Laitetaanpa hieman omia kuulumisia pitkästä aikaa. Kävin neuvolassa tuossa keskiviikkona ja siellä oli kaikki hyvin, vaikka aina sinne vähän pelko persiissä menee vielä tässä vaiheessa, kun kuitenkin pari keskenmenoa alla ja viime kesänä miehen veljen vaimolla oli keskenmeno juuri näillä viikoilla...
Sydänäänet löytyivät heti ja potkujakin sateli anturiin... Pissa puhdas. Verenpaineet 112/70 (uskomattoman hyvä, kun yleensä saan sen aina koholleen neuvolaan mennessäni, kun stressaan siitä), hemoglobiini 146 (!!! mulle uskomaton, ei ole KOSKAAN ollut noin hyvä muutoinkaan saati raskausaikana). Painoa tullut +2kg (minulle sitä kuulemma saa tullakin...) Veriryhmä ym verikoetulokset olivat tulleet ja olivat edelleen sitä, mitä sanoin "tädille" niiden sitten olevan, eli veriryhmä A+, HIV sun muut vastaavat negoja (mistäpä noita hankkisi). Koska yksi lapsistani on ollut syntyessään "keltainen" ja tarvinnut valohoitoa joskus rv36 paikkeilla otetaan vasta-ainekontrolli verestä, jos olen kasassa... (protestoin asiaa, kun olen rH+ ja keltaisuus johtui keskosuudesta). Iskiaskin on pysynyt poissa jo vähän aikaa.
Huolenaiheena tässä on hieman se, että minulta löydettiin kohdunsuulta streptokokkiB, joka voi aiheuttaa ennenaikaisen synnytyksen riskin (tuo näyte otettiin siksi, että minulla on yksi keskosena syntynyt lapsi). Olen nyt syönyt antibiootteja ja voi vain toivoa, että tehoaisivat.