Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kerro sitten oliko huuto.netin kamat hyviä. Mun eka ostos oli aika pettymys. Ostin kahdet farkut, joista toiset on liian suuret (saattavat kyllä mennä myöhemmin, varsinkin jos turpoan) ja toiset liian pienet. Yksi puolhame taas on ollut tosi hyvä. Ja lisää on vielä paljon tulossa... Katsoin just tänään et mulla on 27:ssä kohteessa huuto käynnissä!
ALKUPERÄINEN: äitipuoli
Huomenia,
Huutonetin vaatteet istuivat kuin hansikas[:)]. Tosi hyvä tuuri - sieltä tuli farkut, mustat suorat housut, 3 toppia, huppari ja uusi äippäuikkari (jossa vielä reilusti kasvuvaraa).
Olin eilen saikulla ja nytkin todnäk vain pyörähdän töissä ja lähden työterveyden kautta kotia. Ilmeisesti remppa- ja muuttorulianssin jälkeen stressi alkaa laueta ja oon ihan rikki. Huimaa ja heikottaa, ei meinaa jaksaa istua. Saa nähdä, mitä lekuri tai hoitsu sanoo.
Eilen kävi kaksosia odottava ystäväpariskunta käymässä ja voi vide, mikä maha! Oiskohan viikko 25 menossa ja on yhtä iso kuin monilla viimesillään olevilla (siis yksösiä odottavilla). Kauhulla voin vaan kuvitella, minkä kokoinen on tulossa... Oma kumpu näytti melko säälittävältä sen rinnalla[:D]. Koosta puheen olleen - melkoinen pömppä oli tuossa kuvassa näytillä! Saisinkohan omani tänään tänne eetteriin?!