!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

Finally Pörtsä! Tsemppiä :)!!

Ja SeEnsimmäinen, en todellakaan ole synnyttämässä :shifty: Oon varmaan tällä mun aikaisella la:lla (1.7.) viimeisten joukossa... Saldo vaan vähissä, ni en oo käyny niin paljoo kattelemassa :p Mieheltäkin netti kännykässä loppu ni se pitää mulle enemmän seuraa, Haha :)

Äippäpolille matkalla. Takana uneton yö kun ei oikein tiedä mitä odottaa. Mies lohdutti että vaikka kotiin laittaisivatkin vielä, niin ainakin tiedetään missä mennään. Minä haluan vaan tän muksun maailmaan täältä..

Tsempit täältäkin!
Oisko tää nyt tänne vai neuvolakuulumisiin, no kuuma linja on kuuma linja, eli
eilen rv 39+0 sairaalan kontrolliultrasta sai kotiutua ihan hyvillä mielin. Alkuperäinen rv:n 40+0 painoarvio oli semmoinen että hirvitti vauvan tämänhetkinen paino. Onneksi se oli mennyt yläkanttiin ja totesi babyn olevan siro ja hyvänpainoinen (toki ultran painoarvio on vaan arvio mut eniveis..). Oon melko lyhyt (n.163cm) ja sirorakenteinen, mutta totesi että eiköhän ole ihan hyvät edellytykset alatiesynnytykseen jos vaan tarjonta sopiva. Vauvan pää on jo tosi alhaalla, kohdunsuu pehmeä, sormelle auki ja kohdunkaulaa jäljellä sentti. Milloin vain voi lähiaikoina tosiaan tapahtua! Aivojen rakenteen mitta myös edelleenkin normaali eli ei hätää siitäkään.

Eilen illalla taas jomotuksia/juilimista/kovotuksia, yö oli taas tosi levoton vaikkei kipeä olo ollutkaan. Nyt tullut tosi niukkaa vaal.ruskeaa vuotoa eilisen iltapv-tän aamun aikana, kypsyykö kohdunkaula? Ei ole kirkkaan pun.verta kuitenkaan.

ihanaa saada nukuttua.. 1:30-10:30 !!!! ihan kummallista vaikka heräsin 5kertaa vessaan niin sain unta aika helposti.. tällä viikolla oon nukkunu niin huonosti.. parin kolmen tunnin unia vaa ::/ ja supistellu kolmena iltana/yönä , nyt taas jaksaa eteepäin :)

Oon lukenu helmimeri, että useat on nukkunu erityisen hyvin juuri synnytystä edeltävän yönä :) :)

38+3 on viikkoja. Kaikki paikat visusti kiinni joten tässä saattaa tovi kestää... Lääkäri oli sitä mieltä ettei anneta isommaksi kasvaa varsinkin kun on ensimmäinen kyseessä.

Pk-seutulaiset, kannattaa pitää jalat ristissä jonkin aikaa: sekä Kättärillä että Jorvissa on kuulemma täyttä, hirmuinen ruuhka just nyt. Kiireiset heinäkuiset kai vähän etuilee :D

Kiitos tiedosta, kerron pikkutyypille että odottelee ihan rauhassa :) Tosin saattaa kai koko heinäkuu olla aika ruuhkaista?

Musta tuntuu että mä en oo ikinä nähny yhtä paljon pallomahoja ku tänä kesänä! Toki varmasti kiinnitän enemmän huomiota kun itekki on paksuna.. :P jopa vastapään naapuri on kasvattanu pallomahan! :D

OYS:ssa kätilö sanoi, että heinäkuu on vuoden kiireisin kuukausi ja synnyttäjiä eniten. Silloin on varmaan paras unohtaa liian vaativat pyynnöt, kuten "pakko päästä ammeeseen jne.", vaan otettava vastaan kiitollisena mitä on tarjolla.

Kaksillakin tais olla heinäkuussa 72 laskettua synnytystä. Eli siinä kun miettii että kun on 4 salia ja just minun tuurilla on täyttä sillon ku minun pitää mennä sinne ;)

Takaisin