Jerica
Oman äänensä löytänyt
Muurahainen, Mä varasin äsken just varhaisultran yksityiselle, 1.11. joten viikkoja olis sillon.. öö.. 7+3 (päivälleen muuten sama, kun esikoisesta :D )
Juu mulla on kans sama laskettuaika kuin esikoisesta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muurahainen, Mä varasin äsken just varhaisultran yksityiselle, 1.11. joten viikkoja olis sillon.. öö.. 7+3 (päivälleen muuten sama, kun esikoisesta :D )
Ei ole mahdollista että olisit plussannu 2+5 kun hedelmöitys tapahtuu sillon 2+0. Joku siinä heittää. 3+ loppuviikosta on mahdollista jo plussata.
Mäki ilmoittaudun mukaan! Laskelmieni mykaan viikkoja on 6+6 ja la on 3.6. Niin ja kyseessä on ensimmäinen raskaus :) Eka neuvola on 1.11.
Mietin kuumeisesti tota varhaisultraa, kun tiistaina mulla tuli aamupissalla käydessä ihan kirkasta verta pönttöön :'( Vitsi mikä paniikki ja itku. Enempää ei kirkasta vuotoa ole tullut (pientä ruskeaa tuhrua vain), ja mitään kipuja ei ole ollut, mutta silti niin kova huoli, että onko kaikki ok Mitä te ootte mieltä? Neuvolan mukaan ei tarvitsisi huolestua, kun kipuja ei ole ja kun kirkas vuoto oli noin vähäistä.
Kannattaa varmaan sinne ultraan mennä oman mielenrauhan takia. Noilla viikoilla pitäisi jo löytyä sykekin. Mutta ilmeisen yleisiä ovat alkuraskauden vuodot, itselläkin on niitä ollut sekä esikoista odottaessa että nytkin. Toivottavasti kaikki on hyvin!Mäki ilmoittaudun mukaan! Laskelmieni mykaan viikkoja on 6+6 ja la on 3.6. Niin ja kyseessä on ensimmäinen raskaus :) Eka neuvola on 1.11.
Mietin kuumeisesti tota varhaisultraa, kun tiistaina mulla tuli aamupissalla käydessä ihan kirkasta verta pönttöön :'( Vitsi mikä paniikki ja itku. Enempää ei kirkasta vuotoa ole tullut (pientä ruskeaa tuhrua vain), ja mitään kipuja ei ole ollut, mutta silti niin kova huoli, että onko kaikki ok Mitä te ootte mieltä? Neuvolan mukaan ei tarvitsisi huolestua, kun kipuja ei ole ja kun kirkas vuoto oli noin vähäistä.