Puntsi, jaksamisia ja toivottavasti uusi raskaus yllättäisi pikaisesti.
Tirri, jaksuja myös ja toivottavasti siellä alkais uni maistua. Meillä Leevi 1v (7.12) nukkuu ihanasti koko yön aina läpi. Tosin se nukkuu isän ja äitin viekussa ja siel aina kiekkaa ja ettii äitiä tai isää, mut saadaan onneki nukkua tauotta, kun ei tarvi nousta häntä katsoon välillä. Meinasin aluksi pistää pinnasänkyyn, mut enhän minä malttanu. Leevi nousi seisomaan ja itki äiti, äiti, äiti, niin pakkohan mun oli pikkuinen viereeni ottaa. Sitten hän pistää pään äitin tyynylle ja nukahtaa siihen. Ei tämä sydän anna periksi laittaa pinnariin, kun toiselle on niin tärkeää, että saa olla äitin lähellä.
Mamma 1/11 sitä dopplerin ostamista kannattaa harkita, kun siitä on oltu niin montaa mieltä. Sanotaan, ettei saisi liikaa käyttää, että vauva saisi rauhassa olla ja kasvaa... Tiedä noista sitten :)
Täällä on onneksi olot parantuneet. Huonovointisuutta on enää vain sellaista yleistä ällötystä. Onneksi!! Pikkuinen kasvaa ja olen ihan onnessani koko ajan. Ihanaa, kun saadaan toinen pikkuinen taloon <3
Nyt viikonloppu vietetään 1v synttäreitä ja Leevi on aivan innoissaan. Ihanaa, kun paljon kavereita käymässä ja hurjan ihania lahjoja Leevi on saanut. Mm. kävelykärryn, josta pikkuinen tykkää kovasti. Pääsee itse menemään <3