Keskenmeno ja tunteet

täällä on menossa kp11 km jälkeen tulleista menkoista, saapi nyt nähdä kuinka käy, vehnänalkoiöljyäkin nyt kokeilen ja vaikkei se nyt tähän raskautumiseen auttais ni onhan tuolla muita hyviä vaikutuksia sitten:grin
minulle kans sanottiin et vois himpun pitää taukoa mutta ite kans ajattelen että tuskimpa sitä raskaaks tullaan uudestaan ennenkun kroppa on valmis:)

Sellaista täällä pohdin, että milloin ja millanen teillä on ollu jälkitarkastus? Täällä ei kai muuta jälkitarkastusta oo ku raskaushormonilabrakoe. Mut pitääkö se otattaa milloin? 4 viikon päästä tyhjennyksestäkö? :O

Mulle terveyskeskuksen lääkäri sano että käy otattamassa hcg-arvo viikon päästä, mut kuulosti musta tosi aikaiselta siihen nähden mitä oon netistä lueskellut. Ehkä se oiskin mulla poistunut siihen mennessä kun meni niin aikaisin kesken, luulisin että se vaikuttaa miten paljon sitä on jo ehtinyt ilmaantua. En käynyt sitä ollenkaan labrassa mittauttamassa kun kävin gynellä noin 3 viikkoa keskenmenosta. Se ultrasi ja teki perussisätutkimuksen ja paineli mahaa, ei sen ihmeempää.

Mulla sama, et hcg jokusen viikon päästä. Tosin vierailin tänää viimeks taysissa kohtutulehduksen vuoksi... Onneks ite olin valveutunut asiaan, ja aloin mittailee tulehdusarvoja,jotka eile oli vielä suunnilleen normaalit, ja tänää jo korkeammat.

Juu jos nyt sit vaikka loppuisi tää rumba tähän... Lääkäri Ultras ja sano, et kohdussa on aina tässä vaiheessa vielä tavaraa, et vasta sit, jos kuukautiset ei ala ajallaan, tai vuoto pitkittyy, nii aletaan katsomaan.. Kauheeta Odottamista kyllä taas. Teki mieli sanoa, et eikö sitä voi vaan suosiolla kaapia nyt, eikä ihmetellä. Samaa mietin jo perjantaina taysissa, kun kippuroin kipujen kanssa ja odottelin koko päivän, et alkais tapahtumaan.

Anannaa, mullaki oli vaan se labrakoe, otettiin 5viikon päästä tyhjennyksestä jolloin hcg oli 2 ja kuukautiset alkoi samana päivänä :)

Jl86, kyllähän se olis hyvä saada sieltä pois ettei tulis mitää tulehduksia tms :O eikö lääkkeillä voi enää yrittää? Mulle sillon sanottiin, että jos lääkkeiden jälkeen jää jotain, niin ne huuhtelee ne loput pois ettei tarvita kaavintaa, ku se on kuitenki rankempi toimenpide.. toivottavasti nyt kaikki menis sulla hyvin!

No mä käsitin, et siellä on edelleen jotain,mut et se kuuluu kuulemma asiaan , ja et luonto hoitaa kyl homman kun seuraavat kuukautiset tulee.. Vuotokin on jo vähäistä tuhrua.. Tiiä sit, et mitä nyt sitte.. Antibiootteja vaan kai ääntää kohti :S

No on,mutta jos sit kuukauden päästä todetaankin, että pitäisi sittenki niin tehdä, niin asia pitkittyy taas ihan kauheesti

Kyllä sua nyt jl86 koetellaan!

Mullekin tays:ssa sanottiin ettei kohtu ihan täysin tyhjäks tuu ja että seuraavien menkkojen aikaan tulee loput.
Mut kyllä mua vähän mietityttää kun vuoto on niin vaihtelevaa ja tyhjennyksestä on kaks viikkoo. Välillä siis tulee rusehtavaa tuhrua pyyhittäessä, välillä ei mitään ja sit taas välillä kirkkaan punasta verta ja pientä hyytymää. Siteeseen asti ei tuu mitään. Mut mitään kipuja ei oo, vuoto ei haise eikä muutenkaan oo tulehduksen merkkejä. Tänään tein r-testin kotona ja negaa näytti.

Oon kesälomaks varaillu vähän kylpylä- ja rantalomaa joten eiköhän ne km:n jälkeiset menkat sieltä tuu tossa kolmen viikon kuluttua :D

Mulla on nyt vuodon suhteen niin, et yöllä ei ollu tullut enään mitään. Paperiin tulee, kun pyyhkäsee. Tää on nyt viides päivä. Mietin myös, et jos kävisin jossai vaiheessa yksityisellä ultrassa tsekkaamassa asian... Siis jokusen viikon päästä.. Tosin hcg arvokin taitaa sen aika hyvin kertoa.

Jl86 kyllä se hcg arvo sen hyvin kertoo :)

Mitkäs fiilikset naisilla? :)

Mulla onnelliset mutta ristiriitaiset fiilikset, viivat vahvistuneet, mutta pelottaa km koko ajan!

Ninni nuo tunteet on ihan normaaleja jo sellaiselle joka ei ole km kokenut saatika meille jotka on sen kokenu. Oon lukenu uudelleen km jälkeen raskaaksi tulleiden kommentteja ja heillä on helpottanut pahimmat pelot vähän rv 12-14. Joillekkin on auttanut dopleri pahimpiin pelkoihin sen jälkeen. Voimia sulle ja paljon halauksia. Toivon että jossain vaiheessa uskallat nauttia raskaudestasi. Ja kunhan muistat et niistä peloista pitää puhua, ettet jää niiden kanssa yksin <3 Tsemppiä :)

Takaisin