Keskenmeno ja tunteet

Huh, mikä päivä. Lääkkeet ei meinannut toimia. tulin tosi kipeeks ja taju meinas lähtee vessareissulla. Ne jo uhkas, etten pääse kotiin. Vuotoa ei tullu kun väriksi. Sain sit lisää lääkettä ja kipulääkettä. Lääkärikin kävi tarkastamassa. Kun lääkkeet alko vaikuttaa, niin olokin helpotti siinä määrin, et pääsin liikkeelle. Kaveri tuli käymään täällä sairaalassa, ja käytii kahvilla. Kun kahvilta nousin, niin tuli sellanen voitonriemuinen olo, et nyt tapahtuu, ja äkkiä vessaan. Sit se oli siinä. Nyt seurannassa sitten vielä pari tuntia, ja mies hakee sit mut kotiin <3. On niiiin helpottunut olo. Ehkä se elämä tästä voittaa. Ps. Kämppis on kyllä Mielenterveys ihminen, ihan varmasti.. Mut nyt kestän vaikka sitäkin.

jl86! <3 onneks se on ohi nyt ja voit aloittaa puhtaalta pöydältä! :happy: hirmuisesti haleja ja plussatuulia sulle josko pieni pysyy matkassa mukana seuraavalla kerralla ja se voi tapahtua hyvinkin pian! ;)

Nyt on tälle kierrolle odotukset nousussa, että toivotaan. Pelottaa vaan jos tippuu kovaa ja korkealta kun ja jos menkat alkaa 2 vko päästä...

Onnea Ninni! Mahtavaa!

Hienoa jl86! Mullakin oli tollanen fiilis jo about kolmantena vuotopäivänä ja totesinkin silloin että okei, nyt on hormonit ihan sekaisin tai sit on todellakin ovulaatio tulossa kun oli niin iloinen ja himokas olo. Siinä vaiheessahan on tietty vielä raskaushormoniakin elimistössä ja ties sitten mitä muuta samalla, ei ehkä ihme että oli outoa. Siis outoa sikäli että pahin suruvaihe meni niin nopeesti ohi. Mut hyvä homma, kyllä ihminen on suunniteltu lisääntymään ja siks sitä kai pääsee kuitenkin nopeasti yli ja on valmis uusintayritykseen. Mä ainakin oon, alkais nyt ne ssssssaaamarin menkat jo niin pääsis kunnolla hommiin. Saitko sä mitään ohjeistusta, käskettiinkö odottaa yhdet menkat? Me kyllä sekstailtiin mut sillai vaan kun huvitti eli vissiin kerran otollisina päivinä, eli ei yrittämällä.

Muokattu viimeksi:
jl86, nyt sit vaan uutta yritystä! Hyvä että kaikki meni loppujen lopuks hyvin! <3

Ninnille mahtionnittelut plussasta!! <3 Tuolla toisessa ketjussa taustalla jännäilin mitä digi näyttää :)

Mulla vielä tyhjennyksen jälkeistä jälkivuotoa tulee jonkin verran. Välillä ei mitään ja sit taas pyyhittäessä. Sais loppua jo ku himottais kovin ;) Toivottavasti nyt pian loppuis ja vois ootella sit niitä menkkoja. Muuten on suht hyvät fiilikset :)

Lääkärin sano keskiviikkona, et yhet menkat ois hyvä oottaa. Perusteluna oli vaan lähinnä se, että lääkäri ja itse pysyy kärryillä, et koska raskaus on saanu alkunsa.. Mut ajatteli mä nyt kuitenki sen kuukauden kyllä oottaa, et saa sen hcg arvon varmasti normaalisti.. Eli periaatteessa varmaa ne ekat menoarvio tulee sit ensin.

Mä en olis voinu keskenmeno kierrolla tulla edes raskaaksi, koska en ovuloinut ollenkaan mielestäni. Yhdet menkat tuli ja sitten nyt tuli plussa testiin. :) mulle sanottiin että 1-2 kuukautiset tulisi odottaa.

Juu no niin se lääkäri myös vähän sanoo, et kyl luontoa hoitaa, ettei raskaus ala, ennenkuin kohtu on valmis uudelleen

Takaisin