No niin, meillä toinen neuvola takana ja viikkoja jo huimat 15+4! Sydänäänet kuulsoti ihan höyryveturilta että eiköhän kaikki ole ihan hyvin vaikka viikko sitten pelättiinkin pahinta. Ja maha alkaa olla jo aika iso... En ymmärrä että miten te muut saatte sitä vielä piiloteltua kun mulla jo miespuolisetkin asiakkaat alkaa kattella vatsaa ja onnitella. Painoa ei ollut tullut alun kahden kilon jälkeen lisää kuin 1, joten mua oikeen kehuttiin neuvolassa! Vaikka en mikään ihan keijukainen oo ennen raskauttakaan ollut. Joten en todellakaan ymmärrä sitä mitä Minnis sulle oli sanottu koska lähes samaa koko luokkaa ollaan, minä hieman turpeampi mutten montaa kiloa. Miehelle tullutkin sitten hiukan enemmän lisää noita kiloja tässä samassa ajassa...
Äitipuoli: Rutkula on ihan hyvä työnimi [:D] Meillä tämä on niinkin vauvamaista kun pötkö. Olin sitä mieltä pitkään ettei tätä voi pötköksi sanoa, mutta mies vaan jatko sitä niin pitkään ettei sitä nyt enää voi sitten muuttaa. Eli pötkö tulossa.
Mutta nyt viikonlopun viettoon, josko sais hiukan joulua laitettuks kotona kun vointikin on tän viikon ollut jo jopa kohtalaisen hyvä! Herätessä yökkäilyä mutta sitten koko loppupäivänä ei juuri mitään. Oon ittekkin aina välillä ihan huolissani kun mitään ei tunnu missään. Mutta ainakin keskiviikkona kaikki oli hyvin!
Äitipuoli: Rutkula on ihan hyvä työnimi [:D] Meillä tämä on niinkin vauvamaista kun pötkö. Olin sitä mieltä pitkään ettei tätä voi pötköksi sanoa, mutta mies vaan jatko sitä niin pitkään ettei sitä nyt enää voi sitten muuttaa. Eli pötkö tulossa.
Mutta nyt viikonlopun viettoon, josko sais hiukan joulua laitettuks kotona kun vointikin on tän viikon ollut jo jopa kohtalaisen hyvä! Herätessä yökkäilyä mutta sitten koko loppupäivänä ei juuri mitään. Oon ittekkin aina välillä ihan huolissani kun mitään ei tunnu missään. Mutta ainakin keskiviikkona kaikki oli hyvin!