kesävauvat ❤

En paljoa ehtinyt tänne kirjoitella ja hiljenen nyt tämän osalta tällä kertaa. Meillä mentiin tänään kesken oikein rytinällä, kaksinkerroin tullu oltua tämä päivä ja tuota verta riittää ihan kiitettävästi.. Jo toinen km peräjälkeen ja nyt tuntuu että riittää hetkeksi mulle tämä touhu. :/
Tsemppiä muille ja pidän peukkuja, että teidän kaiffarit sais jatkaa matkassa mukana.:greet025:Heartred

En paljoa ehtinyt tänne kirjoitella ja hiljenen nyt tämän osalta tällä kertaa. Meillä mentiin tänään kesken oikein rytinällä, kaksinkerroin tullu oltua tämä päivä ja tuota verta riittää ihan kiitettävästi.. Jo toinen km peräjälkeen ja nyt tuntuu että riittää hetkeksi mulle tämä touhu. :/
Tsemppiä muille ja pidän peukkuja, että teidän kaiffarit sais jatkaa matkassa mukana.:greet025:Heartred

Voi ei. Jaksuja sinulle :Heartbigred:Heartbigred

Jaksamisia Hemppa ja osanotot :(

On. Mä olen niin peloissani,pelkään koko ajan keskenmenoa,kuitenkin niin tuoreessa muistissa kkm ja sydän vereslihalla. Luojan kiitos oireita on kiitettävästi, mutta sekään ei pelkoa kokonaan poista. Paniikissa odotan ensimmäistä neuvolakäyntiä 25. päivä.

Aika aikaisin kävit ultrassa, voi kai hyvinkin vielä käydä niin et kaikki onkin hyvin. Tsemppiä!

Joo niin kävin kun vikat menkat oli elokuun alussa niin piti tarkistaa ettei mennä jo viikkoa 9.

Joo niin kävin kun vikat menkat oli elokuun alussa niin piti tarkistaa ettei mennä jo viikkoa 9.

Mul on vähän sama kun viime tuhrusta laskettuna ois ollu maanantaina 6+2, mut ultra vastas 4+ ja lääkäri vaikutti olevan km kannalla. Kävin otattaas hcg:n ja se oli noussu viime torstain 298 -> 933 ja nyt sitte vaan odotellaan 24.10 tulevaa kontr. uä.

Kävin tänään mahdollisen keskenmenon vuoksi gynenpolilla ultrassa. Viikon on päivittäin tullut rusehtavaa vuotoa ja viime yön aikana vuoto lisääntyi huomattavasti, edelleen on ruskeaa. Alavatsa kipuja on ollut päivittäin. Soittelin aamulla neuvolaan, josta lähettivät päivystyksen kautta gynenpolille. Ruskeaa vuotoa tulee kuulemma kohtalaisesti. Ultrassakaan ei saatu varmuutta että mikä tilanne. Sen lääkäri osasi kertoa, että kaksoisraskaus olisi kysymyksessä, toinen näkyy selkeästi ja toinen vähän huonommin. Sykettä ei löytynyt vielä kummastakaan vaikka laskennallisesti viikkoja pitäisi olla 6+0, mutta vielä hyvin pieni kokoiset oli maha-asukit. Mahdollisuutena on että olisi alkava keskemeno kyseessä joko toisen tai molempien osalta. Nyt kahden viikon päästä kontrolli ja mikäli ei muutosta mitoissa eikä tuolloinkaan syke löydy, todetaan keskeytyneeksi.
No nyt sitten odotellaan, vielä aika rauhallisin mielin, kun jotain tälläistä epäilinkin tapahtuvan.

Työelämässä olevat; kuinka pitkään meinaatte pitää raskauden omana tietonanne ja koska tieto lähimmille työkavereille ja koskas esimiehelle?

Tänään lounaalla niin monta kertaa jo meinasin sanoa, mutta jätin sitten kuitenkin sanomatta..:D

Aza, toivotaan parasta! Tsemppiä odotteluun.

Ajattelin kertoa esimiehelle ensi viikon lopulla, mikäli keskiviikon varhaisultrassa on kaikki kunnossa. Muulle tiimille sitten nt-ultran jälkeen ja loput saa huomata sitten omia aikojaan. Luulenpa, että tämä ei pysy kauaa salassa, maha on pyöristynyt jo nyt niin paljon... kun edes tämän ekan kolmanneksen yli saisi piiloteltua.

Työelämässä olevat; kuinka pitkään meinaatte pitää raskauden omana tietonanne ja koska tieto lähimmille työkavereille ja koskas esimiehelle?

Tänään lounaalla niin monta kertaa jo meinasin sanoa, mutta jätin sitten kuitenkin sanomatta..:D

Itse ajattelin kertoa vasta ekan ultran jälkeen eli varmaan joskus marras-joulukuun vaihteessa. Järjestys niin, että ensin tieto esimiehelle ja sitten lähimmille työkavereille. Oikeastaan luulen, että kerron vaan yhdelle lähimmälle työkaverille ja muut huomaa sitten aikanaan ;)

Meinas kyllä lipsahtaa jo tällä viikolla kun työkaverin kanssa tuli lapset puheeksi ja hän vitsaillen kysyi että oonko raskaana... Oli todella vaikea sanoa että "en tietääkseni" kun kuitenkin olen valehtelua vastaan. Mutta en vaan halunnut vielä sanoa mitään... on kuitenkin niin suuri riski että jotain menee pieleen, niin en halua olla myöskään selittelemässä että miksi ei tulekaan vauvaa.

Lähipiirissäkin raskaudesta tietää mun miehen lisäksi vasta oma äiti ja pari hyvää ystävää.

Heippa! Täällä huhuilee 2 -vuotiaan tytön äiti joka on nyt viikoilla 4+4. Just soittelin lääkäriin pahoinvoinnista ja tossa kahden jälkeen pitääkin mennä näyttäytymään tarviiko tippaa jo. Ensimmäisessä raskaudessa oksensin yhden kerran, joten tämä on todella outoa :-D La olis 18.6. Ja ensimmäinen neuvola 9.11.

Ihän vitsaillen kysyi että oonko raskaana...
Olin eilen täysin samassa tilanteessa
"ootko sä raskaana?"
"ööh.. jaa miten niin.."
"nokun käytät nykyään teessä sokeria etkä hermesetasta"
selitin muutoksen vaan terveellisyys aspektilla ja sillä, kuinka yritän päästä vähentämään maketusaineita ja sokereita ylipäätää.. Tiedä sitten että menikö läpi :D

Takaisin