Mipu ja Tolteekki. Tuo vähäinen vuoto tai rusehtava tiputtelu on ihan ok tosiaan. Istukan paikka saattaa vaikuttaa, limakalvojen kuivuus ja ärsytys esim seksin jälkeen saattaa saada pientä vuotoa aikaan ja tämä on ihan normaalia. Toki ymmärrän, että se huolestuttaa eikä mukavaakaan ole. Itselläkin tiputteli aikoinaan muutaman päivän ajan, mutta nyt tämän uuden lasketun ajan valossa olivat tod. näk. valemenkat, jota sitäkin tapahtuu joissakin raskauksissa. Ja pari päivää sitten tuli tippa seksin jälkeen, mutta siinä se sitten olikin.
Wagana! Olipas ikävä kokemus. Ymmärrän tietysti tuon naisen rektion, mutta ei se kivalta tunnu, itse varsinkin jos on oikein innoissaan. Ehkä se oli hänelle vaan kaikella tapaa huono aika kuulla tuollaiset uutiset. Mutta muista, että sinulla on täysi syy iloita uutisistasi. Ja uskoisin että voittopuolisesti kaikki ovat iloisia teidän puolestanne, mikäli ei juuri jotain tämän tyyppistä syytä ole taustalla. Kuten Jasmiini jo totesikin. Ikävä, että sinullekin kävi samoin ja HKL.
Pihlajaisella on jo aivan ihana vauvamaha. Kyllä siitä selvästi huomaa, että vauva se siellä piilossa on. Itse olen ottanut yhden kuvan pari viikkoa sitten ja uuden otan sitten kun masu vähän tuosta kasvaa. Vielä ei kovinkaan pullota, mutta innolla odotan minäkin.
Sitten kurkkaus omaan napaan. Aina ei tule tälle palstalle kirjoiteltua, mutta hengessä ollaan mukana ja teidän juttjua käyn aina lukemassa. Täälläkin tulee aina niin paljon tekstiä, että on joskus vaikea pysyä kärryillä, että mitä kuuluu kenellekin. [:D] Mutta itselleni kuuluu oikein hyvää. Suurin väsymyskin tuntuisi jo kadonneen. Vessassa tulee edelleen käytyä joinakin öinä, muttei se mua herätä. Muutenkinhan mulla on ollut todella vähäisiä oireita jos edes oireiksi voi kutsua. Viime perjantaina käytiin toisessa neuvolassa ja 400g oli tullut painoa lisää. Siis hyvin on mennyt alkuraskaus. Sydänäänet löytyi heti ja komeasti sykki 160/min. Sokerirasituksesta ei ollut mitään puhetta, että sellaiseen tarvitsisi mennä. Mietiskelinkin tässä, että millä viikoilla teillä muilla on tuo sokerirasitus tuloillaan? Joku täällä muistaakseni aikaisemmin mainitsi, että se tehtäisiin nykyään kaikille vaikka olisikin normaalipainoinen ja normaalit ruokailutottumukset. Ja mainittakoon vielä, että ensimmäiset pikkuiset vaatteet olen jo minäkin hankkinut. Alet kun alkoi niin kaupassa löytyi sellainen todella ihana vihreä body jossa kuvioita enkä sitä voinut millään vastustaa. Valitsin siihen sitten sellaiset vihreät velour-housut ja kahdet parit pikkuriikkisiä sukkia. Omaa äitiä pitää vähän tuppuutella noitten hankintojen kanssa. Se olisi jo halunnut lähteä vaunuostoksille (haluaa maksaa) ja on jo yhden 7-osaisen setin hankkinut pikkuiselle. On ihan vain pikkasen vissiin hurahtanut mummi ekasta lapsenlapsestaan. [:D]