Meillä myös mies hoitaa lasta tosi paljon, varsinkin iltaisin ja viikonloppuna en tahdo saada poikaa itelle vaikka tahtoisin. Ja minä kun en imetä, vaan poika syö korviketta, niin meillä on aina pe-la-yö Isiyö, jolloin mun ei tarvii herätä lainkaan [:)]
Viikolla mä tietty hoidan yöt, kun mies on töissä..
Seksiäkään meillä ei vongata, mies ymmärtää hyvin, tuttavapiirissä läheinen ihminen, joka avoimesti kertonut tosi pitkästä ajasta synnytyksen jälkeen, jolloin ei seksi onnistunut/maistunut. Ja mies kävi neuvolan isäryhmässä raskausaikana, siellä oli luennoimassa neljän lapsen isä, joka oli pojille sanonut, että noin vuosi menee, että seksuaalielämä palaa täysin normaaliksi... Kyllä me kaikenlaista touhutaan, pussaillaan ja paijaillaan, mutta mun libido on hautautunut ihrakasaan... Kyllä tää tästä, ajan kanssa. [:)]
Idaho, tsemppiä sulle, koitahan saada miehesi ymmärtämään, että kovaa työtä se on vauvankin hoito, vaikka kuinka rakas vauva onkin. Ei sunkaan pidä olla töissä 24/7, ei siinä ihminen jaksa.
Meillä Mio nukahtaa mihin sattuu, ja henkilökohtaisesti en usko, että alle puolivuotiaan, tai alle yksivuotiaankaan, nukahtamistavat ilman vuosien vahvistamista jäisivät päälle [:)] Mio nukahtaa usein syliin, yleensä mun kainaloon. Joskus vaunuihin, joskus sitteriin, joskus sohvalle, saattaapi nukahtaa turvakaukaloonkin, ja herää vain sekunniksi sänkyyn siirrettäessä. Yleensä nukahtaa seurassa, toisinaan ihan yksinään. Valoja täytyy yöunille käydessä laittaa pienemmäksi, ääniä ei. Ja me tosiaan nukutaan yleensä yötkin niin, että Mio on mun kainalossa. Laitetaan selälleen keskelle sänkyä nukkumaan, mutta siitä sitten könyää muhun kiinni. Mua jännittää, että miten osaan nukkua sitten, kun siirretään vauva omaan sänkyyn nukkumaan, mä en sitten varmaan osaa nukkua enää ollenkaan. [:D]
Ja sitä mä ihmettelen, että kun monet sanoo, että "jää tekemättä se toinen, kun vauva nukkuu teidän sängyssä"... Anteeksi, mutta mihin me siinä touhussa sänkyä tarvitaan? [;)] Ei ole muuten Miokaan alkuaan siinä sängyssä saanut... [:D]