Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
en ees jaksa selittää koko kuvioo (ja muokkasin sen kirjotuksenikin tästä nyt pois kun tää näkyy kuitenkin ulkopuolisillekkin) ARGH! sitten vielä mua väsyttää koko ajan kun hemoglobiini on tod.näk tippunu entisestään enkä mä enää jaksa 
sympatiat täältä...mä oon ollut kovin kiukkunen koko raskauden varmaan....ja ku tuntuu että kaikki laittaa kapulaa rattaisiin ihan niin ku ne innostus siitä ku huomaa että toinen on ihan raivosta punanen ja tippa linssissä puree hammasta??!! Me otettiin kaverin kanssa muutama masu kuva tänään ja "pääsin pois kotoo" hetkeksi siis oleen vaan ihan itekseni joka teki kyl päälle tosi hyvää <3 ja nyt joteski pitkästä aikaa hyvä mieli :D
Eikö anoppis vois sit tulla aamusta sinne teille vahtimaan eskoista? Vai onko se totaalisen poissuljettu vaihtoehto?
Muuten sais kölliä ihan rauhassa tuol pötsissä..
Matkaa synnärille ku on melkei tunnin ajomatka, ni eiköhän tää sit oo jo tukka näkyvissä ku alkaa oikeesti kipeet ja jatkuvat supparit. 
muuta ku sitä hiivatin jomotusta, minkä en kyllä usko edistävän yhtään mitään!
Mutta noh..jos yrittää aatella positiivisesti, nii meidän pirpanat on ainaski ns.kypsiä (jos on mammatki) sit siinä vaiheessa ku he päättävät ulkoistaa ihtesä mahoista... 

Viime yö oli kyl erilainen ku aiemmat, heräilin pitkin aamuyötä selkä-/mahajomotukseen, mut tuskinpa niilläkään taas mitään merkitystä oli yhtään mihinkään. Mun puolesta sais masukki kyllä majailla masussa vielä jos hauais, JOS tää mun oma olo olis ees jollain tapaa siedettävä/nautittava mut kun ei. Mutta, sanoo "vanha kansa" mitä tahansa, ainakaa saunomisella ei oo mitään merkitystä asioiden vauhdittamiseen; nimim. 3 päivän sisällä saunonu ainakin 3 tuntia....