkÀÀn