Mäkin haluaisin jo siivoskella ja järjestellä.[&o] Ei vaan oikein irtoa energiaa, kun mulle tuli tossa viikonloppuna TAAS takapakki! Pari päivää jo pysyi sapuskat mahassa, mutta lauantai-iltana oksentaminen alkoi taas ja sitä jatkui sunnuntain ja vielä vähän maanantaillekin. Meinas taas olla lähtö tiputukseen lähellä, kun en oikein ollut ehtinyt kunnolla toipua edellisestä parin päivän takaisesta koettelemuksesta.
Olen nyt vetänyt neuvolalääkärin määräämää pahoinvointilääkettä kuurina 3 tabl./vrk ja se on hieman auttanut. Tänään tuli vain kerran huono olo, ja eilen tarvitsi oksentaa viimeisen kerran. Ajattelin nyt ainakin viikon vetää niitä putkeen, että pääsisin tosta ärtyneestä mahasta yli. Lääke vahvistaa mm. ruokatorven alinta sulkijalihasta, joten närästyskin helpottaa. Lisäksi maha tyhjenee nopeammin, eikä ruoka jää sinne vellomaan pitkäksi aikaa. Niin noh, kyllähän se aika vauhdikkaasti on tähänkin asti tyhjentynyt, mutta väärään suuntaan.[:D]
Tänään on ihana olo, olen taas hymyssä suin syönyt oikeaa ruokaa, kanaa ja riisiä. Tällaisen jälkeen sitä osaa arvostaa syömistä enemmän kuin koskaan. Kuitenkaan en jaksa mitään tehdä. Heti jos vähän heiluu, on seuraavassa hetkessä aivan kuolemanväsynyt, sydän hakkaa jne. On tainnut kunto rapistua aika tehokkaasti. Lepäilen siis, mitäpä sitä lomalla muuta. [;)]
Mitä noihin neuvolakäynteihin tulee, niin itse olen ravannut siellä jo kahdesti terveydenhoitajalla ja kahdesti neuvolalääkärillä. Seuraava käynti on taas maanantaina. Normaalisti olisi tähän asti ollut yksi th-käynti ja yksi lääkärikäynti vasta takana, mutta olen käynyt siellä hieman tavallista ahkerammin näiden migreenivaivojen ja raskausmyrkytysepäilyjen takia. Lisäksi olen käynyt tavallisessa lääkärissä kolme kertaa (flunssa/pahoinvointi, virtsatietuledus ja migreeni/pahoinvointi)! Plus tietysti normaali seulontalabra+ultra ja vielä toinen labrakäynti hiivan takia. Viikkoja tänään siis vasta 16+4. Mitähän tässä vielä ehtii, hekoheko. Olispa todellakin jo joulukuu! [:D]