Jasmiinille onnea tulevasta tyttövauvasta ja hyvä että kaikki on hyvin [:)]
Satsun perheelle onnittelu suloisista kissavauvoista. Kissavauvat on NIIIN sulosia.
Nonnunen minäkin ajattelin, että jos silloin rakenneultrasa näkisi ihan vahingossa...[;)] Toisaalta ihanaa olisi tietää, mutta toisaalta sukupuolella ei ole väliä [:)]
Tolteekki mulla kanssa joku makkara on noussut ylös, ei kivaa. Mistä sinä sen korun (jonka nimen unohdin, vaikka äsken luin) tilasit/ostit?
Ihanaa lukea ulkomaan matkoista ja lomista.. nauttikaa auringosta, alpeista, lomasta [:)] Minä vaihdoin työpaikkaa keväällä ja niinpä menetin kesäloman ja talviloman. No, onneksi kesäloma+mammaloma näkyy jo horisontissa [:)] Sujuvasti luen jutut, mutta sitten kun alan kirjoittamaan, unohdan kuka mitäkin kirjoitti. Taitaa olla jotain dementtiaa [:D]
Tuohon lemmikkiklubiin tahtoo hän =) Meillä lattiat valtaa 9v saksanpaimenkoira. Hän rakastaa nukkumista vierashuoneen sängyssä ja on niiin kiltti höppänä. Sitten meiltä löytyy töpöhäntäinen rotikan näköinen kulkukoira. Hän on löytynyt pentuna roomasta hylättynä ja muutti meille n. 6-8kk ikäisenä (nyt ikää n. 3v). Hänen kanssaan harrastan vesipelastusta.. oikea sylivauva[:)] Ja nuorukaisena meillä touhuaa serbiasta tullut rottweiler narttu 4kk, joka ei ole vielä meidän oma vaan on sijoituksessa meillä. Siinä sitä touhua riittää, kun riennämme kevään ja kesän koirakoulusta toiseen ja pian tuon koiravauvan kanssa myös näyttelystä toiseen [:D] Pidän paljon eläimistä, mutta miehen allergian takia emme voi kissaa ottaa. Entisessä elämässä minulla oli vuohi, hevonen, kissa, kani, hamsteri, kilpikonna, koirat, papukaijat.. tosin ei kaikki yhtäaikaa [:)]
Nyt nuo koiruudet riittää vallanmainiosti <3
Mukavaa kevään odotusta (ja vauvan odotusta), ihanaa miten nuo päivät ovat jo pitempiä.