Oon kirjoitellut tästä eri ketjuissa, mutta en vielä tällä menetyksen kokeneet -puolella. Olin maanantaina varhaisultrassa rv 7+2, ja kohtu todettiin tyhjäksi
Kätilö epäili kohdunulkoista raskautta, vaikka ei sellaista havainnutkaan ultrassa. Omien selvittelyjen ja tekoälyn kanssa keskustelemisen jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että vaikka kohdunulkoinen on mahdollinen, todennäköisempää on, että alkio on kuollut jo aiemmin niin, että se on ollut liian pieni ultrassa havaittavaksi. Se on ilmeisesti jopa voinut imeytyä osin takaisin mun elimistöön, mikä kuulostaa aika hurjalta... Se on siis saattanut olla aika varhainen kkm.
Viimeisen raskaustestin tein rv 5+5, jolloin viikkodigi näytti 3+. Mulla oli myös sama tilanne kuin aloittajalla eli kaikissa raskaustesteissä oli erittäin vahvat viivat alusta asti (jopa ekassa, jonka tein dpo 13). Mutta sekään ei sitten merkinnyt mitään.
Niin tai näin, nyt se on mennyt kesken. Maanantaina eli varhaisultrapäivänä mulla oli pientä veristä vuotoa, mutta se on sittemmin runsastunut niin paljon, ettei ole epäilystä siitä, että kyse on keskenmenosta. Ehkä jotain pari viikkoa myöhässä suhteessa siihen, milloin alkion kehitys loppui? Tämä on tosin vain arvaus...
Mulla olis aika gynelle tiistaina, mutta mietin, onko sinne mitään järkeä mennä, kun raskaus on nyt mennyt lopulta kesken.