Kida, meillä ihan sama, edellinen raskaus ja synnytys meni täysin moitteettomasti, ja poika on ollut helppo kuin mikä tähän saakka. Nyt tosin unirytmit heittää häränpyllyä, mutta ehkä hiljalleen alkaa jo rauhoittua =) koko ajan oon sanonu, että se seuraava lapsi on sit se koliikkivauva eikä nuku ekaan 3kk ollenkaan...
Kesämasu, ihan eppaa että noin pääsit ultraan piipahtaan ;-D mutta ihanaa että siellä oli kaikki hyvin!! Juhannusvauvaa meillekin odotellaan =)
Tarunen, tsemppiä päiviin! Toivottavasti olo alkaa siitä hiljalleen helpottaa =) en osaa edes kuvitella tuota olotilaa, mutta uskon että on älyttömän rankaa, varsinkin kun esikoisen kanssa pitäis jaksaa touhuta =S
Pitu86, tuttu tunne tuo *heh* nyt mulla on sentään himpan verran helpottanut tuo turvotus, mutta iltaisin näytän kans kyllä kovasti raskaalta! Varsinkin syömisen jälkeen turvottaa aina ihan kamalasti =/ töissä saa lounaan jälkeen vetää oikein mahaa sisään ettei pömpötä! Mäkin oon päättänyt etten kiellä jos joku kysyy, kukaan ei vielä ole kysynyt suoraan, vaikka meidän äidiltä sitä kyllä vähän odottelen =)
).( varasin juuri ajan ultraan 30.11.
labravastaukset ei oo kyllä sillon vielä ehtiny tulla, mutta viimeksikin sain riskilaskennan tulokset sitten postitse jälkikäteen kun jouduin käymään vielä uudelleen verikokeissa. Oisin varannut ajan perjantaille, mutta oli vaan aamupäiväaikoja jäljellä? Olisin kuvitellut että näin ajoissa löytyis vielä aikoja paremmin =/ täytyy vielä kysellä mieheltä, eikö se pääsis töistä piipahtaa tampereella sinne ultraan ja palaan sitten takaisin. Perjantaina olis viikkoja jo 11+3, pelkään että tollon 30.pv. on liian varhaista kun on neuvolan mukaan viikkoja 11+1 =/ toisaalta sitten taas, jos se on liian varhaista, niin kaipa ne vaan varaa meille uuden ultra-ajan, neuvolan ohjeen mukaanhan toi on kuitenkin siinä aikahaarukassa kun ultran voi tehdä!