Suhwi
Näppärä viestien naputtelija
Kyllä on tän ketjun nimi kyllä osuva! :) Voi rähmä tätä kuumuutta.. 
En tiiä johtuuko tästä helteestä vai mistä mut harjotussupistukset on ottanut kunnon spurtin täs viikon aikana. Joka ilta on pötsi ihan pinkeenä ehkä n. 10-15 min kerrallaan ja useamman kerran illan aikana..Alkaa vähä jo ahistaa ku tuntuu ettei saa kunnolla hengitettyä ku oikein kovettuu.. :/ Mut jospa se tarkottas sitä, että alkaa elimistö ja tyty valmistautua ulostuloon pikkuhiljaa.. :)
Mie oon jotenki ymmärtäny, että se on hyvä vaan jos vauva hikkailee paljon mahassa. Sehän tarkottaa, että se tekee ahkerasti hengitysharjotuksia ja pallealihas vahvistuu. :) Joten, en ite oo ainakaan mitenkään huolissani ollu meijän tytön hikkakohtauksista.. :)
En tiiä johtuuko tästä helteestä vai mistä mut harjotussupistukset on ottanut kunnon spurtin täs viikon aikana. Joka ilta on pötsi ihan pinkeenä ehkä n. 10-15 min kerrallaan ja useamman kerran illan aikana..Alkaa vähä jo ahistaa ku tuntuu ettei saa kunnolla hengitettyä ku oikein kovettuu.. :/ Mut jospa se tarkottas sitä, että alkaa elimistö ja tyty valmistautua ulostuloon pikkuhiljaa.. :)
Mie oon jotenki ymmärtäny, että se on hyvä vaan jos vauva hikkailee paljon mahassa. Sehän tarkottaa, että se tekee ahkerasti hengitysharjotuksia ja pallealihas vahvistuu. :) Joten, en ite oo ainakaan mitenkään huolissani ollu meijän tytön hikkakohtauksista.. :)
ihan raivoissani täällä niin pienistä jutuista että toi mies kohta heittää mut pihalle...(toivottavasti ei sentään) otan kaikesta nokkiini ja henkilökohtaisesti, loukkaannun ja alan kiukuta...jos tää tilanne olis toisin päin ni en mä kattelis tällästä käytöstä!! joka asia on huonosti ja pakko purkaa tohon "vastapeluriin"....auttakee...joko kaikilla muilla on tasottunut nää mood swingit??!! 

Nyt kun saatiin esikoinen mummolaan muutamaks päiväks, niin alko aamukin aivan erinlailla kahden kesken sängyssä 

Kyllä jos vaihdevuodet on samanlaista aikaa ku tää elo ja olo on tällä hetkellä nii jumaleissön! Esim.sohvalla istuessa tyty alottaa mylläyksen mahassa ja hetken päästä multa valuu hiki joka sopukasta..Voiko tuo vauveli kehittää niin paljon lämpöö liikkuessaan, että se aiheuttais nää aallot?? 

...saas nähä miten meikäläisen käy....
Kävin aamusella puistojoogassa ja sepä oli pitkästä aikaa vallan nastaa hommaa. Itse tunti ei ole varsinaisesti äiteysjoogaa, mutta tutun ohjaajan kanssa on helppo toimia, kun se aina infoaa miten jotkut liikkeet voi tehdä, kun on tää puskuri tiellä.