kesävauvat ❤

Kannattaa jättää sanomatta, jos voi :) sillä irtoaa kattava vakuutus

Jos tekee näin ja se selviää myöhemmin siitä seuraa ongelmia. Vakuutuksen ottaessasi allekirjoitat paperin jossa vannot ettet ole salannut mitään ja antamasi tiedot ovat oikein.

En muista mainitsinko siinä mutta kyllähän tuo sen tietää kun tosiaan miehen setä on

Hei :)
Varovaisesti liityn tänne mukaan, sain ylläriplussan viime viikolla, neuvolan mukaan nyt ois 5+5 ja laskettu aika 6.7. Mulla oli pienenpientä tuhrua ihan kierron mukaan, en ollut edes miettinyt että tästä kierrosta olisi voinut tärpätä. Oireet vain iski niin voimakkaina että testin tein ja ilo kyllä niin selvä + kuin olla voi! Huhtikuussa takana kkm,sen jälkeen yritystä kertyi 6 kiertoa. Hirvittävä pelko jäytää mieltä, pelottaa. Kunpa tällä kertaa kaikki päättyisi hyvin. Ensimmäinen neuvola on varattuna 25.10, toivon että saan sieltä ultra-ajan,jossa vielä varmistettaisiin raskaudenkesto <3

Jos tekee näin ja se selviää myöhemmin siitä seuraa ongelmia. Vakuutuksen ottaessasi allekirjoitat paperin jossa vannot ettet ole salannut mitään ja antamasi tiedot ovat oikein.

Ei tule. Kokemusta on.

Kaikille jotka tykkää lukea, suosittelen raskausajalle Inga Röning: Hippiäinen. Suomalainen ja niin hauska että viimeksi tyrskähtelin samalla lailla juoppohullun päiväkirjaa lukiessa ( sitä ekaa) :grin
Ja jatkona vauvan synnyttyä Unisammakko samalta kirjailijalta, suosittelen!

Mäkin varovaisesti liityn keskusteluun plussattuani eilen. Toinen lapsi toivottavasti saadaan kesäkuussa, esikoinen täyttää kohta kaksi.

Mulla on paha aavistus tästä raskaudesta :( soitin varhaisultraan aikaa eivät suostuneet antamaan aikaa ollenkaan vielä :( Verikokeisiin pitää mennä ensin :( että mua itkettää.

Hoitaja sanoi kun kysyin.. Ettei tämä reisien kramppaaminen ole normaalia ja voi enteillä keskenmenoa.. Asiaa jota en todellakaan halua kuulla. Yksityiselle soitin.

Hei, ajattelin nyt ilmoittautua ja esittäytyä tähän ketjuun, vaikka pariin ketjuun jo ehdinkin kommentoida. :)
Eli plussan saimme viime viikolla ja odottelemme 4. lasta. "Nyt olen fiksumpi, ei turhia pelkoja ja murheita" ajattelin ensimmäisenä, mutta niin vaan ne samat ajatukset hiipii mieleen kuin muillakin kerroilla, joskaan ei välttämättä ihan yhtä vahvoina. Kaikki aikaisemmat raskaudet on menneet hyvin eikä minulla ole kokemusta keskenmenoista. Kaikki raskaudet on myös alkaneet helposti ja tämäkin jopa pienenä yllätyksenä, vaikka ei missään nimessä vahingossa. Vaikka (ja toisaalta siksi koska) kaikki on aikaisemmin mennyt hyvin, niin mielessä on ajatus että voiko kaikki vielä edelleenkin mennä hyvin.. voiko tämänkin raskaus onnistua... Laskettu aika on kuta kuinkin 11.6. ja nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin.

Muokattu viimeksi:
Eetuha: oletko liikkunut normaalia enemmän tai kantanut jotain painavampaa?
Toivottavasti kaikki menee hyvin. ❤️

Ihan normaalia arkea. Nuorin poika on marraskuussa 2v. Et sitä tossa kannan välillä. Koirien kanssa ulkona.

Noniin vihdoin pääsen päivittämään tilanteen!

Kävin tänään siellä varhaisultrassa pitkänpitkän viikon jälkeen. Käynti meni vähän huumorin puolelle mun mielialavaihteluiden takia..

Meillä on tuolla neuvolassa hirmu huonot laitteet, jonka vuoksi lääkäri ei aluksi nähnyt mitään. Lääkäri ilmoitti käyvänsä tietokoneella ja ojensi sisälläni olevan ultrauskepin poikaystävälleni pidettäväksi. Minä tietenkin hyvän tilannetajun omaavana purskahdin jäätävään kaikuvaan nauruun, joka takuuvarmasti kaikui muihinkin huoneisiin. Lääkäri naureskeli poikaystäväni kanssa mun kovaääniselle naurulle ja kääntyi vielä katsomaan ultraa, jolloin alkio ja sydämenlyönnit ilmestyivät näytölle.❤ Tämä tietenkin taas johti siihen, että purskahdin itkuun ja siitä ei sitten tullut loppua.

Lääkärillä ja poikaystävällä oli kiva seurata vierestä mielialamuutoksia ja tulen takuuvarmasti kuulemaan käynnistä loppuikäni.. Mutta kaikki siis hyvin ja LA näillä näkymin 1.6.2017 ❤

On muuten ihan hirveitä nää mielialat täälläkin! Miespolo, mä ärhentelen sille ihan joka pikkuasiasta ja sit se kattoo huuli pyöreenä et häh. Ja tajuam hetken päästä itekin et nyt se oli tirppanen joka puhui mun suulla, ei minä

Hei, olen uusi täällä enkä osannut edes puhelimella vaihtaa nimimerkkiä [emoji20]...

Mutta mutta...
Plussa tuli 1.10. Ja tänään aamulla digitaalinen näytti 3+ kun viime pe näytti vielä 2-3.

Vähän pelottaa kun kävin neuvolalla ultrassa maanantaina ja lääkäri sanoi että voi olla että on elinkelvoton alkio tai sitten vain vielä niin pieni ettei mitään näy. No laskujen mukaan saattaa olla pieni joten en haluaisi panikoida - mutta...

Meillä on siis kolme lasta ja tämä olisi 4. La kutakuinkin 11.6. Kun ovulaatiosta laskee (se täsmäisi muutenkin). Takana kkm esikoisen ja tokan välissä ja ku tokan ja kolmannen välissä.

Oireita löytyy jos jonkinlaista ja pahimpina varmaan väsymys ja pahoin vointi. Useampana päivänä pitänyt jo käydä oksentamassa.

Täälläkin mielialat herkillä. Kaikki tunteet tosi pinnassa ja voimakkaita, reaktiota suuntaan ja toiseen lentää nanosekunnissa, niin ilo, suru kuin kiukku. Mies ollu välillä kans helisemässä, kiukun kanssa varsinkin. Eipä tää itellekään aina ihan helppoo oo :D

Tää kans varovasti jättää jo jälkeään tänne. Torstaina digi näytti raskaana 1-2, katsotaan miten likan käy. :) Odotan vielä lääkärin hyväksynnän testitulokselleni. Olimme siis hedelmöityshoidoissa ja sieltä annettiin testipäiväksi 13.10, enhän mä niin pitkään jaksanut odottaa. :)

Muurahainen ja pikkuinen 3+5

Kiva että muutkin ovat malttamattomia. Meillä testipäivä 14.10 ja muutama niitä on jo kulunut :)

Hei, olen uusi täällä enkä osannut edes puhelimella vaihtaa nimimerkkiä [emoji20]...

Mutta mutta...
Plussa tuli 1.10. Ja tänään aamulla digitaalinen näytti 3+ kun viime pe näytti vielä 2-3.

Vähän pelottaa kun kävin neuvolalla ultrassa maanantaina ja lääkäri sanoi että voi olla että on elinkelvoton alkio tai sitten vain vielä niin pieni ettei mitään näy. No laskujen mukaan saattaa olla pieni joten en haluaisi panikoida - mutta...

Meillä on siis kolme lasta ja tämä olisi 4. La kutakuinkin 11.6. Kun ovulaatiosta laskee (se täsmäisi muutenkin). Takana kkm esikoisen ja tokan välissä ja ku tokan ja kolmannen välissä.

Oireita löytyy jos jonkinlaista ja pahimpina varmaan väsymys ja pahoin vointi. Useampana päivänä pitänyt jo käydä oksentamassa.

Aika aikaisin kävit ultrassa, voi kai hyvinkin vielä käydä niin et kaikki onkin hyvin. Tsemppiä!

Voi taivas oon kiukkuinen... Tiedostan sen itsekkin ettei hermo pidä yhtään :mad:

Takaisin