Kesävauvat 2010

Pakko se on taas vieraisiin pöytiin tulla huutelemaan:

PALJON ONNEA JASMIINI TYTÖSTÄ!!!!!  [:D]

Ihana uutinen että teidän vauva on terve!

Maisis, onneksi olkoon hyvistä neuvolauutisista! [:)] Eikös toi syke 150 meinais sitten poikalasta, sen yhden uskomuksen mukaan...? Kuulemani mukaan tytöillä olisi nopeampi, siinä 160:n paikkeilla.

Kiitos teille kaikille onnittelijoille, aivan ihanaa jakaa tämä ilouutinen teidän kanssa, teidän jotka tiedätte kuinka paljon pelottaa, jännittää, itkettää, ilostuttaa! Tuo meidän koira ei ole varmaan koskaan ollut näin puhdas kuin tänään, niin innolla sen pesin, ja riitti 1 pesukerta vaikka toisin epäilin. Taisi tepsiä tuo uusi "shampoo" jota käytin; se on uutuus, luomutuote, ja nimeltään "Tulevan Äidin Onnenkyyneleet" [:D] Sillä kun oesee niin ei koira edes haise ns. pahalle märälle koiralle vaan ihan ruusuntuoksua on kotimme nyt tulvillaan [;)]

Ajan tästä kaupunkiin tapaamaan mieheni hänen töidensä jälkeen ja menemme juhlimaan, eli syömään ja ostamaan tyttärellemme lahjoja!

Kiitoskiitoskiitos kaikille, jaettu ilo on tuhatkertainen ilo! [:)]

Onnea Jasmiinille ihanista uutisista! Ja samoin Maisis, onnea hyvistä uutisista myös sinulle! [:D]

Ja tämä ilmoittautuu kans mukaan siihen karvaisten kavereiden klubiin (kotoa löytyy 2 koiruutta)! [:D]

Tuolta kesäkuisista sen verran pomppaan kommentoimaan tuota sykettä! Meillä tokalla neuvola kerralla rv 13+5 vaavin syke oli 150 ja eilen 4d-ultrassa hän sitten paljastui tytöksi! [:)]

Onnittelut Jasmiini!!! 

Mä oon kateellisena täällä lueskellut miten osa jo tuntee vauvan liikkeitä ja varmaan viikon koittanu löytää pienintäkin merkkiä asukkaasta mutta ei, ei sitten millään. Tylsää [8|]

Täällä elämä jatkuu vuotojen kanssa ja huomenna ootan lekurin soittoa, pakko saada selvyys onko nyt liikunnasta jotain haittaa ja miten lentäminen vaikuttaa hematoomaan, viikon päästä pitäs Teneriffalle päästä. Selkä alkaa kremppaamaan kun ei juuri mitään muuta ole kuin istumista töissä ja pieni kävelylenkki aamusin. Tahtoo salille! Ulkoilla voisi myös enemmän jos ei olisi niin pirun kovat pakkaset kera tuulen [&o]

Mä kans liityn maggaramammoihin, aamulla vatsa on sievä mutta iltapvästä kyllä ihan kamala röllykkä! Mies joka päivä silittelee sitä ja naureskelee, reilu kaveri [:D]

Bixio 16+5

Tervehdys pitkästä aikaa [:)]

Lukemassa käyn niin paljon aktiivisemmin kuin tää kirjoittaminen ottaa aikansa. Päättötyötä yritän västä (39 päivää aikaa) ja aika siis kortilla. Hieman vie ajatuksia muualle kyllä tää pikkuisen pohtiminen.

Aivan ihana masu-kuva ilmestynyt. Mustakin tuntuu, että yhtäkkiä parissa päivässä vain "plumpsahti" esille, ja onhan se iloinen asia...tulee jotekin kai konkreettisemmaksi. Tähän asti on vaan tuo perse levinnyt - vauva siis ollut perätilassa [;)]

Minut voi lisätä siihen LA listaan kun sitä taas päivitellään - edelleen se 4.7., mutta katsotaan jos muuttuu rakenneultrassa 15.2.

Ystäviltä on saanut jo vauvanvaatteita ja vaunutkin olohuoneeseen. Kamalaa! Ei ole paikkoja mihin laittaa ja vielä melkein puoli vuotta edessä odottamista. Täytyy heitä toppuutella. [:D] Eipähän ole sitten itsellä tullut osteltua vielä mitään, kun saa hypistellä välillä noita. Sukupuolesta ei ole tietoa - mutta poikien vaatteita on sadellut paljon. Ja syke 150 paikkeilla (hehe Jasmiini). Selviää sitten parin viikon päästä tuleeko prinssi vai prinsessa!

Ootteko huomannut että nimikalenteri on muuttunut tänä vuonna?

Palaamisiin!

IHANAA Jasmiini!!! O-N-N-E-A terveestä tyttötulokkaasta!!!! [:)][:)][:)]
Täällä jännitetään sukupuolta varmaan ihan loppuun asti...Jos ei sitte "vahingossa" selviä rakenneultrassa [:)]

Kiva lukea teidän karvaisten kaveriden temmellyksistä [:D] Minä liityn kerhoon myös! Meillä kaksi kissaa. Molemmat poikia. Toinen laivakissa ja toinen puoliangora. Ihania vesseleitä molemmat [:)] Vähän kyllä jännittää miten reagoivat tulokkaaseen mutta luotan siihen että sopeutuvat tilanteeseen kun kuitenkin jonkin verran ovat lapsien kanssa olleet tekemisissä.

Nonunen, mullakin laivakissa ja sillä kuusi varvasta... Yksi niistä on peukalo, kuten ihmisellä. ihan hassu![:D]

Jasmiinille
onnea tulevasta tyttövauvasta ja hyvä että kaikki on hyvin [:)]
Satsun perheelle onnittelu suloisista kissavauvoista. Kissavauvat on NIIIN sulosia.
Nonnunen minäkin ajattelin, että jos silloin rakenneultrasa näkisi ihan vahingossa...[;)] Toisaalta ihanaa olisi tietää, mutta toisaalta sukupuolella ei ole väliä [:)]
 Tolteekki mulla kanssa joku makkara on noussut ylös, ei kivaa. Mistä sinä sen korun (jonka nimen unohdin, vaikka äsken luin) tilasit/ostit?

Ihanaa lukea ulkomaan matkoista ja lomista.. nauttikaa auringosta, alpeista, lomasta [:)] Minä vaihdoin työpaikkaa keväällä ja niinpä menetin kesäloman ja talviloman. No, onneksi kesäloma+mammaloma näkyy jo horisontissa [:)] Sujuvasti luen jutut, mutta sitten kun alan kirjoittamaan, unohdan kuka mitäkin kirjoitti. Taitaa olla jotain dementtiaa [:D]

Tuohon lemmikkiklubiin tahtoo hän =)  Meillä lattiat valtaa 9v saksanpaimenkoira. Hän rakastaa nukkumista vierashuoneen sängyssä ja on niiin kiltti höppänä. Sitten meiltä löytyy töpöhäntäinen rotikan näköinen kulkukoira. Hän on löytynyt pentuna roomasta hylättynä ja muutti meille n. 6-8kk ikäisenä (nyt ikää n. 3v). Hänen kanssaan harrastan vesipelastusta.. oikea sylivauva[:)]  Ja nuorukaisena meillä touhuaa serbiasta tullut rottweiler narttu 4kk, joka ei ole vielä meidän oma vaan on sijoituksessa meillä. Siinä sitä touhua riittää, kun riennämme kevään ja kesän koirakoulusta toiseen ja pian tuon koiravauvan kanssa myös näyttelystä toiseen [:D] Pidän paljon eläimistä, mutta miehen allergian takia emme voi kissaa ottaa. Entisessä elämässä minulla oli vuohi, hevonen, kissa, kani, hamsteri, kilpikonna, koirat, papukaijat.. tosin ei kaikki yhtäaikaa [:)]
Nyt nuo koiruudet riittää vallanmainiosti <3

Mukavaa kevään odotusta (ja vauvan odotusta), ihanaa miten nuo päivät ovat jo pitempiä.

Huomenta naiset,

Onko teillä supisteluja tässä vaiheessa? Mä luulen että mulla on, en tiedä mitä muutakaan se on kun joka ikinen yö herään johonkin tunteeseen ja maha on aivan kivikova ja pyöreä. Ei se satu tai tunnu ihmeemmin, mutta maha on aivan kova pallo. Mietin joko niitä kuuluu tulla vai johtuuko tuoki hematoomasta..

Bixio 16+6

Tolteekki: Tällä myös kuusi varvasta! Ihanan hassun näköinen on, takatassutki ihan niiku jäniksen käpälät![:D] Sanovat myös että laivakissat ovat muita viisaampia ja mä olen ainakin huomannut sen! Tämä meidän toinen kisu on ihan torvelo laivakisuun verrattuna![:D]

Bixio: Noista supisteluista. Itselläni ei ole tuollaisia tuntemuksia ollut mutta työkaverini, joka on nyt viikolla 18 (eli saa kesäkuun lopussa) on kertonut tunteneensa pieniä supistuksia jo parin viikon ajan. Juuri tuollaisesta vatsan "kovettumisesta" kertoi. Eli kyllä mä uskon että ne ihan supistuksia on. Varmaan kannattaa vielä neuvolassa kuitenkin kysyä onko ihan normaalia.
Mulla tulee välillä sellaisia kummallisia kramppeja alavatsaan. Etenkin silloin kun nousee nopeasti tai kääntyy sängyssä. Menee onneksi ohi aika nopeasti.

Täällä valmistaudutaan lähtemään iltavuoroon...
Hyvää viikonloppua kaikille ihanaisille odottajille <3

ONNEA JASMIINI!!!
Mulle kävi aivan samoin kun Päivänkakkaralle, käsikarvat (siis olemattomat sellaiset[:D]) nousi pystyyn ja kyynelet kohosi silmiin. Aivan ihanaa että pikkuinen on terve ja plussana vielä tyttö[:)] Eikös se ollut niin, että nyt saat vähän enemmän sananvaltaa tuohon nimi asiaan[;)]

Itsellä täällä odotus sujuu rauhallisesti. Vointi on niin mainio, ettei raskaana huomaa olevansakaan. Odotan kyllä innolla kunnon liikkeitä masuasukilta. Jotenkin olo olisi turvallisempi kun pikkuinen ilmoittelisi säännöllisesti olemassaolostaan. No, ei siihen enää kauan pitäisi mennä[:)]

Huomenia kaikille! [:)]

Kiitos Rila! Kyllä, oikein muistit, sovittiin mieheni kanssa että poikalapsen nimestä päättää enimmäkseen hän, ja nimeäisi silloin oman isänsä mukaan. Ja tyttölapsen ollessa kyseessä minä sitten saan enemmän vaikutusvaltaa [;)] En kyllä ottanut tätä vielä puheeksi vaan antaa ajan kypsytellä nimivalintaa varmemmaksi. Enkä aio mielivaltaisesti tehdä lapsesta sen nimistä että hänen isänsä puoleiset sukulaiset eivät edes pystyisi lausumaan sitä [:D] Toki mielessäni ON jo yksi nimi, oikein normaali ja perinteinen nimi jonka osaavat lausua minkä maalaiset tahansa. Ja jos saan luvan antaa 2 nimeä niin sitten päässee isän isänkin nimi mukaan, vaikkakin tytölle sopivaksi muunneltuna [;)]

Koska täällä on muutamia muitakin eläinhulluja odottajia niin taidan avata uuden topikin meidän heinäkuisten alle, jossa voidaan höpöttää eläinjuttujamme eikä viedä tässä keskustelua ihan täysin pois itse aiheesta.

Lisäys: Siirsin eläinjuttumme tästä ketjusta tuonne juuri luomaani eläinketjuun:
Kaikki foorumit >> [Odottajat] >> Lasketun ajan mukaan >> Laskettu aika heinäkuussa 2010 >> Heinäkuun eläimelliset odottajat
On nääs aikaa ja intoa tällaseen kun ulkona on NIIN huono keli [:D]

Jasmiini, onnea hurjan paljon, aivan ihana oli lukea ilouutisia!! <3 [:)]

minä kävin kahtomassa kaverin vauvaa.. ai että oli ihana pikkuinen! ei vielä edes viikkoa vanha.. rakastuin!! [:D]

minäki liityn eläimellisiin.. hieman repesin ku luin sen ketjun nimi.. siitä vois päätelllä jotain muutakin..... [;)][:D]

myöhään eilisiltana surffailin tuolla hattentatti-sivuilla (kiitos linkistä tolteekki![:)]) ja ajattelin kyllä tilata sen kotidoplerin. vaikka oon jo puolessa välissä mutta silti - voihan sitä käyttää tulevissa (toivottavasti) raskauksissa uudelleen tai vaikka myydä tutulle..
ja sen bola korun meinaan myös tilata. tiedä sitten onko mitään vaikutusta sillä mutta ajatus on niin kaunis ja koru myös että pakko tilata [:)]

flunssan piru mienaa iskeä. kurkku ollu monena päivänä kipeä ja päätä särkeny viikon.. yskiä ryhiny oon yli viikon. kuume ei vaan nouse.. tiedä sitten onko siitä sikainfluenssa piikistä jotain apua myös tavallisen kausi flunssan torjumisessa - tietääkö kukaan??

mulla masu kyllä pömpöttää mutta ei oo tullu sellasta "terävää kulmaa" masuun niinkuin pihlajaisella.. makkarakerho.. [:D]

issias on taas ihan paskana.. vali vali.. oon ottanu nyt sairaslomalla ihan iisisti enkä tehny oikeen mitään ylimäärästä niin silti vaivaa - ja kipeästi! [:@]

ajattelin tänään käydä ostamassa pikkuiselle jotain ihanaa.. en oo nimittäin ostanu vielä yhtikäs mitään.

ai niin, onko teillä muilla havaittavissa masussa vielä sitä tummaa viivaa? poikaviivaks ku sitä sanottii? mulla on tosi himmeenä näkyvissä se.. ja rinnoissa jo nyt raskausarpia.. ihan vaaleita ja sit muutama tummempi, vähän kuin repeämä.. ja joku mainitsi että on tullut rinnoista kirkasta eritetty-mulla on myös! luulen et ihan normaalia mut kyllähän tuo laittoi vähän naurattamaan.. [:D]

Moi!

Pari kertaa viikossa ehdin nykyään tätä palstaa lukemaan. Ajattelin kuitenkin päivittää tietoni lasketusta ajasta tuohon listalle. Eli mun laskettu aika on 23.7 ja rakenne ultra on samana päivänä kuin Sädetikku84 eli 5.3. Olen silloin raskausviikolla 20+1. Muutenkin mun oireet on ihan samankaltaisia kuin sädetikulla. [:)]

Super hajuaisti ja jatkuvaa yövessailua. Pahoinvointi on pikkuisen ruvennut helpottamaan, mutta ei se vielä ohi ole. Viime viikolla meinas tulla ruuat ylös kun kävin ruokakaupassa ja siellä leijui vahva grilliruuan haju. Ei auttanut muuta kuin juosta kaupasta ulos ja pitää nenästä kiinni että en tuntisi sitä hajua. Pahoinvointi on kyllä todella paha jos olen edes vähäsen nälkäinen...

Masu on jo ruvennut "nousemaan" ja ottamaan muotoaan. [:)] Enää en näytä vain turvenneelta makkaralta. Mitään viivaa ei ole näkyvillä. Raskausarvista sen verran että yritän rasvata kroppaani todella huolellisesti joka suihkun jälkeen että pysyis iho mahdollisimman elastisena. Käytän masuun ja rintoihin erikseen Weledan hoitoöljyä raskausarpia vastaan. Se on muuten ihanan kosteuttava ja tekee kuivan talvi ihon todella pehmeäksi. Ei myöskään sisällä mitään turhia lisäaineita jne. Suosittelen! [;)] Ei se ihan halpa ole, mutta se on tätä arjen luxusta... Jää nähtäväksi tuleeko niitä arpia silti...

Viime viikolla ostin vauvalle eka bodyt! Oli alennuksessa ja oli vain pakko ostaa... [:)] Mitään muuta en ole vielä hankkinut.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Noniin, lekuri soitti. Hitto tää on hankalaa aktiiviurheilijalle,en saa tehdä kuulema muuta ku kävellä niin kauan kun vuotoa on. No sitähän ei oo ollu vasta ku 17 viikkoa, että tuskin on ihan heti loppumassa.

Mä kun olin jo haaveillu että pääsisin salille ja saisin jotain sosiaalista elämää aikaseksi, salilla on suhteellisen helppo tutustua uusiin ihmisiin, uudella paikkakunnalla, mutta ei [&o]

Eihän tää elämä voi olla sitä että käyn töissä ja kaupassa ja tulen sitten kotiin tuijottamaan miestäni ja istun puhelimessa tai facebookissa tsättäämässä muualla asuvien ystävieni kanssa!

Miksi en tykännyt harrastaa käsitöitä tai tähtitiedettä tai jotain muuta mistä ei aiheudu ongelmia! [:'(]

Tästäpä sitten heräsikin ajatus että jos en ole ainoa Oululainen kenellä ei ole ystäviä ( [:D] ), niin olisiko paikallisilla nimimerkeillä kiinnostusta treffata vaikkapa porukalla jossain syöttölässä ( en tunne paikkoja, paitsi Amarillon ) ja tutustua? Itse oisin kyllä valmis melkeenpä mihin vaan! [:D]

Bixio

Takaisin