Ihania ultrauutisia :) Toivottavasti voin itse tulla kertomaan reilu viikon päästä vähintään yhtä hyviä :)
Meillä poitsu voi jo paremmin, eilen vielä yskitti illalla niin paljon, että tuli ihan oksu, mutta tänään on ollut taas jo helpompi päivä. Päiväkodissakin puhuivat, että siellä on kaikki, niin hoitajat kuin lapsetkin, aivan kauheessa yskässä :/ Mieheenkin tuntui toi flunssa tarttuneen ja mullakin tuntuu kurkku vähän karheelta. Tai sit se johtuu vaan tästä jatkuvasta oksentelusta. Tänään taas mennyt päivä vessassa ja alas on jäänyt ainoastaan aamupala. Mutta en valita, tätähän (ei siis pahoinvointia) me molemmat haluttiin ja kaikilla ei ole siihen mahdollisuutta. Muutkin oireet on alkanu tehä kampäkkiä, masussa nipistelee välillä kovastikin ja tissejä kutittaa niin, että töissä meinasin tulla hulluksi kun en päässyt raapimaan! Ja noi finnit... Naamaan ei ole onneksi tullut, mutta ei ne kovin miellyttäviä oo peffassakaan. Etenkään tossa alkkarirajalla. Mutta edelleenkään en valita. Jos hyvä tuuri käy niin pääsen saikulle tän pahoinvoinnin takia ja sit saisin nukkua <3
Meillä on tuota ikäeroa tulossa n. 2v4kk ja mun mielestä se on aika sopivasti, olis saanu olla vieläkin isompi. Mulla varmaan pinna palais aika nopeesti jos olis vaan reilu vuoden ikäero. Tai siis jos ajattelis, että tässä olis nyt muutaman kuukauden ikänen vauva. Olis aika rumbaa, mutta selviihän ne ihmiset kaksosten ja jopa kolmosten kanssa :) Tuukan kummitäti ja -setä sai just toisen muksun, ja heille tuli lasten ikäeroksi vajaa 1v1kk. Hatunnosto heille! Kaikki ne, jotka tekee lapset noinkin pienellä ikäerolla ansaitsee musta jonkin mitalin :D